Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych: ul. Szosa Kotomierska 19 i 21 oraz Dziedzinek 36.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523826459
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomaszewska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych: ul. Szosa Kotomierska 19 i 21 oraz Dziedzinek 36.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fac1319-09e2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033074/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH W KORONOWIE PRZY UL. SZOSA KOTOMIERSKA 19 ORAZ PRZY UL. SZOSA KOTOMIERSKA 21
1.1.32 WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU GMINNYM – DZIEDZINEK 36
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ul. Szosa Kotomier-ska 19
a) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z papy bitumicznej na budynku mieszkalnym jednorodzinnym
wraz z pracami towarzyszącymi tj. np. napra-wy konstrukcyjne, wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich.
b) Lokalizacja planowanej inwestycji:
Budynek mieszkalny jednorodzinny będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest przy ul. Szosa Kotomierska 19, na
działce nr 1118/5 w Koronowie woj. kujawsko-pomorskie. Zgodnie z planem sytuacyjnym zamieszczonym w dokumentacji
projekto-wej.
c) Opis przedmiotu zamówienia:
1) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z papy, deskowania, rynien, rozebra-nie obróbek murów ogniowych, okapów,
kołnierzy, gzymsów itp. nie nadających się do użytku.
2) Remont kominów.
3) Wzmocnienie i naprawa konstrukcji dachu
4) Wykonanie nowego pokrycia dachowego: deskowanie, papa.
5) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
d) Szczegółowy opis techniczny oraz przedmiar robót w załączniku do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 253209,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ul. Szosa Kotomier-ska 21
a) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z papy bitumicznej na budynku mieszkalnym jednorodzinnym
wraz z pracami towarzyszącymi tj. np. napra-wy konstrukcyjne, wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich.
b) Lokalizacja planowanej inwestycji:
Budynek mieszkalny jednorodzinny będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest przy ul. Szosa Kotomierska 21, na
działce nr 1118/1 w Koronowie woj. kujawsko-pomorskie. Zgodnie z planem sytuacyjnym zamieszczonym w dokumentacji
projekto-wej.
c) Opis przedmiotu zamówienia:
1) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, deskowania, rynien nie nadających się do użytku, rozebranie obróbek
murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.
2) Remont kominów, attyk i gzymsów.
3) Wzmocnienie i naprawa konstrukcji dachu.
4) Wykonanie nowego pokrycia dachowego: deskowanie, papa.
5) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
d) Szczegółowy opis techniczny oraz przedmiar robót w załączniku do SW
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 157999,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3:Wymiana pokrycia dachowego na budynku gminnym – Dziedzinek 36
a) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę na rąbek wraz z
pracami towarzyszącymi ujętymi w dokumentacji projektowej.
b) Lokalizacja planowanej inwestycji:
Budynek świetlicy wiejskiej na działce nr 30/2 w miejscowości Dziedzinek, gm. Ko-ronowo, woj. kujawsko-pomorskie.
Zgodnie z planem sytuacyjnym zamieszczonym w dokumentacji projektowej. Budynek nr 36 w miejscowości Dziedzinek,
gm. Koro-nowo ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa kujawsko-pomorskiego oraz gminnej ewidencji
zabytków.
c) Opis przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca może przystąpić do prac po demontażu płyt azbestowych przez firmę zewnętrzną.
2) Uwaga:
• Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych za-wierających azbest po stronie
Zamawiającego przez firmę zewnętrzną (termin do uzgodnienia).
• Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia konstrukcji i poddasza po zdję-ciu istniejących płyt azbestowych do
czasu wykonania nowego pokrycia dachowe-go.
d) Uwaga:
Demontaż materiałów zawierających azbest, ich zbieranie, transport i unieszkodliwianie nie jest objęte zakresem robót.
Prace związane z wyrobami za-wierającymi azbest realizowane będą wg odrębnego zlecenia.
e) Zakres obowiązujących prac:
1) zabezpieczenie konstrukcji i poddasza ( strych i lokale mieszkalne na parterze oraz poddaszu) przed niesprzyjającymi
warunkami atmosferycznymi po de-montażu płyt azbestowo-cementowych jak i przed montażem nowego pokrycia
dachowego (termin do uzgodnienia z firmą zajmującą się demontażem płyt).
2) Demontaż ewentualnych pozostałości obróbek blacharskich, łat.
3) Wymiana lub wzmocnienie skorodowanych biologicznie elementów więźby dachowej.
4) Istniejące elementy więźby dachowej należy zaimpregnować preparatem chroniącym przed działaniem ognia, grzybów i
owadów, sposób impregnacji zgodnie z zaleceniami producenta preparatu.
5) Wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej na powierzchniach skośnych nad przestrzeniami nieużytkowymi i
nieogrzewanymi strychu.
6) Wykonanie remontu kominów.
7) Montaż membrany dachowej.
8) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy na rąbek stojący wraz z łaceniem.
9) Montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich.
f) Szczegółowy opis techniczny oraz przedmiar robót w załączniku do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 176978,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH ROM-FAUST Romeo Faustmann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5541019752
7.3.3) Ulica: Piaski 69
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-563
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129756,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129756,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo Budowlana ARTEXBUD Artur Oleksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8751469003
7.3.3) Ulica: Chabrowa 25
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ARTEXBUD" ARTUR OLEKSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ARTEXBUD" ARTUR OLEKSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129756,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164650,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164650,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo Budowlana ARTEXBUD Artur Oleksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8751469003
7.3.3) Ulica: Chabrowa 25
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ARTEXBUD" ARTUR OLEKSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ARTEXBUD" ARTUR OLEKSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164650,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.