eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa posadzki hali lodowiska wraz z technologią płyty lodowiska w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu", ul. Wschodnia 2 wraz (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa posadzki hali lodowiska wraz z technologią płyty lodowiska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu”, ul. Wschodnia 2 wraz (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.zgierz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa posadzki hali lodowiska wraz z technologią płyty lodowiska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu”, ul. Wschodnia 2 wraz (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cafa0400-5c0f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008959/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa posadzki hali lodowiska - etap VI - zamówienie powtórzone do zamówienia PŚ.271.6.2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 - Prawo zamówień publicznych. tj. „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4690000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali sportowej na potrzeby przywrócenia funkcji
hali lodowej. W ramach etapu objętego niniejszym zamówieniem planowana jest przebudowa
posadzki hali lodowiska wraz z technologią płyty lodowiska, zgodnie z:
- projektem budowlanym (załącznik nr 1),
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2),
- decyzją o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 3),
oraz poniższym zakresem rzeczowym.
1. Prace przygotowawcze i demontażowe nawierzchni sportowej płyty boiska
Zabezpieczenie budowy oraz zabezpieczenie wyremontowanej części hali przed
rozpoczęciem prac demontażowych oraz rozbiórkowych.
Zerwanie istniejącej nawierzchni sportowej.
2. Prace rozbiórkowe - demontaż warstw posadzki płyty boiska wraz z wywozem
Rozbiórka poprzez wykucie starych warstw betonowych istniejącej płyty oraz wywóz gruzu
i podbudowy.
3. Betonowanie - utwardzenie płyty boiska
Wykonanie odpowiedniej podbudowy z chudego betonu jako warstwy wstępnej,
wyrównującej i stabilizującej podłoże.
DODATKOWE PRZEDMIOTY - 45331000-6
45311200-2
45331200-8
4. Prace termoizolacyjne
Wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych.
5. Wykonanie technologii płyty lodowiska
Realizacja robót polegających na przygotowaniu i montażu zbrojenia oraz zalewaniu
mieszanką betonową o odpowiednich parametrach.
Wykonanie prac związanych z pielęgnacją wykonanej płyty. Betonowanie musi być
wykonane tak, aby zakryć instalację chłodniczą, o której mowa będzie w kolejnych punktach.
6. Wykonanie kanałów wraz odprowadzeniem topielnika oraz przepompownia
Wykonanie ścian i podłogi topielnika.
Przyłączenie kanalizacji topielnika do studni zewnętrznej.
7. Wykonanie kanałów kanalizacji podposadzkowei wraz z przewiertami i podłączeniem
do sieci
Wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż dłuższych boków płyty lodowiska wraz
z podłączeniem kanalizacji do studni znajdujących się poza halą sportową.
8. Technologia płyty lodowiska.
Wykonanie instalacji chłodniczej lodowiska, czyli orurowanie chłodnicze płyty lodowiska
o wymiarach 27x60m z rur PE w rozstawie osiowym wraz z izolacją rur. Instalacja układana
na zbrojeniu płyty oraz zalewana mieszanką betonową o odpowiednich parametrach.
Prace objęte zamówieniem powinny być wykonane z dostosowaniem pozostałego zakresu
rzeczowego nieobjętego niniejszym postępowaniem i zawartym w załączonej dokumentacji
projektowej.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym
w szczególności:
- koszty prób, badań i odbiorów,
- koszty wywozu gruzu i innych materiałów łącznie z ich utylizacją,
- koszty zabezpieczenia prowadzonych robót budowlanych,
- koszty zabezpieczenia budynku hali w trakcie prowadzenia robót budowlanych.
- imie określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Organizacja pracy musi być ustalona z Zamawiającym. Wykonawca winien zorganizować
zaplecze socjalne i magazynowe na terenie ośrodka MOSiR, przy ul. Wschodniej 2. Zajęcie
terenu pod zaplecze i składowanie materiałów nie powinno utrudniać działalności Ośrodka.
3. Wykonawca winien dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia majątku
Zamawiającego znajdującego się na terenie placu budowy przed kradzieżą. Wszystkie
zauważone przez Wykonawcę nieprawidłowości w tym zakresie powinny być natychmiast
zgłaszane Zamawiającemu.
4. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren Ośrodka zajęty wokół
obiektu i pod zaplecze budowy.
5. Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym wszelkie szczegóły dotyczące
wykonywanej pracy, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem.
6. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego
kierownika budowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę.
7. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody
Zamawiającego, za wyjątkiem tablicy informacyjnej budowy.
8. Zamawiający wymaga, aby niezwłocznie przed rozpoczęciem robót Wykonawca umieścił
tablicę informacyjną w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji w porozumieniu
i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 80
cm (wysokość) x 120 cm (szerokość). Tablicę należy wykonać z tworzywa sztucznego plexi
lub PCV o grubości minimum 3 mm. Napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny
i trwały w kolorze czarnym na białym tle, według wzoru dostarczonego przez
Zamawiającego.
9. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy dokumentacji projektowej, zaleca
się oprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie objętym zakresem rzeczowym w celu
prawidłowego wykonania zamówienia, wizja lokalna będzie możliwa po uprzednim
uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego.
10. Naprawianie na własny koszt i doprowadzanie do stanu poprzedniego ewentualnych
szkód.
Inne elementy i obowiązki Wykonawcy wymagane w ramach realizacji przedmiotu
zamówienia:
a) wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów
technicznych wraz z opłatami (w tym uruchomienie wszystkich urządzeń przez
autoryzowane serwisy wraz z uzyskaniem decyzji UDT(w przypadku konieczności),
wszystkie dostarczone urządzenia mają przewidywać pracę pod pełnym obciążeniem
równocześnie;
b) informowanie Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego o problemach
technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin
zakończenia robót;
c) ubezpieczenie placu budowy (ochroną ubezpieczenia należy objąć szkody rzeczowe
oraz odpowiedzialność cywilną w pełni zwalniające Zamawiającego
z odpowiedzialności);
d) organizacja rad budowy - z inicjatywy własnej Wykonawcy lub na żądanie
Zamawiającego - celem omówienia ewentualnych problemów związanych z realizacją
zamówienia;
e) opracowanie instrukcji BIOZ;
f) podczas realizacji zamówienia Wykonawca powinien uzgodnić wszelkie zmiany
dotyczące zastosowanych materiałów, każda zmiana musi być uzgadniana
z Zamawiającym;
g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania harmonogramu rzeczowo-terminowofinansowego
i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w celu
zaakceptowania przez Zamawiającego;
h) Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji
papierowej oraz elektronicznej, każdy komplet dokumentacji powinien być
spakowany w oddzielne opakowanie wraz z czytelnymi opisami.
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez
Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących
wskazane niżej czynności:
instalatora sieci wod-kan, robót ogólnobudowlanych.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Projekt budowlany (załącznik nr 1).
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2).
3. Decyzja o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5750250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5750250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5750250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEHINI MARCIN GIL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100430690

7.3.3) Ulica: Chopina 1

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5750250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia: Przebudowa posadzki hali lodowiska wraz z technologią płyty lodowiska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu”, ul. Wschodnia 2 wraz z docelowym rozszerzeniem jej funkcjonalności, w tym pełnienia funkcji hali lodowej – etap VI” – zamówienie powtórzone do zamówienia, znak sprawy: PŚ.271.6.2021

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.