eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-064/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-064/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-064/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-002995ad-326a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przeniesienie rozdzielni elektrycznej w budynku Biostruktury

1.1.9 Modernizacja systemu parkingowego na terenie Kampusu Banacha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-064/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600488,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w podziale na nw. części zamówienia, zwane dalej Pakietami 1 i 2:
Pakiet 1 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy parkingu naziemnego przy budynku Centrum Dydaktycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, przy ul. Księcia Trojdena 2a w Warszawie;
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu, Załącznik nr 6.1 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac odpowiednio dla Pakietu 1 określa Program Funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 2.1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony Pakietami 1, zostanie zrealizowana w dwóch etapach:
1)Etap I – wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, umożliwiającej wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z zakresem określonym w Programie Funkcjonalno-użytkowym,
2)Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wykonana w ramach Etapu I.
4. Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy (Załącznik 6. 1), za wykonanie Etapu I Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie w wysokości 10% wartości brutto ceny zawartej w ofercie oraz za wykonanie Etapu II pozostałe 90% wartości brutto tej kwoty.
5. Zważywszy, że zgodnie z § 12 ust. 1 Projektu umowy, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapoznał się z Programie Funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w ust. 1, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
6. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 29.10.2021 r., na platformie lub na adres e-mail: aez@wum.edu.pl.
7. W ramach przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 (I Etap), Wykonawca wykona:
1) dokumentację projektową wykonawczą/techniczną,
1)kosztorysy inwestorskie,
2)przedmiary robót,
3)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR).
8.Zgodnie z § 2 Projektu umowy od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał ustanowienia ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją niniejszej Umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niższa niż 500 000 złotych, w przypadku Pakietu 1 oraz Pakietu 2.
10.Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXVIII ust. 3 pkt 2) SWZ, Wykonawca, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do ustanowienia osób pełniących funkcje projektantów oraz kierowników robót odpowiednio dla pakietów w branży drogowej ogólnobudowlanej i elektrycznej, posiadających stosowne ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, określone w ww. rozdziale SWZ.
11.Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że z uwagi na specjalistyczny charakter prac objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności usług projektowych oraz specjalistycznych robót instalacyjno-montażowych oraz z uwagi krótki termin wykonania zamówienia (Etapu I i Etapu II, Zamawiający nie wymaga aby usługi i roboty budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495 ze zm.) (art. 95 ustawy Pzp), a także nie określa wymagań dodatkowych, z zakresu określonego treścią art 96 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 437886,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w podziale na nw. części zamówienia, zwane dalej Pakietami 1 i 2:
Pakiet 2 – Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia rozdzielni elektrycznej do nowej lokalizacji w Zakładzie Transplantologii i Centralnym Banku Tkanek Centrum Biostruktury przy ul. Chałubińskiego 5 w Warszawie;
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu 2, Załącznik nr 6.2 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac odpowiednio dla Pakietu 2 określa Program Funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 2.2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony Pakietami 2, zostanie zrealizowana w dwóch etapach:
1) Etap I – wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, umożliwiającej wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z zakresem określonym w Programie Funkcjonalno-użytkowym,
2) Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wykonana w ramach Etapu I.
4. Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy (Załącznik 6.2), za wykonanie Etapu I Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie w wysokości 10% wartości brutto ceny zawartej w ofercie oraz za wykonanie Etapu II pozostałe 90% wartości brutto tej kwoty.
5. Zważywszy, że zgodnie z § 12 ust. 1 Projektu umowy, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapoznał się z Programie Funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w ust. 1, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
6. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 29.10.2021 r., na platformie lub na adres e-mail: aez@wum.edu.pl.
7. W ramach przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 (I Etap), Wykonawca wykona:
1) dokumentację projektową wykonawczą/techniczną,
1) kosztorysy inwestorskie,
2) przedmiary robót,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR).
8. Zgodnie z § 2 Projektu umowy od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał ustanowienia ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją niniejszej Umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niższa niż 500 000 złotych, w przypadku Pakietu 1 oraz Pakietu 2.
10. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXVIII ust. 3 pkt 2) SWZ, Wykonawca, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do ustanowienia osób pełniących funkcje projektantów oraz kierowników robót odpowiednio dla pakietów w branży drogowej ogólnobudowlanej i elektrycznej, posiadających stosowne ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, określone w ww. rozdziale SWZ.
11. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że z uwagi na specjalistyczny charakter prac objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności usług projektowych oraz specjalistycznych robót instalacyjno-montażowych oraz z uwagi krótki termin wykonania zamówienia (Etapu I i Etapu II, Zamawiający nie wymaga aby usługi i roboty budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495 ze zm.) (art. 95 ustawy Pzp), a także nie określa wymagań dodatkowych, z zakresu określonego treścią art 96 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1044270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190966301

7.3.3) Ulica: Dzięcieliny 5 lok. 115B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-745

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190966301

7.3.3) Ulica: ul. Dzięcieliny 5 lok. 115B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-745

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.