eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Rozbudowa przejść dla pieszych w Gołdapi poprzez wykonanie oświetlania oraz antypoślizgowych stref oczekiwania w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przejść dla pieszych w Gołdapi poprzez wykonanie oświetlania oraz antypoślizgowych stref oczekiwania w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 876156000

1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.goldap.pl/pl/1227/0/zamowienia-publiczne.html; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przejść dla pieszych w Gołdapi poprzez wykonanie oświetlania oraz antypoślizgowych stref oczekiwania w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41a26ea7-46e2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002975/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 "Rozbudowa przejść dla pieszych przy rondzie Kombatantów RP i Byłych Więźniów politycznych w Gołdapi poprzez wykonanie oświetlenia oraz antypoślizgowych stref oczekiwania" - zaprojektuj i wybuduj

1.1.19 Rozbudowa przejśc dla pieszych przy skrzyżowaiu z ul. Słoneczną i ul. Żeromskiego w Gołdapi w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272952/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 63028,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – rozbudowa przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu z ulicą Słoneczna i ulicą Żeromskiego w Gołdapi poprzez wykonanie oświetlenia oraz antypoślizgowych stref oczekiwania

Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie obustronnego oświetlenia dedykowanego do przejść dla pieszych wraz z zasilaniem oraz montaż nawierzchni antypoślizgowej strefy oczekiwania przed przejściem dla jednego przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania z ulicą Słoneczną i ulicą Żeromskiego znajdującego się przy ulicy Lipowej (ulica gminna nr 137527N).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się montaż 2 kompletów oświetlenia dedykowanego dla przejść dla pieszych (po 2 lampy dedykowane dla przejścia) oraz wykonanie stref oczekiwania o nawierzchni antypoślizgowej z „guzikami” o nawierzchni betonowej. Łącznie planowane jest wykonanie dwóch stref oczekiwania o szerokości około 0,5 m na długości przejścia – 4m.

Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy (tożsamy dla obu części zamówienia):
Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji.
b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym pozwolenia na budowę/ zgłoszenia/ ZRID.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu:
a) projekt budowlany - 4 egz.,
b) projekt wykonawczy – 2 egz.,
c) specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.,
d) przedmiar robót - 1 egz.,
e) projekt czasowej i stałej organizacji ruchu - 4 egz. (jeżeli jest wymagany)
f) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 4 egz.
Pozycje od a do f należy również złożyć w formie zapisu .pdf na nośniku CD lub DVD .

Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym:
- aktualną mapę sytuacyjną - wysokościową do celów projektowych,
- opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,
- inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.

Etap II – Wykonanie wszystkich robót budowlanych: po uzyskaniu pozwolenia na budowę/zgłoszenia/ ZRID
a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji.

Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno -Użytkowym oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót do PFU – stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ. (tożsamy dla obu części zamówienia)

Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w PFU, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
Projekt przebudowy przejść dla pieszych powinien być opracowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie przejścia, chodniki i przejazdy mają być zaprojektowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie mogą w efekcie stanowić barier architektonicznych dla niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 13219,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – rozbudowa przejść dla pieszych przy rondzie Kombatantów RP i Byłych Więźniów Politycznych w Gołdapi poprzez wykonanie oświetlenia oraz antypoślizgowych stref oczekiwania

Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie obustronnego oświetlenia dedykowanego do przejść dla pieszych wraz z zasilaniem oraz montaż nawierzchni antypoślizgowej strefy oczekiwania przed przejściem dla trzech przejść dla pieszych w obrębie jednego ronda, tj.: Ronda Kombatantów RP i Byłych Więźniów Politycznych i obejmuje dwa przejścia znajdujące się przy Placu Zwycięstwa (ulica gminna nr 137528N) i jedno przy ulicy Lipowej (ulica gminna nr 137527N).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się montaż 6 kompletów oświetlenia dedykowanego dla przejść dla pieszych (po 2 lampy dedykowane dla przejścia) oraz wykonanie stref oczekiwania o nawierzchni antypoślizgowej z „guzikami” o nawierzchni betonowej. Łącznie planowane jest wykonanie sześciu stref oczekiwania o szerokości około 0,5 m na długości przejścia – 4m, w tym pięciu stref z płytek antypoślizgowych granitowych i jednej strefy z płytek o nawierzchni betonowej.

3. Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy (tożsamy dla obu części zamówienia):
Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji.
b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym pozwolenia na budowę/ zgłoszenia/ ZRID.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu:
a) projekt budowlany - 4 egz.,
b) projekt wykonawczy – 2 egz.,
c) specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.,
d) przedmiar robót - 1 egz.,
e) projekt czasowej i stałej organizacji ruchu - 4 egz. (jeżeli jest wymagany)
f) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 4 egz.
Pozycje od a do f należy również złożyć w formie zapisu .pdf na nośniku CD lub DVD .

Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym:
- aktualną mapę sytuacyjną - wysokościową do celów projektowych,
- opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,
- inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.

Etap II – Wykonanie wszystkich robót budowlanych: po uzyskaniu pozwolenia na budowę/zgłoszenia/ ZRID
a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji.

4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno -Użytkowym oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót do PFU – stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ. (tożsamy dla obu części zamówienia)

5. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w PFU, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
8. Projekt przebudowy przejść dla pieszych powinien być opracowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie przejścia, chodniki i przejazdy mają być zaprojektowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie mogą w efekcie stanowić barier architektonicznych dla niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 49809,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMPA REX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010297465

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 4

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000421

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 3A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.