eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont Cmentarza Wojennego Rotunda w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Cmentarza Wojennego Rotunda w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Cmentarza Wojennego Rotunda w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d172f52-010b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Remont cmentarza wojennego Rotunda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.27.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 731980,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont Cmentarza Wojennego Rotunda w Zamościu.
2. Zamówienie jest udzielane w podziale na 3 części:
2.1. Część 1 zamówienia – Remont mogił żołnierzy Armii Krajowej
2.2. Część 2 zamówienia – Remont mogił w Kwaterze Żydowskiej
2.3. Część 3 zamówienia – Remont alei głównej
3. Opis robót realizowanych w ramach części 1 zamówienia:
Zamówienie obejmuje remont 14 szt. mogił żołnierzy Armii Krajowej.
Zakres remontu realizowany w ramach części 1 zamówienia obejmuje:
- demontaż betonowych krzyży i obramowań mogił oraz tabliczek z piaskowca,
- wykonanie krzyży granitowych i osadzenie na mogiłach,
- renowacja i montaż tabliczek z piaskowca na krzyżach,
- wykonanie wykopu oraz ławy betonowej pod obramowania mogił z granitu,
- wykonanie i montaż obramowań granitowych na mogiłach,
- uzupełnienie ubytków nawierzchni żwirowej wokół mogił,
- wyrównanie nawierzchni wewnątrz mogił, nawiezienie ziemi uprawnej, posianie trawy.
4. Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki i przekazania ich Zamawiającemu oraz transport we wskazane miejsce (przez materiały z rozbiórki rozumie się: krawężniki kamienne z alei głównej oraz odzyskana nawierzchnia żwirowa). Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki mechanicznej lub zanieczyszczone Wykonawca po dokonaniu rozbiórki materiałów sporządzi protokół z wykazem ilościowym i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji.
5. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie.
6. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej.
7. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
8. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
9. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 5 powyżej oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa (tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiąca załączniki do SWZ i będąca jej integralną częścią, umowa w sprawie zamówienia publicznego (stanowiąca odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ) oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
11. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 10 powyżej, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 10 powyżej lub
odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
12. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 5 powyżej (z uwzględnieniem pkt 6 – 13) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
15. Występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w
dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
16. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z późn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
17. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
18. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
19. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Męczenników Rotundy 1, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

4.5.5.) Wartość części: 294949,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont Cmentarza Wojennego Rotunda w Zamościu.
2. Zamówienie jest udzielane w podziale na 3 części:
2.1. Część 1 zamówienia – Remont mogił żołnierzy Armii Krajowej
2.2. Część 2 zamówienia – Remont mogił w Kwaterze Żydowskiej
2.3. Część 3 zamówienia – Remont alei głównej
3. Opis robót realizowanych w ramach części 2 zamówienia:
Część 2 zamówienia obejmuje remont 8 szt. mogił, znajdujących się w Kwaterze Żydowskiej.
Zakres remontu obejmuje:
- demontaż betonowych macew, obrzeży mogił i obrzeży pomiędzy mogiłami,
- demontaż metalowych gwiazd z macew,
- wykonanie fundamentów betonowych,
- wykonanie i montaż granitowych macew,
- wykonanie i montaż granitowych obrzeży mogił i obrzeży pomiędzy mogiłami,
- renowacja metalowych gwiazd i ponowny montaż na macewach,
- uzupełnienie kruszywa na alejce wzdłuż kwatery oraz na alejkach między mogiłami,
- wyrównanie nawierzchni wewnątrz mogił, nawiezienie ziemi uprawnej, posianie trawy.
4. Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki i przekazania ich Zamawiającemu oraz transport we wskazane miejsce (przez materiały z rozbiórki rozumie się: krawężniki kamienne z alei głównej oraz odzyskana nawierzchnia żwirowa). Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki mechanicznej lub zanieczyszczone Wykonawca po dokonaniu rozbiórki materiałów sporządzi protokół z wykazem ilościowym i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji.
5. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie.
6. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej.
7. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
8. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym dla
poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
9. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 5 powyżej oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa (tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiąca załączniki do SWZ i będąca jej integralną częścią, umowa w sprawie zamówienia
publicznego (stanowiąca odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ) oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
11. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 10 powyżej, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 10 powyżej lub
odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
12. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 5 powyżej (z uwzględnieniem pkt 6 – 13) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
15. Występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w
dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
16. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z późn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych
osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
17. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych –zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
18. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
19. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Męczenników Rotundy 1, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

4.5.5.) Wartość części: 77792,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont Cmentarza Wojennego Rotunda w Zamościu.
2. Zamówienie jest udzielane w podziale na 3 części:
2.1. Część 1 zamówienia – Remont mogił żołnierzy Armii Krajowej
2.2. Część 2 zamówienia – Remont mogił w Kwaterze Żydowskiej
2.3. Część 3 zamówienia – Remont alei głównej
3. Zakres remontu realizowany w ramach części 3 zamówienia obejmuje:
- rozebranie krawężników na alei, segregacja, transport i składowanie odzyskanych krawężników z rozbiórki,
- wykonanie koryta oraz rowków pod krawężniki alei i obrzeża kamienne kwietników,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnię alei z klinca i tłucznia oraz warstwy wierzchniej z miału kamiennego – granit,
- wykonanie ław betonowych pod krawężnik,
- osadzenie krawężników kamiennych na alei – granit,
- osadzenie obrzeży kamiennych na kwietnikach – granit,
- wykonanie miejscowego odwodnienia z nawierzchni alei poprzez wykonanie sączków,
- wywóz zużytej nawierzchni i ziemi,
- remont elementów małej architektury na alei – uzupełnianie ubytków, czyszczenie, mycie oraz impregnacja (murki
oporowe, słupy betonowe oraz ławki).
4. Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki i przekazania ich Zamawiającemu oraz transport we wskazane miejsce (przez materiały z rozbiórki rozumie się: krawężniki kamienne z alei głównej oraz odzyskana nawierzchnia żwirowa). Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki mechanicznej lub zanieczyszczone Wykonawca po dokonaniu rozbiórki materiałów sporządzi protokół z wykazem ilościowym i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji.
5. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie.
6. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej.
7. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
8. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym dla
poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
9. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 5 powyżej oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa (tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiąca załączniki do SWZ i będąca jej integralną częścią, umowa w sprawie zamówienia
publicznego (stanowiąca odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ) oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
11. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 10 powyżej, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 10 powyżej lub
odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
12. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym dla poszczególnych części zamówienia odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 5 powyżej (z uwzględnieniem pkt 6 – 13) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
15. Występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w
dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
16. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z późn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
17. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych –zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
18. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
19. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Męczenników Rotundy 1, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

4.5.5.) Wartość części: 359239,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamieniarstwo GRANBUD Waldemar Rycyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-176-48-64

7.3.3) Ulica: Chyża 71

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92004,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92004,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92004,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamieniarstwo GRANDBUD Waldemar Rycyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-176-48-64

7.3.3) Ulica: Chyża 71

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92004,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W dniu 12 lipca 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00250180/01. W tym samym dniu Zamawiający udostępnił dokumentację postępowania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zamość pod adresem https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/ index.php?id=71
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27 lipca 2022 r. do godz. 9:00, w części 3 zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w zakresie części 3 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.