eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie

1.3.) Oddział zamawiającego: S

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001046731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wlkp.

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 782 35 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sphanulin@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sphanulin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-863c4b19-fa1c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863c4b19-fa1c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235992/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawy i konserwacje sprzętu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPH.221.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204388,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie.
Zakres prac remontowych związanych z wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie obejmuje:
1) Zerwanie istniejących okładzin podłogowych, wykładzin, płytek PCV oraz ich wywóz i utylizacja;
2) Wyczyszczenie posadzek z resztek kleju poprzez szlifowanie bądź frezowanie jastrychu cementowego;
3) Odpylenie podłoża i uzupełnienie ubytków;
4) Zagruntowanie posadzek przed wylaniem mas samopoziomujących;
5) Wylanie mas samopoziomujących na bazie cementu (nie anhydrytowych) o grubości około 5 mm;
6) Dostawa i montaż poprzez klejenie wykładziny homogenicznej wykładziny obiektowej z PCV, np. typu TARKETT IQ GRANIT lub równoważnej, o gr. 2mm z wywijką 10 cm na ścianę;
7) Spawanie łączeń sznurem do wykładzin o gr. 4 mm;
8) Wykładzina musi posiadać atesty pozwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej;
9) Wykładzina układana w jednym pomieszczeniu musi pochodzić z jednej serii produkcyjnej;
10) Kolorystyka wykładziny zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
11) Wykaz pomieszczeń, w których prowadzone będą prace:
PARTER:
- Sala nr 1 - powierzchnia: 33m2
- Sala nr 2 - powierzchnia: 51m2
- Sala nr 3 - powierzchnia: 51m2
- Świetlica - powierzchnia: 50m2
-Sekretariat, gabinet dyrektora, pokój nauczycielski - powierzchnia razem: 50m2
- Gabinet pedagogów: powierzchnia: 13m2
- Korytarz wraz ze sklepikiem szkolnym - powierzchnia: 200m2
- Pomieszczenia na zapleczu sali gimnastycznej: pokój nauczycieli wychowania fizycznego, szatnia dla chłopców, szatnia dla dziewcząt, korytarz na zapleczu sali gimnastycznej - powierzchnia razem: 72m2
- Salka gimnastyki korekcyjnej na zapleczu sali gimnastycznej - powierzchnia: 32m2
PIĘTRO:
- Sala nr 26 - powierzchnia: 35m2
- Sala nr 28 - powierzchnia: 53m2
- Zaplecze Sali nr 28 - powierzchnia: 12m2
- Korytarz - 186 m2
Powierzchnia ogółem: 838m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry wykładziny zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia (Rozdział 4), a także Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247377,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231916,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa HURT-POL Małgorzata Kluź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670932779

7.3.3) Ulica: Tartaczna 16/18b

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-612

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231916,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.