Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239043/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00253536/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie
1.3.) Oddział zamawiającego: S
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001046731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wlkp.
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 782 35 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sphanulin@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sphanulin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-863c4b19-fa1c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863c4b19-fa1c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235992/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawy i konserwacje sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPH.221.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204388,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie.
Zakres prac remontowych związanych z wymiana posadzek w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Hanulinie obejmuje:
1) Zerwanie istniejących okładzin podłogowych, wykładzin, płytek PCV oraz ich wywóz i utylizacja;
2) Wyczyszczenie posadzek z resztek kleju poprzez szlifowanie bądź frezowanie jastrychu cementowego;
3) Odpylenie podłoża i uzupełnienie ubytków;
4) Zagruntowanie posadzek przed wylaniem mas samopoziomujących;
5) Wylanie mas samopoziomujących na bazie cementu (nie anhydrytowych) o grubości około 5 mm;
6) Dostawa i montaż poprzez klejenie wykładziny homogenicznej wykładziny obiektowej z PCV, np. typu TARKETT IQ GRANIT lub równoważnej, o gr. 2mm z wywijką 10 cm na ścianę;
7) Spawanie łączeń sznurem do wykładzin o gr. 4 mm;
8) Wykładzina musi posiadać atesty pozwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej;
9) Wykładzina układana w jednym pomieszczeniu musi pochodzić z jednej serii produkcyjnej;
10) Kolorystyka wykładziny zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
11) Wykaz pomieszczeń, w których prowadzone będą prace:
PARTER:
- Sala nr 1 - powierzchnia: 33m2
- Sala nr 2 - powierzchnia: 51m2
- Sala nr 3 - powierzchnia: 51m2
- Świetlica - powierzchnia: 50m2
-Sekretariat, gabinet dyrektora, pokój nauczycielski - powierzchnia razem: 50m2
- Gabinet pedagogów: powierzchnia: 13m2
- Korytarz wraz ze sklepikiem szkolnym - powierzchnia: 200m2
- Pomieszczenia na zapleczu sali gimnastycznej: pokój nauczycieli wychowania fizycznego, szatnia dla chłopców, szatnia dla dziewcząt, korytarz na zapleczu sali gimnastycznej - powierzchnia razem: 72m2
- Salka gimnastyki korekcyjnej na zapleczu sali gimnastycznej - powierzchnia: 32m2
PIĘTRO:
- Sala nr 26 - powierzchnia: 35m2
- Sala nr 28 - powierzchnia: 53m2
- Zaplecze Sali nr 28 - powierzchnia: 12m2
- Korytarz - 186 m2
Powierzchnia ogółem: 838m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry wykładziny zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia (Rozdział 4), a także Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247377,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231916,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa HURT-POL Małgorzata Kluź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670932779
7.3.3) Ulica: Tartaczna 16/18b
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-612
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231916,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie" - II postępowanie
- REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Rudniku nad Sanem
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie polegających na przeprowadzeniu prac remontowych
więcej: Podłogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.