eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworze › Strefa sportu - budowa boiska multisportowego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworzu - Marszałkowski Budżet Obywatelski



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Strefa sportu – budowa boiska multisportowego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworzu – Marszałkowski Budżet Obywatelski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338172172

1.5.8.) Numer faksu: 338172172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@mowjaworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/mowjaw/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Strefa sportu – budowa boiska multisportowego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworzu – Marszałkowski Budżet Obywatelski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2c160d-2486-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2c160d-2486-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl , kadry@mowjaworze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia ( dalej Platforma), która jest dostępna pod adresem
http://e-zamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres kadry@mowjaworze.pl
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Renata Białek, e-mail: kadry@mowjaworze.pl, tel.33 8172172.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: http://e-zamowienia.gov.pl.
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy ( przycisk ”Przeglądaj postępowanie/konkursy").
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto typu „ Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy dostępne są na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin-serwisu oraz w zakładce ”Centrum pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponet-edukacyjny/.
7. Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem formularzy odbywa się przekazanie wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielenie odpowiedzi jak również za pomocą poczty elektronicznej na adres : kadry@mowjaworze.pl.
9. Możliwość wykorzystania w postępowaniu „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta na Platformie oraz zalogowania. Do korzystania z formularzy w celu zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia , wystarczy posiadania konta uproszczonego.
10. Wszystkie wysłane i odebrane wiadomości są po zalogowaniu na konto, w przeglądarce postępowanie, w zakładce ”Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane oraz sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy zostały zawarte w Regulaminie Platformy e-Zamowienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu
(22) 45 87 799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na Platformie w zakładce „Zgłoś problem” https://ezamowienia.gov.pl/soz/lates-faq.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Instrukcja dla użytkowników na Platformie ezamowienia http://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”, informujemy o tym ,że:1)
1) Administratorem Danych Osobowych jest Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu, ul. Pałacowa 1.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, elektroniczni: e-mail: IODO@escobb.com.pl; lub pisemnie: na adres Administratora.
3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy Pzp.
4) Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji oraz w przepisach ustawy Pzp. Okres przetwarzania może ulec przedłużeniu o okres przedawniania potencjalnych roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed taki roszczeniami.
5) Dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, m.in. dostawcom systemów informatycznych oraz usług IT. Przekazywanie danych osobowych dokonywane jest wyłącznie we wskazanych celach. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust.1 ustawy Pzp.
6) W zakresie przetwarzania danych osobowych posiadają Państwo następujące prawa:
a) prawo dostępu do danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO,
b) sprostowania danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 RODO, przy czym możliwość ( zakres i sytuacje) skorzystania z wymienionych praw uzależniona jest od spełnienia przesłanek określonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej w celu przetwarzania danych osobowych.
7) Nie przysługuje Państwu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
8) W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbędnym do realizacji wskazanych celów. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
11) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o którym mowa w 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca zobowiązuje się do :
1) wypełnienia obowiązków przewidzianych w art.13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wobec osób fizycznych,
2) do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
3. Wykonawca oświadcza, że:
1) zapewnia, że wdrożył i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne spełniające wymogi
zakreślone aktami prawnymi, aby przetwarzanie danych osobowych spełniło wymogi wynikające z
obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych oraz RODO mających zastosowanie
i chroniło prawa osób, których dane dotyczą,
2) w przypadku korzystania z podwykonawców/dalszych podwykonawców zapewni, aby zostały przez
nich wdrożone odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie danych osobowych
spełniło wymogi wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych oraz RODO
mających zastosowanie i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
4. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzony, postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od
Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń,
o którym w art.14 ust. 5 RODO.
5. W celu zapewnienia ,że Wykonawca wypełnił, określone obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej , której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg wzoru w formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres realizacji obejmuje:
- roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych i wytyczenie koryta pod podbudowę 800,00 m2,
-wykonanie podbudowy - zgodnie z rysunkiem nr 2. Przekrój podbudowy:
• modularna nawierzchnia polipropylenowa o wysokości - 1,2cm
• podkład technologiczny pod nawierzchnię polipropylenową (1mm) - 0,1 cm (wg rozwiązania indywidualnego Wykonawcy)
• kruszywo do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym - 1 cm
• tłuczeń kamienny łamany 5-32 mm - 10 cm
• tłuczeń kamienny łamany 32-63 mm - 20 cm
• warstwa odsączająca z piasku płukanego - 10cm
• geowłóknina
• grunt rodzimy.
-obsadzenie obrzeży na długości 120 mb
-wykonanie nawierzchni boiska z modularnego polipropylenu, przepuszczalnej dla wody, o wymiarach 40m x 20 m (800 m2) wraz ze strefą bezpieczeństwa,
- wymiar pola gry dla piłki ręcznej 38 x 18 m (684 m2)
- wymiar pola gry do siatkówki 18 x 9 m (162 m2) – zlokalizowane na ½ powierzchni obiektu
- wymiar pola gry do koszykówki 15 m x 20,00 m - zlokalizowane na ½ powierzchni obiektu
- linie proste boisk wykonane z materiału jak nawierzchnia
-malowanie linii- łuków (odpowiednio dla każdej dyscypliny) o szer. 5 cm,
-wyposażenie boisk:
• piłka ręczna: bramki 3 x 2 m z siatką – 2 szt.
• siatkówka: słupki wolnostojące z mechanizmem naciągu siatki i regulacji wysokości – 2 szt, tuleje stalowe do słupków umożliwiające montaż – 2 szt, pokrywy na tuleje zamykające otwory montażowe – 2 szt, siatka do siatkówki wykonana z polipropylenu, odporna na warunki atmosferyczne z antenkami – 1 szt.
• koszykówka: stojaki do tablic: długość wysięgnika 1,60 m, jednosłupowy – 2 szt, tuleje montażowe do stojaka, tablice do koszykówki z mechanizmem płynnej regulacji wysokości, wykonane z materiałów trwałych odpornych na warunki atmosferyczne o wymiarach 180 x 105 cm – 2 szt, kosz uchylny sprężynowy – 2 szt, siatka do kosza – 2 szt,
- wykonanie piłkochwytów o wysokości 4 m montowane na krótszych bokach – 2 x 20 mb oraz od strony wschodniej o 30,50 mb
- obiekty małej architektury nie wchodzą w skład przedmiotowej procedury:

Konstrukcja płyty boiska multisportowego:
Nawierzchnia multiportowa modularna polipropylenowa w kolorze ciemno zielonym zaprojektowana została na przepuszczalnej warstwie podbudowy.
Opis nawierzchni multisportowej:
Nawierzchnia zaprojektowana z modularnego polipropylenu
Wymiar dopuszczalne modułu płyt nawierzchni w zakresie–
Wymiar płyt jednego modułu:
- długość minimalna - 330 mm
- długość maksymalna – 340mm
- szerokość minimalna 330mm
- szerokość maksymalna 340 mm
- wysokość/grubość minimalna - 11mm
- wysokość/grubość maksymalna - 13mm

Powierzchnia płyty nawierzchni modularnej polipropylenowej projektowana/wymagalna:
- płyta modularna o pełnej gładkiej powierzchni wykonanej z polipropylenu z otworami punktowymi odprowadzającymi wody opadowe i roztopowe. Jedna płyta musi posiadać minimum 16 zaczepów montażowo łączących tzw. elementów zatrzaskowych.
- nawierzchnia musi posiadać niejednorodną strukturę przy otworach punktowych w celu zwiększenia przyczepności obuwia sportowego i rolek w czasie użytkowania jako rolkowisko i boisko multisportowe.

Przykład płyty modularnej polipropylenowej z otworami punktowymi:




Nie dopuszcza do realizacji inwestycji powierzchni płyty nawierzchni modularnej polipropylenowej ażurowej lub słupkowo krzyżowej.
Wymagane cechy nawierzchni:
- przeznaczona do użytku zewnętrznego
- odporna na uszkodzenia mechaniczne,
- możliwość mycia za pomocą ogólnie dostępnych środków utrzymywania czystości,
- odporność na zmianę temperatur
- odporność na zmianę wilgotności,
- wytrzymałość
- odporność na degradację biologiczną, grzyby, bakterie, pleśń
- odporność na działanie promieniowania UV
Nawierzchnia modułowa polipropylenowa musi spełniać następujące wymagania:
- posiadać atest higieniczny
- posiadać świadectwo badań na niepalność
- posiadać badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02,
- CE
Nawierzchnia musi posiadać dylatacje z tego samego materiału.
Za bramkami przy boisku należy zainstalować piłkochwyty o wysokości 4,0m i długości 20,00 m każdy i jeden piłkochwyt o wysokości 4,0m i długości 30,50 m, o rozstawie słupów co 250 cm. Piłkochwyty muszą być wykonane ze stalowych profili zamkniętych 80 x 80 x 5 mm, ocynkowanych i zabezpieczonych antykorozyjnie poprzez pomalowanie farbą podkładową a następnie dwukrotne pokrycie farbą nawierzchniową w kolorze zielonym (RAL 6005). Słupy stalowe muszą być zabetonowane w stopie fundamentowej. Fundamenty ustawiono na 10 cm podsypki piaskowej. Pomiędzy słupami zainstalować linki stalowe ø 4 mm mocowane do płaskowników stalowych 5 x 25 mm l=25mm przyspawanych do słupków. Linki muszą być naciągnięte za pomocą napinacza.
Do zawieszania i naprężania siatki zastosować linkę stalową, ocynkowaną o średnicy 4 mm, zakończoną obustronnie pętlami wyposażonymi w kusze i śrubę rzymską.
Jako wypełnienie zastosować siatkę polipropylenową o wysokiej odporność mechanicznej, przystosowaną do warunków zewnętrznych i na promieniowanie UV lub poliamidową impregnowaną lateksem gr. 5 mm. Zastosować siatkę o oczkach 100 x 100 mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Części XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art.112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: II. Podstawy wykluczenia Wykonawcy.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp., t.j.:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art.258 Kodeksu karnego, spłaty tych należności
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne;
5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust.1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska wielofunkcyjnego na podbudowie z kruszyw, przepuszczalnej dla wody o powierzchni minimum 800 m2 każda, - które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedna robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót
budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

2) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie:
Zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, środków dowodowych, t.j.:

1) wykaz robót budowlanych (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, sporządzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska wielofunkcyjnego na podbudowie z kruszyw, przepuszczalnej dla wody o powierzchni minimum 800 m2 każda, - które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ).
dowody określające, czy wymienione w ww. wykazie roboty zostały wykonane należycie ( w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone), przy czym dowodami, o których mowo, są: referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGI
1. Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej w pkt 1), liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1), dotyczy robót budowlanych , w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

2) wykaz osób (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, sporządzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

t. j. dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnoszących się do rozwiązań równoważnych ( w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanych podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) podanych na końcu formularza Oferta ( Załącznik nr 1 do SWZ), pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach – będą one stanowić załączniki do oferty-w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych lub/oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta przetargowa składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertę należy sporządzić na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ.
2. Kosztorys ofertowy ( w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , sporządzony w oparciu o dokumentację nin. postępowania, w tym przedmiar robót ( Załącznik nr 7 do SWZ), wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarami robót, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku VAT, zawierający co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny ( w szczególności rg., kp., zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych ( netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk. Obowiązującą stawkę podatku VAT doliczyć do wartości kosztorysowej (sumy) robót, chyba, że wykonawca nie jest płatnikiem VAT.
UWAGA: brak pozycji do wyceny lub brak wyceny pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Kosztorys powinien być sporządzone w oparciu o przedmiar robót ( załącznik nr 8 do SWZ) i dokumentację projektową ( zał. nr 7 do SWZ) oraz specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót zał. nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie/podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( w oryginale) w zakresie wskazanym w nin. SWZ, stanowiące Załączniki nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w nin. SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa wraz z ofertą oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
5. Upoważnienie ( pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy ( podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.
6. Pełnomocnictwo ( w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie ( konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa ( pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się
wspólnie o zamówienie).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w oryginale) lub inny podmiotowy środek dowodowy, o mowa w nin. SWZ, w przypadku polegania na zasobach udostępniającego zasób Wykonawcy. Wzór zobowiązania innych podmiotów, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11.000,00 zł:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.
Bank Spółdzielczy w Jasienicy, nr konta: 94 8117 0003 0006 9296 2000 0040 w dopiskiem: wadium
na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr : ZP.271.2.2023 - Strefa sportu – budowa boiska
multisportowego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym – Marszałkowski Budżet Obywatelski.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w terminie zostanie zaliczone na
rachunku bankowym Zamawiającego.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie/podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( w oryginale) w zakresie wskazanym w nin. SWZ, stanowiące Załączniki nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w nin. SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa wraz z ofertą oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
5. Upoważnienie ( pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy ( podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.
6. Pełnomocnictwo ( w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie ( konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa ( pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się
wspólnie o zamówienie).
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w oryginale) lub inny podmiotowy środek dowodowy, o mowa w nin. SWZ, w przypadku polegania na zasobach udostępniającego zasób Wykonawcy. Wzór zobowiązania innych podmiotów, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w par 19 wzoru umowy , stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamowienia https://ezmowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.