eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Zespole Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Zespole Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007000078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roździeńska 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-382

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 98 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgkatowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgkatowice.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Zespole Szkół Gastronomicznych im. Gustawa Morcinka w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ecce229-0122-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071104/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249150/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/436/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31790,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie wykładziny pcv, wymianie stolarki drzwiowej, malowanie ścian, sufitów i drzwi w klasach lekcyjnych nr 32, 33, 35 w szczególności:
 zeskrobanie i zmycie starej farby,
 wykonanie tynku jednowarstwowego z gipsu szpachlowego na ścianach i stropach,
 przygotowanie podłoża - zakrycie tynku mozaikowego,
 dwukrotne malowanie lamperii farbami olejnymi,
 wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płycinowych,
 dwukrotne malowanie stolarki drzwiowej,
 wymiana kratki wentylacyjnej,
 dwukrotne malowanie farba olejną grzejników c.o.,
 zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
 wykonanie warstwy wygładzającej z masy pod wykładzinę,
 posadzki z wykładziny wielowarstwowej, heterogeniczna z warstwą użytkową minimum 1,0 mm grubość całkowita minimum 2,2 mm, antypoślizgowa z wywinięciem na ścianę wraz z wkładkami pod wywinięcie,
 zgrzewanie wykładzin rulonowych.
 demontaż i ponowny montaż grzejników c.o.,
 wywiezienie gruzu i utylizacja gruzu.
Kolorystyka farb i wykładziny do uzgodnienia z Dyrektorem szkoły.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji postępowania obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji postępowania i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. AGART ARTUR FILIPSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 628-128-86-15

7.3.3) Ulica: ul. Orkana 21A/1

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.