eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Liszkach, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.



Og³oszenie z dnia 2021-12-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Liszkach, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. ¶w. Jana Kantego w Liszkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703552

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 50

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 280 63 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spliszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spliszki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Liszkach, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fbfdf305-5937-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00309108

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00304153/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Liszkach, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f290b9b4-caa7-4c9d-9023-76f56b4a5934

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - szkola@spliszki.pl. Wykonawcy sk³adaj±c ofertê akceptuj± postanowienia:
1) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi;
2) Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowo¶æ sieci 70Mb/s.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie przetwarza³ dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji zamówienia, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. ¶w. Jana Kantego w Liszkach; ul. Szkolna 50, 32-060 Liszki;
2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego: e-mail: iod@spliszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy Pzp i aktów wykonawczych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPL.26.1.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 277333,33 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. „¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Liszkach, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.”.
2. Us³uga cateringu – przygotowanie i dostawa wy¿ywienia bêdzie realizowana dla 63 dzieci (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posi³ków dziennie, tj. ¶niadanie (w tym II ¶niadanie), obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy 63 dzieci (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w okresie od dnia w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r., z wy³±czeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2022 r. do dnia 31.07.2022 r.
4. Warto¶æ kaloryczna posi³ków: 950 - 1050 kcal.
5. Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:
1) ¶niadanie i II ¶niadanie – godz. 8:15;
2) obiad i podwieczorek – godz. 12:00;
6. Zamawiaj±cy okre¶la wielko¶æ przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy – 233 dni, tj. 14 553 ¶niadañ, 14 553 II ¶niadañ, 14 553 obiadów dwudaniowych oraz 14 553 podwieczorków.
7. Produkty w dziennym jad³ospisie musz± byæ zgodne z Rozporz±dzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz musz± obejmowaæ:
1) ¶niadanie + drugie ¶niadanie – zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko – pochodne, kanapka, herbata itp. + owoc sezonowy;
2) obiad - zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ry¿, kasza, kopytka, makaron itp.) - dania miêsne np. sztuka miêsa, udziec kurczaka, pier¶ z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wo³owe, gulasz itp. ryba, pierogi, nale¶niki, knedle itp. – surówka, kompot lub napój;
3) podwieczorek – kanapka lub ciasto i desery mleczne, owoce (w tym sezonowe) kisiel, budyñ, herbata lub napój mleczny itp.: woda mineralna.
8. Napoje przygotowane na miejscu musz± byæ s³odzone cukrem w ilo¶ci nieprzekraczaj±cej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spo¿ycia. Do sma¿enia nale¿y u¿ywaæ olej rafinowany o zawarto¶ci kwasów jednonienasyconych powy¿ej 50% i zawarto¶ci kwasów wielonienasyconych poni¿ej 40%. Zupy, sosy nale¿y sporz±dzaæ z naturalnych sk³adników bez u¿ycia koncentratów spo¿ywczych z wy³±czeniem koncentratów z naturalnych sk³adników. Do ka¿dego posi³ku nale¿y dodaæ porcjê ¶wie¿ych warzyw lub owoców. Co najmniej raz w tygodniu nale¿y podaæ rybê.
9. Wykonawca najpó¼niej na 7 dni roboczych przed rozpoczêciem ka¿dego kolejnego miesi±ca ¶wiadczenia us³ug ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiaj±cemu propozycje jad³ospisu na okres kolejnego miesi±ca; Zamawiaj±cy ma prawo do dokonania zmian w jad³ospisie, które Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniæ.
10. Posi³ki musz± byæ urozmaicone, wysokiej jako¶ci zarówno co do warto¶ci od¿ywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzglêdniaæ polsk± tradycjê kulinarn±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonywania badañ sprawdzaj±cych posi³ki, zarówno pod wzglêdem higienicznym, jak i kalorycznym.
11. Posi³ki musz± spe³niaæ wymogi ¿ywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz Instytutu ¯ywno¶ci i ¯ywienia. Posi³ki nie mog± byæ przygotowywane z pó³produktów.
12. Wykonawca dostarcza posi³ki w³asnym transportem, spe³niaj±cym warunki sanitarne zatwierdzone przez Pañstwow± Stacjê Sanitarno-Epidemiologiczn± i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o w³a¶ciwy stan dostarczania posi³ków (posi³ki gor±ce, ¶wie¿e, smaczne i estetyczne) oraz w³a¶ciwie dobrane do wieku dzieci.
13. Posi³ki dla dzieci nale¿y dostarczaæ w pojemnikach i termosach przeznaczonych do ¿ywno¶ci. Stan posi³ków i sposób dowo¿enia musi spe³niaæ wymogi Pañstwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
14. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeñ Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ posi³ki o nie gorszej jako¶ci na swój koszt z innych ¼róde³.
15. Zamówienie obejmuje równie¿ przygotowanie i dostarczenie ewentualnych posi³ków dietetycznych w razie konieczno¶ci.
16. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany w ilo¶ciach przedmiotu zamówienia, np. w przypadku wzmo¿onej zachorowalno¶ci lub nieobecno¶ci dzieci. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do ograniczenia ilo¶ci posi³ków z zastrze¿eniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzieñ przed wprowadzeniem zmian. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za zmniejszenie ilo¶ci posi³ków i w takiej sytuacji Wykonawcy nie przys³uguje z tego tytu³u ¿adne roszczenie finansowe wobec Zamawiaj±cego.
17. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za jako¶æ przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiaj±cego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpo¶rednio wykonywany.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiêkszenia liczby dzieci uczêszczaj±cych do placówki lub ilo¶ci dni, w których bêdzie realizowana us³uga. Maksymalna warto¶æ tych zamówieñ wynosi 30% warto¶ci zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu
o nastêpuj±ce kryterium oceny ofert: cena brutto (waga - 100%)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±cych:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG).
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci i ¿ywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym bêdzie wykonywana us³uga.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje sprzêtem niezbêdnym do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, czyli minimum:
a) o¶mioma (8) termosami do przewozu ¿ywno¶ci o minimalnej pojemno¶ci 5 litrów;
b) samochodem odpowiadaj±cym wymaganiom sanitarno-higienicznym do transportu ¿ywno¶ci.
5) Zdolno¶æ zawodowej:
a) w zakresie do¶wiadczenia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 200 000,00 z³ (dwie¶cie tysiêcy 00/100 z³) brutto polegaj±ce na przygotowaniu i dostawie wy¿ywienia dla dzieci lub m³odzie¿y szkolnej.
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê dietetyka. Dietetyk musi posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze co najmniej studiów zawodowych (licencjackich) na kierunku dietetyka (lub innych równowa¿nych uprawnienia umo¿liwiaj±cych do pe³nienia tej funkcji na przedmiotowym zamówieniu, np. technologia ¿ywno¶ci i ¿ywienie cz³owieka (specjalno¶æ ¿ywienie cz³owieka) oraz zdrowie publiczne (specjalno¶æ dietetyka).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej – o¶wiadczenie stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) decyzja w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ca, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeñstwa
¿ywno¶ci i ¿ywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym bêdzie wykonywana us³uga;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³. nr 4 do SWZ;
5) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, powy¿szy wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio
uczestniczy³ - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
6) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci i okoliczno¶ci dokonania zmian postanowieñ umowy:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT podczas obowi±zywania niniejszej umowy strony zobowi±zuj± siê do sporz±dzenia stosownego aneksu, uwzglêdniaj±cego zaistnia³± zmianê;
2) zmiany terminu jej wykonywania w przypadku zmiany funkcjonowania placówki w okresie wakacyjnym. W takim przypadku zmianie mo¿e ulec równie¿ wynagrodzenie Wykonawcy, które zostanie wyp³acone za faktycznie przygotowane i dostarczone posi³ki;
3) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê dietetyka, z tym ¿e ta zmiana nie mo¿e naruszaæ warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-20 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 16:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie umowy po 1 stycznia 2022 r. w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury rozstrzygniêcia postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.