eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, w podziale na 2 części:



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, w podziale na 2 części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002185328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Falęcka 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-547

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@opsmokotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, w podziale na 2 części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b94cabc-216b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033761/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów z produktów własnych dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b94cabc-216b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia: ocds-148610-7b94cabc-216b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7b94cabc-216b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: administracja@opsmokotow.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i inne wymagane, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Dokumenty składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
4. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail poczty elektronicznej: administracja@opsmokotow.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, z siedzibą pod adresem: ul. Falęcka 10, 02-547 Warszawa, zwany w dalszej części obowiązku informacyjnego „OPS”,
2) OPS powołał inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email, pisząc na adres e-mail: iod@opsmokotow.pl,
3) dane osobowe, podane OPS przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu przeprowadzenia postępowania w/s udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu postępowania),
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty,
6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) osoba, której dane podano w postępowaniu posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku OPS może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu:
a. sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6 ustawy Pzp);
b. sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp),
8) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że:
- skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp),
- skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp),
9) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,
11) osobie, której dane podano w postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
 gdyż podstawą prawną przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.26.105.2023.KZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1251968,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów z produktów własnych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy, dla części nr 1: Dolny Mokotów
Szacunkowa miesięczna liczba osób objętych codziennym dożywianiem: 75 osób
Szacunkowa ilość wydanych posiłków w ciągu 12 miesięcy ( 365 dni) – 27 375
Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest codzienne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów przez 7 dni w tygodniu dla podopiecznych Ośrodka w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 481526,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-01 do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kucharza

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów z produktów własnych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy dla części nr 2: Górny Mokotów.
Szacunkowa miesięczna liczba osób objętych codziennym dożywianiem: 120 osób
Szacunkowa ilość wydanych posiłków w ciągu 12 miesięcy ( 365 dni) – 43 800
Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest codzienne przygotowywani i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów przez 7 dni w tygodniu dla podopiecznych Ośrodka w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 770442,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-01 do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kucharza

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu

dla każdej części:

1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich (słownie: sto tysięcy złotych) potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
4) w zakresie posiadania zdolności zawodowej:
a) wykaz usług
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) należycie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków z produktów własnych - w ramach jednej umowy każde, dla:

części nr 1: o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każde
części nr 2 : o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każde

Za jedno zamówienie uznaje się usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy, której okres rozpoczęcia i zakończenia przypada na ostatnie 3 lata przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowód, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie nie mniejszej niż:,

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje,
7 osobami personelu w tym minimum 4 osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: Technolog żywienia, Kucharz, Koordynator usługi, Kierowca.

5) w zakresie posiadania zdolności technicznej

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

1) lokalem gastronomicznym, w którym będą przygotowane gorące posiłki, posiadającym decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25.08. 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2132 ze zm.) wraz z tytułem prawnym do tego lokalu – oświadczenie, załącznik nr 8 do SWZ
2) lokalem przystosowanym do wydawania i spożywania przez podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy gorących posiłków, posiadającym decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25.08. 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2132 ze zm.), co najmniej jeden na terenie Mokotowa Dolnego dla części nr 1 i co najmniej jeden na terenie Mokotowa Górnego dla części nr 2 (granicę administracyjną podziału Dzielnicy Mokotów na Mokotów Górny i Dolny stanowi ul. Puławska) wraz z tytułem prawnym do tego lokalu - oświadczenie, załącznik nr 8 do SWZ.
3) pojazdem do przewozu żywności, spełniającym wymagania sanitarne dotyczące transportu żywności wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego – oświadczenie, załącznik nr 8 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kopia opłaconej polisy lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich (słownie: sto tysięcy złotych), potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z zakresu opisanego w Rozdziale 6 ust.1 pkt 4 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, liczby osób korzystających z posiłków, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług powtarzających się lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
d) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,
e) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Lista kontrolna dotycząca potencjalnych podmiotów przetwarzających dane osobowe, stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Lista kontrolna dotycząca potencjalnych podmiotów przetwarzających dane osobowe, stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla:
Części nr 1 w wysokości: 4 800,00 (słownie: cztery tysiące osiemset złotych),
Części nr 2 w wysokości: 7 700,00 (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składnia ofert w następujących formach,
w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w CITI Handlowy nr 97 1030 1508 0000 0005 5046 5078
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 13.2 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Gwarancja musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium nie może być utrudnione.
7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców z tym, że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 -455 ustawy Pzp oraz wskazanym Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7b94cabc-216b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.