eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Przegląd i konserwacja instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przegląd i konserwacja instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.4.2.) Miejscowość: Łask

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 261 554 592

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa-Jednostka Wojskowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307478

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00303205/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) lub podpisu zaufanego.
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.01.2022 do 31.12.2022r.,
Wszelkie informacje, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku, wyraźnie oznaczone adnotacją: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia dokumentu, o którym mowa w ROZDZIALE 10. w pkt 4.3. SWZ, było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania.
Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca może powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie zadania, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy tych podwykonawców.Podwykonawca będzie weryfikowany pod względem braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu (w zakresie jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia) na tych samych zasadach co Wykonawca.
Zgodnie z art. 118-123 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. (SWZ rozdział 6)
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą na piśmie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drogą elektroniczną, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Przez uchylenia się od zawarcia umowy zamawiający rozumie „dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie do podpisania umowy”.
4. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5. Wykonawca przed zawarciem umowy obowiązany jest podać wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:
6.1. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), obejmującą czas trwania niniejszej umowy (dotyczy części 2)
6.2. 800.000, 00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) obejmującą czas trwania niniejszej umowy (dotyczy części 5).

Po zmianie:
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) lub podpisu zaufanego.
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.01.2022 do 31.12.2022r.,
Uzasadnienie w przypadku wskazania daty jako terminu realizacji zamówienia: określone terminy wynikają z bieżącej ciągłości użytkowania oraz harmonogramów kwartalnych
i półrocznych przeglądów Instalacji zgodnie z normą PKN-CENT/TS 54-14 oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719).
Wszelkie informacje, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku, wyraźnie oznaczone adnotacją: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia dokumentu, o którym mowa w ROZDZIALE 10. w pkt 4.3. SWZ, było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania.
Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca może powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie zadania, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy tych podwykonawców.Podwykonawca będzie weryfikowany pod względem braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu (w zakresie jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia) na tych samych zasadach co Wykonawca.
Zgodnie z art. 118-123 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. (SWZ rozdział 6)
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą na piśmie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drogą elektroniczną, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Przez uchylenia się od zawarcia umowy zamawiający rozumie „dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie do podpisania umowy”.
4. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5. Wykonawca przed zawarciem umowy obowiązany jest podać wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:
6.1. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), obejmującą czas trwania niniejszej umowy (dotyczy części 2)
6.2. 800.000, 00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) obejmującą czas trwania niniejszej umowy (dotyczy części 5).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

4.1. W części 1:
4.1.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Siemens – cerberus pro oraz synova,
4.1.2. - minimum 1 aparaturą kalibracyjną do czujek liniowych FDLU 291,
- minimum 1 podnośnikiem nożycowym (Obiekt nr 2),
- minimum 1 tyczka do sprawdzania czujek do 8m wysokości (Obiekt nr 6,8),
4.1.3. O udzielenie zamówienia w części 1 może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Instalacji Sygnalizacji Pożaru – Siemens o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł. brutto.

4.2. W części 2:
4.2.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Schrack, Vesda, Savi, Polon-Alfa 4000 lub 4100, 4200, 4800, 4900 Certyfikat F-GAZ wydany przez UDT,
4.2.2. oprogramowanie do Vesda VSC VSW-100
- interfejs sprzętowy HLI,
- Schrack Integral Application Center wraz z kluczem sprzętowym oraz oprogramowaniem Integral,
- tyczka do sprawdzania czujek do 10m wysokości (Obiekt nr 3, 5, 9, 10, 11, 15, 16, 34),dla obiektu nr 35
- wózek konstrukcji lekkiej lub rusztowanie do 16m wysokości,
4.2.3. O udzielenie zamówienia w części 2 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Instalacje Sygnalizacji Pożaru oraz gaszenia – Schrack, Aritech, Vesda, Savi Polon Alfa oraz oddymiania
o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł. brutto.

4.3. W części 3:
4.3.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy MIKRON,
4.3.2. O udzielenie zamówienia w części 3 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Systemy Transmisji Danych - Mikron
o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł. brutto.

4.4. W części 4:
4.4.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa oraz Agat IT,
4.4.2. O udzielenie zamówienia w części 4 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Systemy Transmisji Danych - Polon-Alfa/Agat IT o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł. brutto.


4.5. W części 5
4.5.1. O udzielenie zamówienia w części 5 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Watertech, Instalcompact, Minimax, Pliszka o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. brutto.

4.6. W części 6
4.6.1. Przynajmniej jedną osobę posiadającą aktualne szkolenie firmy Gazex
w zakresie konserwacji, serwisu oraz kalibracji systemów detekcji (głowic pomiarowych, central).
4.6.2. O udzielenie zamówienia w części 6 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Systemy Detekcji Gazu - Gazex o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. brutto.

4.7. W części 7
4.7.1. Posiada kody dostępu do central w celu przeprowadzenia kalibracji głowic oraz zmiany daty następnej kalibracji urządzeń,
4.7.2. O udzielenie zamówienia w części 7 może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę
w zakresie konserwacji Systemy Detekcji Gazu - Alter o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. brutto.

4.8. W części 8
4.8.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa, 4000 oraz Esser,
4.8.2. Minimum 1 tyczkę do sprawdzania czujek do 6m wysokości,
4.8.3. O udzielenie zamówienia w części 8 może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Polon-Alfa, Esser oraz klapy i okna oddymiające o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł. brutto.

Zamawiający dopuszcza posiadanie szkoleń wymaganych w zakresie różnych części przez 1 osobę, tzn. jedna osoba może posiadać więcej niż jedno wymagane uprawnienie, o których mowa wyżej.
W przypadku ubieganie się o udzielenie zamówienia na większą ilość części postępowania Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w realizacji usług na wymaganą kwotę do każdej części po jednej referencji.
W przypadku ubieganie się o udzielenie zamówienia na większą ilość części postępowania Wykonawca wykaże, iż posiada tyczkę na najwyższą wymaganą długość z tych części na które będzie składał ofertę i w której jest ona potrzebna.

Po zmianie:
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

4.1. W części 1:
4.1.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Siemens – cerberus pro .
4.1.2. - minimum 1 aparaturą kalibracyjną do czujek liniowych FDLU 291,
- minimum 1 podnośnikiem nożycowym (Obiekt nr 2),
- minimum 1 tyczka do sprawdzania czujek do 8m wysokości (Obiekt nr 6,8),
4.1.3. O udzielenie zamówienia w części 1 może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Instalacji Sygnalizacji Pożaru – Siemens o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł. brutto.

4.2. W części 2:
4.2.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Schrack, Vesda, Savi, Polon-Alfa 4000 lub 4100, 4200, 4800, 4900 Certyfikat F-GAZ wydany przez UDT,
4.2.2. oprogramowanie do Vesda VSC VSW-100
- interfejs sprzętowy HLI,
- Schrack Integral Application Center wraz z kluczem sprzętowym oraz oprogramowaniem Integral,
- tyczka do sprawdzania czujek do 10m wysokości (Obiekt nr 3, 5, 9, 10, 11, 15, 16, 34),dla obiektu nr 35
- wózek konstrukcji lekkiej lub rusztowanie do 16m wysokości,
4.2.3. O udzielenie zamówienia w części 2 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Instalacje Sygnalizacji Pożaru oraz gaszenia – Schrack, Aritech, Vesda, Savi Polon Alfa oraz oddymiania
o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł. brutto.

4.3. W części 3:
4.3.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy MIKRON,
4.3.2. O udzielenie zamówienia w części 3 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Systemy Transmisji Danych - Mikron
o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł. brutto.

4.4. W części 4:
4.4.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa oraz Agat IT,
4.4.2. O udzielenie zamówienia w części 4 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Systemy Transmisji Danych - Polon-Alfa/Agat IT o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł. brutto.


4.5. W części 5
4.5.1. O udzielenie zamówienia w części 5 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Watertech, Instalcompact, Minimax, Pliszka o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. brutto.

4.6. W części 6
4.6.1. Przynajmniej jedną osobę posiadającą aktualne szkolenie firmy Gazex
w zakresie konserwacji, serwisu oraz kalibracji systemów detekcji (głowic pomiarowych, central).
4.6.2. O udzielenie zamówienia w części 6 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Systemy Detekcji Gazu - Gazex o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. brutto.

4.7. W części 7
4.7.1. Posiada kody dostępu do central w celu przeprowadzenia kalibracji głowic oraz zmiany daty następnej kalibracji urządzeń,
4.7.2. O udzielenie zamówienia w części 7 może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę
w zakresie konserwacji Systemy Detekcji Gazu - Alter o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. brutto.

4.8. W części 8
4.8.1. Przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa, 4000 oraz Esser,
4.8.2. Minimum 1 tyczkę do sprawdzania czujek do 6m wysokości,
4.8.3. O udzielenie zamówienia w części 8 może ubiegać się Wykonawca, który
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Polon-Alfa, Esser oraz klapy i okna oddymiające o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł. brutto.

Zamawiający dopuszcza posiadanie szkoleń wymaganych w zakresie różnych części przez 1 osobę, tzn. jedna osoba może posiadać więcej niż jedno wymagane uprawnienie, o których mowa wyżej.
W przypadku ubieganie się o udzielenie zamówienia na większą ilość części postępowania Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w realizacji usług na wymaganą kwotę do każdej części po jednej referencji.
W przypadku ubieganie się o udzielenie zamówienia na większą ilość części postępowania Wykonawca wykaże, iż posiada tyczkę na najwyższą wymaganą długość z tych części na które będzie składał ofertę i w której jest ona potrzebna.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza:
1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg zał. nr 7 SWZ, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz dowodami poświadczającymi odbycie wymaganego szkolenia(np. certyfkaty, zaświadczenia). :
1.1 cz. 1 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Siemens – cerberus pro oraz synova .
1.2. cz. 2 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Schrack, Vesda, Savi, Polon-Alfa 4000 lub 4100, 4200, 4800, 4900 .
1.3. cz. 3 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy MIKRON
1.4. cz. 4 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa oraz Agat IT
1.5. cz.6 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Gazex w zakresie konserwacji, serwisu oraz kalibracji systemów detekcji (głowic pomiarowych, central),
1.6. cz.8 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa, 4000 oraz Esser.
2. wykaz usług - wg wzoru z załącznik nr 8 SWZ zawierający informacje dotyczące rodzaju i wartości wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w ROZDZIALE 6 w punkcie 4 SWZ ze wskazaniem daty wraz
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje potwierdzające ich prawidłowe i terminowe wykonanie, protokoły odbioru, itp.);
3. oświadczenie o posiadaniu kodów dostępu do central w celu przeprowadzenia kalibracji głowic oraz zmiany daty następnej kalibracji urządzeń (dot. cz. 7);
4. wykaz narzędzi, z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, o których mowa w ROZDZ. 6 w pkt 4 SWZ - wg zał. nr 9 do SWZ;
4.1. Cz. 1:- aparaturą kalibracyjną do czujek liniowych FDLU 291,- podnośnikiem nożycowym,- tyczka do sprawdzania czujek do 8m wysokości.
4.2. Cz. 2:- oprogramowanie do Vesda VSC VSW-100- interfejs sprzętowy HLI,- Schrack Integral Application Center wraz z kluczem sprzętowym oraz oprogramowaniem Integral,- tyczka do sprawdzania czujek do 10m wysokości - wózek konstrukcji lekkiej lub rusztowanie do 16m wysokości,
4.3. Cz. 8: tyczkę do sprawdzania czujek do 6m wysokości.

Po zmianie:
Zamawiający w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza:
1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wg zał. nr 7 SWZ, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz dowodami poświadczającymi odbycie wymaganego szkolenia(np. certyfkaty, zaświadczenia). :
1.1 cz. 1 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Siemens – cerberus pro .
1.2. cz. 2 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Schrack, Vesda, Savi, Polon-Alfa 4000 lub 4100, 4200, 4800, 4900 .
1.3. cz. 3 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy MIKRON
1.4. cz. 4 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa oraz Agat IT
1.5. cz.6 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Gazex w zakresie konserwacji, serwisu oraz kalibracji systemów detekcji (głowic pomiarowych, central),
1.6. cz.8 potwierdzającym, że wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne szkolenie firmy Polon-Alfa, 4000 oraz Esser.
2. wykaz usług - wg wzoru z załącznik nr 8 SWZ zawierający informacje dotyczące rodzaju i wartości wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w ROZDZIALE 6 w punkcie 4 SWZ ze wskazaniem daty wraz
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje potwierdzające ich prawidłowe i terminowe wykonanie, protokoły odbioru, itp.);
3. oświadczenie o posiadaniu kodów dostępu do central w celu przeprowadzenia kalibracji głowic oraz zmiany daty następnej kalibracji urządzeń (dot. cz. 7);
4. wykaz narzędzi, z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, o których mowa w ROZDZ. 6 w pkt 4 SWZ - wg zał. nr 9 do SWZ;
4.1. Cz. 1:- aparaturą kalibracyjną do czujek liniowych FDLU 291,- podnośnikiem nożycowym,- tyczka do sprawdzania czujek do 8m wysokości.
4.2. Cz. 2:- oprogramowanie do Vesda VSC VSW-100- interfejs sprzętowy HLI,- Schrack Integral Application Center wraz z kluczem sprzętowym oraz oprogramowaniem Integral,- tyczka do sprawdzania czujek do 10m wysokości - wózek konstrukcji lekkiej lub rusztowanie do 16m wysokości,
4.3. Cz. 8: tyczkę do sprawdzania czujek do 6m wysokości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.