eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254700

1.5.8.) Numer faksu: 874254701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/777870

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925d9180-0916-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044929/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 569191,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie.

Przedmiotem inwestycji są prace budowlane branży elektrycznej związane z poprawą efektywności energetycznej budynku głównego i sali gimnastycznej w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem Nidzie. Zamierzenie polega na wymianie i modernizacji instalacji elektrycznych (instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych ogólnych, instalacja do zasilania odbiorników technologicznych, tablice rozdzielcze, przyciski p.poż, montaż opraw oświetlenia ogólnego i awaryjnego, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie instalacji odgromowej).
Charakterystyczne parametry i opis prac budowlanych:
1) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej:
- Demontaż istniejącego osprzętu i puszek oraz oprzewodowania,
- Demontaż tablic bezpiecznikowych i rozdzielczych,
- Demontaż istniejących opraw.
2) Wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych ogólnych i zasilania odbiorników technol.:
- Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych,
- Montaż rur osłonowych, winidurowych i korytek,
- Układanie przewodów kabelkowych w bruzdach lub kanałach o odpowiednich parametrach zgodnie z projektem budowlanym,
- Zaprawienia bruzd, montaż uchwytów i osłon,
- Podłączenie przewodów wraz z uzupełniniem tynków po robotach instalacyjnych w pasach pokrywających bruzdy oraz w miejscach po obsadzonym osprzęcie elektrycznym.
3) Montaż tablic rozdzielczych, przycisków p.poż:
- Wykonanie otworów w ścianach w celu umiejscowienia tablic rozdzielczych,
- Wymiana złącza,
- Montaż tablic rozdzielczych wyposażonych zgodnie ze schematem ideowym zasilania,
- Montaż elektronicznego woźnego,
- Montaż przycisków p.poż.
4) Przygotowanie podłoża pod montaż osprzętu wraz z montażem osprzętu:
- Przygotowanie podłoża pod sprzęt instalacyjny wraz z montażem puszek,
- Montaż łączników, przycisków, gniazd instalacyjnych,
- Montaż dodatkowych aparatów eklektycznych – dzwonka szkolnego – 7 sztuk.
5) Wykonanie instalacji oraz montaż oświetlenia ogólnego i awaryjnego:
- Montaż opraw oświetlenia ogólnego typu LED, typy opraw zgodnie z projektem w ilości około 391 sztuk oraz montaż szynoprzewodów odcinkowych,
- Montaż opraw oświetlenia awaryjnego typu LED, typy opraw zgodnie z projektem w ilości około 91 sztuk,
- Montaż osprzętu sterowania i programowania oświetlenia,
6) Instalacja fotowoltaiczna:
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 30,94 kWp wraz z kompletem niezbędnych urządzeń mocowanej na podkonstrukcji stalowej systemowej. Lokalizacja instalacji na dachu płaskim, żelbetowym pokrytym papą termozgrzewalną na budynku głównym szkoły.
7) Instalacja odgromowa:
- Wykonanie instalacji odgromowej, uziomu otokowego oraz połączeń zgodnie z projektem.
8) Prace uzupełniające:
- Wykonanie pomiarów elektrycznych wykonanej instalacji w niezbędnym zakresie,
- Sprawdzenie poprawności działania wyłączników p.poż,
- Wykonanie pomiarów oświetlenia ogólnego i awaryjnego,
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
- Montaż urządzenia do kompensacji mocy biernej pojemnościowej (wykonanie pomiarów, dobór urządzenia, uruchomienie i przeszkolenie personelu),
- Uruchomienie i zgłoszenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do dystrybutora sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317400-6 - Instalowanie urządzeń filtrujących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708726,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708726,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Elbor” Michał Borodziuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491222285

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 2A

7.3.4) Miejscowość: Ruciane-Nida

7.3.5) Kod pocztowy: 12-220

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 708726,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.