eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe91a748-f71b-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tych postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.18.24.UK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238395,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera.
1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z budową Parku Rzecznego Tetmajera w Krakowie, na działkach ewidencyjnych nr: 1, 101, 160/4, obręb K-40, jednostka ewidencyjna Krowodrza, związana z realizacją zadań pn.: Park Rzeczny Tetmajera.
1.1 Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności dokumentacja projektowa, przedmiar, wzory oświadczeń o podwykonawstwo i inne, stanowiące jej integralną częścią.
1.2 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary uwzględniają zakres prac uzgodniony z zespołem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (pełniącym nadzór nad realizacją umowy nr ZZM/U/II/242/IM/812/2022).
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub w części, przysługującej Zamawiającemu.
1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje w szczególności: 1.4.1 Prace w zakresie mat przerostowych, korytowanie, wzmocnienie podbudowy tłuczniem– 130 m2, 1.4.2 Montaż obrzeży drewnianych świerkowych 20 x 4,5 cm – 203 mb, 1.4.3 Montaż palisady drewnianej dębowej przy stole do ping-pong 10x10 cm – 8 mb, 1.4.4 Prace w zakresie ławek w części leśnego placu zabaw – 2 szt. 1.4.5 Wykonanie koryta z płyt z piaskowca umożliwiającego przepływ wody przez ścieżki mineralne w części leśnej – 4 kpl, 1.4.6 Przygotowanie podłoża pod nasadzenia przy Stawie – mieszanka piasku z ziemią na gr. 15 cm – 950 m2,
1.4.7 Wykonanie przepustu dla płazów pod pomostem stałym – 4 kpl.
1.4.8 Drenaż żwirowy przy stawie w części zachodniej, korytowanie 60 cm głębokości – 1 kpl. 1.4.9 Zakup, dostawa, montaż fotopułapki – 3 szt.
1.4.10 Badania geologiczne – 3 szt. 1.4.11 Drenaż nawierzchni ze zrębek w części leśnej 1.4.12 Prace w zakresie płotków faszynowych,
1.4.13 Tablice edukacyjne – 2 szt. 1.5 Zakres objęty prawem opcji nr 1:
1.5.1 Zakup, dostawa oraz montaż podestu drewnianego na istniejącej konstrukcji stalowej z drewna Garappa – 88,5 m2, 1.6 Zakres objęty prawem opcji nr 2: 1.6.1 Demontaż, wywóz i utylizacja ogrodzenia – 417 mb,
1.6.2 Zakup, dostawa i montaż ogrodzenia panelowego– 418 mb.
1.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. opisane w ZiS
1.8 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w programie R3 Trees/GreenSpaces.
1.9 Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w zaproszeniu i specyfikacji oraz jego załącznikach oraz w projektowanych postanowieniach umownych.
1.10 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją postępowania
i przedmiarami robót i opisami prac, STWiORB oraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji.
1.11 Zamówienie obejmuje również:
1.11.1 kompleksową dokumentację powykonawczą -wymienioną w ZiS
1.11.2 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu zgodnie z ZiS,
1.11.3 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej do aplikacji R3Trees/GreenSpaces zdogdnie z ZiS,
1.11.4 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego
i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego,
1.11.5 po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować,
a elementy niepodlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
1.12 W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzenia dla wykonania robót budowlanych oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami ZDMK jeżeli zajdzie taka konieczność.
1.13 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania i uzupełnienia podłoża oraz gwarantuje i odpowiada za materiał oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji i jej załącznikach.
1.14 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.15 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami
oraz z zasadami BHP.
1.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.17 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”, która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska.
1.18 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.
1.19 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu inwestycji.
1.20 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do ogrodzenia terenu budowy zgodnie z ZiS.
1.21 W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy/kierownik robót ma obowiązek dopilnowania w szczególności:
1.21.1 ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności – do zapewnienia otaśmowania, zgodnie z ZiS
1.21.2 oznaczenia terenu budowy prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
1.21.3 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami
1.21.4 zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa obsługi komunikacyjnej,
1.21.5 wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a następnie przesłania ich do przedstawiciela Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia robót,
1.21.6 sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
1.22 Równoważność:
1.22.1 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia technologii lub wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych, jak i formy użytkowej i architektonicznej, estetyki, kolorystyki, konstrukcji i bezpieczeństwa. zgodnie z ZiS
1.22.2 Przy oferowaniu technologii lub wyrobów innych niż opisane w ZiS, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w ZiS,
1.22.3 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest również złożyć wraz z ofertą odpowiednio wypełnioną tabelę równoważności, w Załączniku do ZiS.
1.22.4 Zamawiający podkreśla, iż dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań zgodnie z ZiS
1.22.5 Ponadto montowane elementy muszą zmieścić się w obszarze działki ewidencyjnej jaką dysponuje Inwestor oraz w wymaganych projektem strefach bezpiecznych, zgodnie z ZiS
1.22.6 Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie PZP, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.23 Wykonawca musi obliczyć cenę ryczałtową oferty dla całości zgodnie z ZiS
1.24 Wykonawca musi zaoferować:
1.22.2 72-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,
1.22.3 72-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
1.22.3 zapisy w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie (kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych i innych dokumentach lub oświadczeniach producenta). zgodnie z ZiS
1.22.5 Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. zgodnie z ZiS
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty
wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl lub zgodnie z Instrukcją składania ofert dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

39113600-3 - Ławki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553859,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553859,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553859,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751538453

7.3.3) Ulica: Isep 11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553859,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z dniem podpisania umowy zlecono tylko zakres podstawowy, w wysokości 254.320,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.