eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Gminy Śmigiel w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Gminy Śmigiel w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śmigiel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Kościuszki 20

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Śmiglu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Bohaterów 7

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Schronisko Młodzieżowe w Śmiglu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Marii Konopnickiej 4a

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bronikowo, ul. Morownicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Przysieka Druga 34

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Czaczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czacz, ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Starym Bojanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stare Bojanowo, ul. Szkolna 6

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śmiglu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981722462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Kościańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Śmiglu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981843266

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Harcmistrza Łukomskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury w Śmiglu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981067253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Kościuszki 20

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Gminy Śmigiel w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d3fde5-36ed-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001380/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Gminy Śmigiel w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 596920,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Śmigiel na potrzeby eksploatacji budynków oraz lokali
i obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych na obszarze działania ENEA Operator Sp. z o.o., a wymienionych w Załączniku nr 1 i 6 do niniejszej SWZ, dla grup taryfowych: C11, C12a, C21, G12, G11 oraz R w łącznej prognozowanej ilości 993 124,65 kWh.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:
- 09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa,
- 65310000-9 – przesył energii elektrycznej.
3. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.), zwaną dalej ustawą Prawo energetyczne, jak również przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623), taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
4. Dostawa energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy Prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych, w tym w szczególności IRiESP – PSE SA, jak również IRiESD ENEA Operator Sp. z o.o. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia pełnienia tej funkcji podmiotom zewnętrznym – trzecim, jednak wszystkie koszty związane z działaniami oraz odpowiedzialność poniesie wykonawca.
5. Wskazana poniżej wartość zapotrzebowania na energię elektryczną jest wartością szacunkową, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy, za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
6. Przewidywana ilość dostarczanej energii wynosi 993 124,65 kWh, w tym energia rozliczana w grupach taryfowych:
- C11 – 451 018,05 kWh,
- C12a (Strefa I szczytowa) – 30 020,55 kWh,
- C12a (Strefa II pozaszczytowa) – 68 851,65 kWh,
- C21 – 437 661,00 kWh,
- G12 – 4 824,75 kWh,
- G11 – 736,05 kWh,
- R – 12,60 kWh.
7. Wielkość zamówienia określona powyżej jest wielkością określającą prognozowane zużycie energii elektrycznej oraz określa wielkości, na podstawie których Wykonawcy zobowiązani są obliczyć cenę swojej oferty. Rzeczywiste zużycie energii będzie zależne od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego w przypadku zmiany ilości dostaw.
8. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu dostaw, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres dostaw. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi 50% ceny ofertowej.
9. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej przedstawione są w zestawieniu zbiorczym i stanowią Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
10. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w imieniu Zamawiającego procedury związanej ze zmianą dotychczasowego sprzedawcy energii elektrycznej oraz czynności określonych w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ (wzór Pełnomocnictwa).
11. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
12. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy PZP informuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na to, że podział przedmiotowego zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. ponadto zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne, dostarczanie energii elektrycznej odbywa się, po uprzednim przyłączeniu do sieci, na podstawie umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji. Jednocześnie zgodnie z art. 5 ust. 3 i ust. 4 ustawy Prawo energetyczne, istnieje możliwość zawarcia umowy kompleksowej (na dostawę i dystrybucję), której charakter nie jest jednolity. Umowa kompleksowa, o której mowa w ust. 3 powyższego przepisu jest umową zawartą z przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się obrotem energią elektryczną, która zawiera postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej. Z kolei zgodnie z ust. 4 tego artykułu, umowa kompleksowa może zawierać postanowienia umowy sprzedaży i umów o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji, zawartych przez sprzedawcę (działającego w charakterze swoistego pełnomocnika) na rzecz i w imieniu odbiorcy końcowego z przedsiębiorstwem zajmującym się przesyłem i dystrybucją energii elektrycznej. Zgodnie z powyższym, przy uwzględnieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela przedsiębiorstwu obrotu zamówienia publicznego na usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. Powyższe wskazuje, że istnieją przesłanki prawne, umożliwiające zawarcie umowy kompleksowej, które nie naruszają uczciwej konkurencji, tzn. że w przetargu na zakup energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej poza uprawnionym z urzędu do realizacji umów kompleksowych dla rozpatrywanego obszaru może wystąpić inny sprzedawca energii elektrycznej, który podpisze z Operatorem Generalną Umowę Dystrybucji Kompleksową (jest to możliwe, ponieważ gwarantuje to ustawa Prawo energetyczne). Dostawa kompleksowa energii elektrycznej ma na celu zaoszczędzenie wydatkowania dodatkowych kosztów na obsługę umowy. W przypadku zamówienia rozdzielonego, Zamawiający otrzymuje dwie faktury – jedną na dostawę energii drugą za przesył. Zamawiający zobowiązany jest więc do zweryfikowania poprawności wystawionych faktur, czy obie faktury wystawione są na tą samą ilość dostarczonej energii, Różnice w ilości dostarczonej energii powodują wystawienie faktur korygujących, co powoduje dodatkowe kłopoty organizacyjne i logistyczne np. sprawdzanie błędnych faktur
ze stanem faktycznym. W przypadku dostawy kompleksowej wystawiana jest jedna faktura na dostawę i dystrybucję i nie powoduje to konieczności weryfikacji. Ponadto, w przypadku udzielenia zamówienia tylko na dostawę energii elektrycznej, Zamawiający jest zobowiązany do ustalenia dostawcy rezerwowego. Dostawa energii rezerwowej, realizowanej w trybie rezerwowym, jest zawsze droższa niż w trybie normalnym. Zamawiający nie dzieli także dostawy energii na mniejsze części, ponieważ chce uzyskać efekt skali. Ponadto Wykonawcy dostarczający energię są w stanie dostarczyć każdy jej wolumen. Wielkość wolumenu nie stanowi o ograniczeniu konkurencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963728,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963728,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963728,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640

7.3.3) Ulica: Ul. Górecka 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-201

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963728,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.