eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305266

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00285900

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
Budynek Przedszkola nr 201 przy ul. Wilczy Dół nr 4 w Warszawie został w całości zakwalifikowany do remontu. Należy wymienić instalacje elektryczną, sanitarną, wykonać remont ścian i podłóg. Przedmiotowe zamówienie dotyczy tylko prac remontowych w pomieszczeniach bloku żywienia, które zaplanowano na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Podczas ww. oględzin stwierdzono:
 wadliwe koryta odpływowe w posadzce kuchni właściwej (koryta odwodnienia liniowego nie przeznaczone do pomieszczeń kuchennych),
 zniszczenia okładzin ceramicznych podłóg wokół koryt odpływowych,
 zniszczenia i ubytki okładzin ceramicznych ścian i podłóg,
 korozję ościeżnic i spęcznienia skrzydeł drzwiowych na skutek oddziaływania wilgoci,
 ogólne znaczne zużycie techniczne elementów wykończenia pomieszczeń.
Zakres i technologia wykonania robót.
Prace przewidziane do wykonania obejmują wykonanie remontu bloku żywienia wraz z pomieszczeniem kuchni, zmywalni naczyń, przygotowania posiłków oraz pomieszczeń zaplecza kuchni w poniższym zakresie:
a) Szczelne wydzielenie terenu wykonywania prac remontowych z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej),
b) Demontaż sprzętu kuchennego wraz z wyniesieniem do oddzielnego pomieszczenia i zabezpieczeniem oraz ponowny montaż po wykonaniu remontu. W wycenie należy ująć wszystkie materiały niezbędne do ponownego podłączenia urządzeń i wyposażenia (zawory, kształtki, wężyki, przewody itp.),
c) Demontaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, uchwyty, suszarki itp.), wraz z odłączeniem urządzeń kuchennych i sanitarnych,
d) Rozbiórka okładzin ceramicznych ściennych,
e) Rozbiórka warstw posadzkowych podłogi,
f) Częściowa rozbiórka obudów pionów instalacyjnych z płyt GK,
g) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicą w pomieszczeniach kuchennych, magazynowych i sanitarnych oraz zapleczu socjalnym,
h) Demontaż podejść pod kratki i koryta odpływowe,
i) Demontaż i ponowny montaż kratek wentylacyjnych, anemostatów kołowych,
j) Zaślepienie (zabezpieczenie) na czas remontu wlotów kanałów po demontażu kratek i różnej wielkości Anemostatów,
k) Demontaż okien podawczych wraz z betonowymi podokiennikami z lastryko,
l) Demontaż i ponowny montaż opraw oświetlenia wewnętrznego i osprzętu instalacji elektrycznej (oprawy świetlówkowe, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, łączników instalacyjnych, gniazda wtyczkowe podtynkowe 2 – biegunowe z uziemieniem w puszkach, oprawy oświetleniowe typu Led wymagana minimalna: LP42, UGR 22 natężenie oświetlenia W 500lux, montaż łączników bryzgoszczelnych bakelitowych jednobiegunowych),
m) Demontaż wyeksploatowanych grzejników żeliwnych wraz z zaworami,
n) Demontaż i ponowny montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach Zaplecza tj: podejścia pod kratki i koryta odpływowe, zaworów czerpalnych, zlewu dla wiadra, baterii stojących, brodzika, umywalek, sedesów typu kompakt,
o) Demontaż i ponowny montaż okapu w pomieszczeniu zmywalni naczyń,
p) Montaż falownika dla potrzeb instalacji wentylacyjnej okapów kuchennych
q) Demontaż i ponowny montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej w pomieszczeniu kuchni
r) Wymiana rolet w dwóch oknach podawczych,
a) Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle- pod przewody instalacji po zdemontowanych listwach elektroinstalacyjnych, montaż gniazd do podłączenia urządzeń,
b) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitu i ścian,
c) Wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki,
d) Wyrównanie powierzchni stropu (posadzka) pod nałożenie warstw izolacyjnych,
e) Wykonanie izolacji przeciwwodnej podposadzkowej na stropie z mas bitumicznych KMB wraz z wykonaniem kołnierzy uszczelniających,
f) Uszczelnienie przejść rurowych, kanalizacji przy obciążeniu wilgocią z zastosowaniem bitumicznej masy KMB w podłożu betonowym,
g) Wykonanie warstw posadzkowych, wyrównawczej zatartej na ostro pod posadzki wykonywane przy użyciu „Miksokreta”,
h) Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii i szlamów uszczelniających nakładanych ręcznie na wyrównanym podłożu do wysokości glazury tj. 2,00m,
i) Wykonanie podejść odpływowych pod kratki i koryta ściekowe,
j) Montaż kratek i koryt odpływowych ze stali nierdzewnej z odpływem wraz z materiałem (kratką i koszem),
k) Montaż stolarki okiennej (okna podawcze szt.2) wraz z parapetami/ladami ze stali nierdzewnej kwasoodpornej,
l) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej (szt. 22) – pomiar drzwi należy wykonać z natury,
m) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (ściany, cokoły),
n) Wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, płytka klasa ścieralności min.5, gr.mn.8 mm o klasie antypoślizgowości min R11 (Uwaga na spadki w kierunku koryt odpływowych),
o) Wykonanie obudowy z płyt GK rur instalacyjnych we wszystkich pomieszczeniach wraz z obsadzeniem drzwiczek rewizyjnych i kratek wentylacyjnych w obudowach,
p) Naprawa uszkodzonych powłok tynkarskich na powierzchni sufitu i ścian,
q) Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach bloku żywienia farbami lateksowymi (materiały malarskie z atestem dopuszczającym do stosowania w pomieszczeniach żywienia zbiorowego),
r) Dwukrotne malowanie ścian lakierem poliuretanowym do wysokości lamperii,
s) Dwukrotne malowanie farbą olejną widocznych niezabudowanych rur instalacyjnych,
t) Wymiana posadzki w pomieszczeniu (INTENDENT) z wykładzin rulonowej z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną wraz z montażem listew przyściennych z polichlorku winylu,
u) Dwukrotne malowanie powierzchni posadzek cementowych w pomieszczeniu gospodarczym farbami epoksydowymi,
v) Ochrona narożników wypukłych aluminiowym kątownikiem aluminiowym,
w) Montaż rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewalnych na ścianach wewnętrznych wraz z podejściami dopływowymi, zawory z końcówką do węża, trójniki z żeliwa ciągliwego rozgałęzienia instalacji gazowej na urządzenia, zawór kulowy gazowy przelotowy – przy urządzeniach),
x) Montaż urządzeń sanitarnych (umywalki porcelanowe z syfonem, zawory pod umywalkowe, baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące, postumenty porcelanowe, miski ustępowe, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego),
y) Montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych wraz z zaworami – grzejniki w wersji higienicznej,
z) Montaż konstrukcji wsporczych przykręcanych na stropie – konstrukcja dla ustabilizowania instalacji wody i gazu,
aa) Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1; 2; 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,
bb) Montaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, pojemniki na ręcznik, pojemniki na papier, uchwyty, suszarki itp.),
cc) Podłączenie wszystkich urządzeń kuchennych i sanitarnych.
s) Prace rozbiórkowe, przygotowawcze i porządkowe wewnątrz budynku;
Przed przystąpieniem do bezpośrednich robót remontowych należy w remontowanych pomieszczeniach uwzględnić wykonanie prac przygotowawczych. W pomieszczeniach całego bloku żywienia należy wykonać wszystkie niezbędne demontaże i zabezpieczenia elementów wyposażenia wymagające demontażu wraz z przeniesieniem ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Należy uwzględnić ich zabezpieczenie na czas realizacji robót wraz z ponownym montażem po zakończeniu remontu. Teren realizacji prac należy szczelnie oddzielić od pomieszczeń nie przeznaczonych do remontu z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej).
Klauzule społeczne:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i demontażowych, prace sanitarne, elektryczne i wykończeniowe.
4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
 Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
 Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ;
 Technologia wykonania robót – załącznik nr 5b do SWZ;
 Plan organizacji robót – załącznik nr 5c do SWZ;
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ;
 Przedmiar robót - załącznik nr 5e do SWZ;
 Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5f do SWZ;

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
Budynek Przedszkola nr 201 przy ul. Wilczy Dół nr 4 w Warszawie został w całości zakwalifikowany do remontu. Należy wymienić instalacje elektryczną, sanitarną, wykonać remont ścian i podłóg. Przedmiotowe zamówienie dotyczy tylko prac remontowych w pomieszczeniach bloku żywienia, które zaplanowano na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Podczas ww. oględzin stwierdzono:
 wadliwe koryta odpływowe w posadzce kuchni właściwej (koryta odwodnienia liniowego nie przeznaczone do pomieszczeń kuchennych),
 zniszczenia okładzin ceramicznych podłóg wokół koryt odpływowych,
 zniszczenia i ubytki okładzin ceramicznych ścian i podłóg,
 korozję ościeżnic i spęcznienia skrzydeł drzwiowych na skutek oddziaływania wilgoci,
 ogólne znaczne zużycie techniczne elementów wykończenia pomieszczeń.
Zakres i technologia wykonania robót.
Prace przewidziane do wykonania obejmują wykonanie remontu bloku żywienia wraz z pomieszczeniem kuchni, zmywalni naczyń, przygotowania posiłków oraz pomieszczeń zaplecza kuchni w poniższym zakresie:
a) Szczelne wydzielenie terenu wykonywania prac remontowych z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej),
b) Demontaż sprzętu kuchennego wraz z wyniesieniem do oddzielnego pomieszczenia i zabezpieczeniem oraz ponowny montaż po wykonaniu remontu. W wycenie należy ująć wszystkie materiały niezbędne do ponownego podłączenia urządzeń i wyposażenia (zawory, kształtki, wężyki, przewody itp.),
c) Demontaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, uchwyty, suszarki itp.), wraz z odłączeniem urządzeń kuchennych i sanitarnych,
d) Rozbiórka okładzin ceramicznych ściennych,
e) Rozbiórka warstw posadzkowych podłogi,
f) Częściowa rozbiórka obudów pionów instalacyjnych z płyt GK,
g) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicą w pomieszczeniach kuchennych, magazynowych i sanitarnych oraz zapleczu socjalnym,
h) Demontaż podejść pod kratki i koryta odpływowe,
i) Demontaż i ponowny montaż kratek wentylacyjnych, anemostatów kołowych,
j) Zaślepienie (zabezpieczenie) na czas remontu wlotów kanałów po demontażu kratek i różnej wielkości Anemostatów,
k) Demontaż okien podawczych wraz z betonowymi podokiennikami z lastryko,
l) Demontaż i ponowny montaż opraw oświetlenia wewnętrznego i osprzętu instalacji elektrycznej (oprawy świetlówkowe, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, łączników instalacyjnych, gniazda wtyczkowe podtynkowe 2 – biegunowe z uziemieniem w puszkach, oprawy oświetleniowe typu Led wymagana minimalna: LP42, UGR 22 natężenie oświetlenia W 500lux, montaż łączników bryzgoszczelnych bakelitowych jednobiegunowych),
m) Demontaż wyeksploatowanych grzejników żeliwnych wraz z zaworami,
n) Demontaż i ponowny montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach Zaplecza tj: podejścia pod kratki i koryta odpływowe, zaworów czerpalnych, zlewu dla wiadra, baterii stojących, brodzika, umywalek, sedesów typu kompakt,
o) Demontaż i ponowny montaż okapu w pomieszczeniu zmywalni naczyń,
p) Montaż falownika dla potrzeb instalacji wentylacyjnej okapów kuchennych
q) Demontaż i ponowny montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej w pomieszczeniu kuchni
r) Wymiana rolet w dwóch oknach podawczych,
a) Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle- pod przewody instalacji po zdemontowanych listwach elektroinstalacyjnych, montaż gniazd do podłączenia urządzeń,
b) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitu i ścian,
c) Wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki,
d) Wyrównanie powierzchni stropu (posadzka) pod nałożenie warstw izolacyjnych,
e) Wykonanie izolacji przeciwwodnej podposadzkowej na stropie z mas bitumicznych KMB wraz z wykonaniem kołnierzy uszczelniających,
f) Uszczelnienie przejść rurowych, kanalizacji przy obciążeniu wilgocią z zastosowaniem bitumicznej masy KMB w podłożu betonowym,
g) Wykonanie warstw posadzkowych, wyrównawczej zatartej na ostro pod posadzki wykonywane przy użyciu „Miksokreta”,
h) Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii i szlamów uszczelniających nakładanych ręcznie na wyrównanym podłożu do wysokości glazury tj. 2,00m,
i) Wykonanie podejść odpływowych pod kratki i koryta ściekowe,
j) Montaż kratek i koryt odpływowych ze stali nierdzewnej z odpływem wraz z materiałem (kratką i koszem),
k) Montaż stolarki okiennej (okna podawcze szt.2) wraz z parapetami/ladami ze skał osadowych o wym. gr.4 cm x 75 cm x 1,60 m,
l) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej (szt. 22) – pomiar drzwi należy wykonać z natury,
m) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (ściany, cokoły),
n) Wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, płytka klasa ścieralności min.5, gr.mn.8 mm o klasie antypoślizgowości min R11 (Uwaga na spadki w kierunku koryt odpływowych),
o) Wykonanie obudowy z płyt GK rur instalacyjnych we wszystkich pomieszczeniach wraz z obsadzeniem drzwiczek rewizyjnych i kratek wentylacyjnych w obudowach,
p) Naprawa uszkodzonych powłok tynkarskich na powierzchni sufitu i ścian,
q) Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach bloku żywienia farbami lateksowymi (materiały malarskie z atestem dopuszczającym do stosowania w pomieszczeniach żywienia zbiorowego),
r) Dwukrotne malowanie ścian lakierem poliuretanowym do wysokości lamperii,
s) Dwukrotne malowanie farbą olejną widocznych niezabudowanych rur instalacyjnych,
t) Wymiana posadzki w pomieszczeniu (INTENDENT) z wykładzin rulonowej z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną wraz z montażem listew przyściennych z polichlorku winylu,
u) Dwukrotne malowanie powierzchni posadzek cementowych w pomieszczeniu gospodarczym farbami epoksydowymi,
v) Ochrona narożników wypukłych aluminiowym kątownikiem aluminiowym,
w) Montaż rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewalnych na ścianach wewnętrznych wraz z podejściami dopływowymi, zawory z końcówką do węża, trójniki z żeliwa ciągliwego rozgałęzienia instalacji gazowej na urządzenia, zawór kulowy gazowy przelotowy – przy urządzeniach),
x) Montaż urządzeń sanitarnych (umywalki porcelanowe z syfonem, zawory pod umywalkowe, baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące, postumenty porcelanowe, miski ustępowe, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego),
y) Montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych wraz z zaworami – grzejniki w wersji higienicznej,
z) Montaż konstrukcji wsporczych przykręcanych na stropie – konstrukcja dla ustabilizowania instalacji wody i gazu,
aa) Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1; 2; 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,
bb) Montaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, pojemniki na ręcznik, pojemniki na papier, uchwyty, suszarki itp.),
cc) Podłączenie wszystkich urządzeń kuchennych i sanitarnych.
s) Prace rozbiórkowe, przygotowawcze i porządkowe wewnątrz budynku;
Przed przystąpieniem do bezpośrednich robót remontowych należy w remontowanych pomieszczeniach uwzględnić wykonanie prac przygotowawczych. W pomieszczeniach całego bloku żywienia należy wykonać wszystkie niezbędne demontaże i zabezpieczenia elementów wyposażenia wymagające demontażu wraz z przeniesieniem ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Należy uwzględnić ich zabezpieczenie na czas realizacji robót wraz z ponownym montażem po zakończeniu remontu. Teren realizacji prac należy szczelnie oddzielić od pomieszczeń nie przeznaczonych do remontu z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej).
Klauzule społeczne:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i demontażowych, prace sanitarne, elektryczne i wykończeniowe.
4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
 Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
 Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ;
 Technologia wykonania robót – załącznik nr 5b do SWZ;
 Plan organizacji robót – załącznik nr 5c do SWZ;
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ;
 Przedmiar robót - załącznik nr 5e do SWZ;
 Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5f do SWZ;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-30 10:30

Po zmianie:
2024-05-06 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-30 10:45

Po zmianie:
2024-05-06 10:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-05-29

Po zmianie:
2024-06-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.