eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dmosin › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dmosin

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dmosin 9

1.5.2.) Miejscowość: Dmosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dmosin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7ed5108-d245-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ed5108-d245-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069784/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP. 3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje:
Zadanie 1) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kraszew Wielki
Zakres drogowy: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kraszew Wielki na odcinku 1332,68 m. Nowa jezdnia zostanie poszerzona do szerokości 5,00 m. Wzdłuż całej jezdni zaprojektowano utwardzone pobocza o szerokości 0,75 mm oraz zjazdy do przyległych działek w granicy pasa drogowego z kruszywa o szerokości 6,00 m lub dostosowane do istniejących bram.

Zakres dotyczący przebudowy wodociągu: z uwagi na poszerzenie jezdni istniejący wodociąg zostanie przebudowany. Przebudowa sieci wodociągowej polega na wymianie starej sieci na nową wraz z wymianą odcinków przyłączy wodociągowych w pasie drogowym oraz wydłużenie sieci. Zamówienia obejmuje likwidację starej sieci przez odcięcie, zaślepienie i wypełnienie odcinka pinobetonem.
Całkowita długość projektowanego wodociągu: Dn 110 – L=1120 mb, przyłączy wodociągowych: Dn 40 – L=47 mb.

Zakres dotyczący przebudowy napowietrznej sieci energetycznej: z nową trasą jezdni koliduje napowietrzna sieć energetyczna, która zostanie przebudowana. W związku z występującą kolizją przebudowywanej drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr. 37/1 w miejscowości Kraszew Wielki gmina Dmosin , zakres przebudowy obejmuje :
a) likwidację istniejących słupów ŻN-7 NR. 34(GIS) ; 35(GIS); 36(GIS);
37(GIS)
b) demontaż przewodów linii napowietrznej 4xAl 35 + 1x Al 25 na odcinku
od słupa nr 34(GIS) do słupa nr 37(GIS)
c) postawienie w nowej lokalizacji następujących słupów:
• słup nr 33/1(GIS) typ. E10,5/12
• słup nr 34(GIS) typ. E10,5/12
• słup nr 35(GIS) typ. E10,5/12
• słup nr 36(GIS) typ. E10,5/12
• słup nr 37(GIS) typ. E10,5/12 ( w miejsce likwidowanego
(słupa nr 37(GIS )
d) zawieszenie przewodów linii napowietrznej AsXsn 4x70 + 2x 25 AsXsn
na odcinku od projektowanego słupa nr 33/1(GIS) typ E10,5/12) do
projektowanego słupa nr. 37(GIS).
e) na projektowanym słupie nr. 33/1(GIS) oraz na projektowanym słupie
nr. 37(GIS) należy :
-nawiązać się z istniejącą linią napowietrzną 4xAl 35 + 1x Al 25
- zamontować ograniczniki przepięć typu SE46.328 Ap In=10 kA

Zadanie 2) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kołacinek
Przedmiotem zadania jest przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Kołacinek o długości 1380m.
Przebudowa będzie polegać na:
- W zakresie od 0+000 – 0+269 – ułożenie dwóch warstw bitumicznych (warstwy ścieralnej oraz warstwy wiążącej) na istniejącej nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, szerokość drogi 4,2 m, pobocza obustronne 0,75m
- W zakresie od 0+269 – 1+380 – wzmocnienie istniejącej podbudowy przy pomocy kruszywa łamanego, ułożenie dwóch warstw bitumicznych oraz profilacja i uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym, szerokość drogi 3,5 m, pobocza obustronne 0,75m

Zadanie 3) Remont drogi gminnej w miejscowości Kraszew – Nadolna
- Przedmiotem zamówienia jest remont drogi nr 121062E relacji Kraszew – Nadolna o długości 1610m. i szerokość 4 m , pobocza obustronne 0,75m, W ramach zadania przewidziano wykonanie tzw. nakładki bitumicznej tj. dwóch nowych warstw betonu asfaltowego, oraz ścięcie oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym.
Przewidziano następujące konstrukcje nawierzchni:
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 gr. 4 cm;
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 5 cm;|
- istniejące podłoże
Konstrukcja pobocza gruntowego:
- warstwa nawierzchniowa z kruszywa łamanego
- stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm;
- zagęszczone podłoże gruntowe.
Zadanie obejmuje remont mostu na rzece Ignatówka. Celem remontu jest odnowienie warstwy hydroizolacji w celu zapobieżenia degradacji konstrukcji obiektu.
Inwestycja zlokalizowana jest w powiecie brzezińskim, Gminie Dmosin, obręb Nadolna Kolonia, działki ewidencyjne numer: 66; 81; 102
Zakres remontu mostu obejmuje:
- Demontaż istniejącego wyposażenia obiektu w postaci barier
- Usunięcie warstw asfaltowych oraz skucie wierzchniej warstwy betonu płyty, ścianki zaplecznej oraz gzymsów
- Wykonanie nowej warstwy reprofilacyjnej płyty ustroju nośnego
- Wykonanie płyt najazdowych
- Wykonanie nowych kap chodnikowych na ustroju oraz gzymsach
- Ułożenie warstw bitumicznych
- Montaż urządzeń BRD
- Szpachlowanie widocznych powierzchni betonowych zaprawami typu PCC oraz uzupełnienie stożków.

UWAGA
Wykonawca winien uwzględnić w harmonogramie, o którym mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy, że roboty dotyczące mostu, który wymaga remontu mostu na rzece Ignatówka zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej 121062E relacji Kraszew Nadolana
w miejscowości Kraszew, będą wykonywane po skutecznym dokonaniu zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Brzezinach. Planowany termin uzyskania potwierdzenia zgłoszenia – maj 2024

Zadanie 4) Remont drogi gminnej w miejscowości Kołacinek - Kotulin
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi 121054E w miejscowości Kołacinek o długości 335 m. W ramach zadania przewidziano wykonanie tzw. „nakładki bitumicznej”, na istniejącej nawierzchni asfaltowej tj. Ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z betonu asfaltowego a także ścięcie oraz uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m.
UWAGA 1
Wykonawca zorganizuje realizację robót budowlanych dla wszystkich zadań w sposób umożliwiający dojazd do posesji znajdujących się przy realizowanej inwestycji.

UWAGA 2
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych obejmujących realizację poszczególnych zadań objętych niniejszą SWZ. Każdy Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą wszystkie zadania pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składaj ą się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacje projektowe,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót.

Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5420840,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6085539,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5420840,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590575960

7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 3

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy następujące elementy zamówienia:
Podwykonawcy: Z.E. "ELEKTROMECH" Sp. z o.o.
1) Kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych – Kierownik robót,
2) Wykonanie robót branży elektrycznej,
Podwykonawcy: Firma PROSPOL S.C. Daniel Proskura, Marzena Proskura.
1) Kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – Kierownik robót ,
2) Wykonanie robót wodno-kanalizacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5420840,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.