eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg w m. Pisanica w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg w m. Pisanica w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876210830

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg w m. Pisanica w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848b5ca8-3d4b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00255573/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg w m. Pisanica w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256584/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 772990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg w m. Pisanica w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze ich oddziaływania.

2. Stan istniejący:
1) W ramach skrzyżowania w m. Pisanica zlokalizowane są drogi:
- powiatowa nr 1884N o przebiegu dr. kraj. nr 16 (Sędki) - Pisanica - Borzymy - gr. woj. (Pomiany),
- droga powiatowa nr 1933N o przebiegu Wysokie (dr. kraj. nr 16) - Pisanica - Sypitki - Wiśniowo Ełckie - do dr. nr 1872 N,
- droga gminna nie zaliczona do dróg publicznych (wewnętrzna).

2) Zadanie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy przejść dla pieszych, doświetlając przejścia oraz poprawiając geometrię skrzyżowania wraz przesunięciem przejść w nową lokalizację.

3) Projektowanie obejmuje 4 przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu w m. Pisanica. W ramach tego zadania przewiduje się:
- likwidacja istniejących 2 szt. przejść dla pieszych: na dr. nr 1884N od strony dr. kraj. nr 16 (Sędki) i przejścia na dr. nr 1933N bliżej skrzyżowania,
- przebudowę przejścia na przejście zwykłe wyniesione na dr. nr 1884N na wysokości Zespołu Szkół w Pisanicy,
- przebudowę i korektę skrzyżowania dróg powiatowych z drogą gminną z wykonaniem nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejść dla pieszych,
- przebudowę zatoki autobusowej z chodnikiem przy przystanku publicznym transportu zbiorowego,
- przebudowę zjazdów indywidualnych przecinających chodniki,
- budowę nowego przejścia dla pieszych na drodze gminnej.

4) Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”; składa się z dwóch części:
a) opracowanie dokumentacji projektowej:
- branża drogowa,
- branża elektryczna (sieć oświetleniowa),
- projekt czasowej organizacji ruchu.

b) wykonanie prac na podstawie uzyskanej decyzji pozwolenia na budowę (ewentualnie zgłoszenia), polegający na wykonaniu:
- przebudowy oświetlenia tj. doświetleniu 4 przejść dla pieszych 8 latarniami z dedykowanymi oprawami oświetleniowymi LED wraz z doprowadzeniem zasilania z istniejącego obwodu oświetleniowego (sieć oświetleniowa, z której jest możliwe zasilenie projektowanego doświetlenia przejść dla pieszych są własnością Gminy Kalinowo),
- przebudowa skrzyżowania, ustawienie krawężników betonowych, wykonanie chodnika, przebudowa zjazdów indywidualnych, montaż barierek ochronnych, zastosowanie płytek dla niewidomych na dojściach dla pieszych, regulacja istniejących studni i armatury nadziemnej w nawierzchni jezdni i na chodniku,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu (projekt stałej organizacji ruchu po stronie Zamawiającego - zał. nr 11 do SWZ ).
Zamówienie obejmuje:
Sporządzenie dokumentacji:
- sporządzenie projektów budowlanych branży: drogowej, energetycznej (w zakresie oświetlenia),
- sporządzenie projektów wykonawczych / technicznych branży: drogowej, energetycznej (w zakresie oświetlenia),
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych,
- opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych,
- przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż) – spełniających następujące wymagania: w kolumnie „podstawa wyceny” koniecznym jest wypełnienie kolumny z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenie ilości robót,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż,
- pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.,
- przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji również w formie cyfrowej (na nośniku CD - 1 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg/dgn, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów robót winny być możliwe do odczytania i edytowania.
Kompletna dokumentacja projektowa musi zawierać:
- projekt budowlany i wykonawczy – w il. 4 egz.,
- przedmiar robót – w il. 3 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w il. 3 egz.
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w il. 3 egz.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno – budowlanymi,
w szczególności muszą być zgodne z przepisami:
- rekomendowanymi przez Ministra właściwego ds. transportu -„WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych”, zarekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury w dniu 2 marca 2021r. (DDP-4.0600.4.2021) w wersji 01 oraz z wzorcami i standardami rekomendowanymi przez Ministra właściwego ds. transportu - „WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie przejść dla pieszych”, zarekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury w dniu 20 lipca 2018r. (SKR.1.033.1.2018.KD.1) w wersji 01 (poprawionej),
-Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389),
- ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.),
- Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r., poz. 1609).

Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym:
- uzgodnienie projektu budowlanego branży drogowej, elektrycznej,
- zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,
- przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót.
Nadzór autorski:
- wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
- ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
- udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,
- wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
- bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 3 dni od daty zawiadomienia – telefon, mail lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:
- opracowanie harmonogramu realizacji prac,
- wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,
- odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
- uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
- prowadzenie dziennika budowy w przypadku pozwolenia na budowę i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
- sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej,
- przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST;
- przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę z Wykonawcą robót, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.
- przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym dla zadania, zatwierdzonym Projekcie Stałej Organizacji Ruchu – stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481547146

7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna - sieć oświetleniowa - firma ELEKTROINSTAL Mirosław Rudziewicz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.