Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00209240/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej w związku z realizacją projektów pn.: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego” i „Renowacja (...) - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Woźna 12
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-777
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (61) 851 72 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kulupa@wmn.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmn.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wmn.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej w związku z realizacją projektów pn.: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego” i „Renowacja (...) - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bfd904c-25c6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi promocyjne - materiały filmowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko” Działanie 4.4. „Zachowanie, ochrona, promowanie”, Poddziałanie 4.4.1.” Inwestycja w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”. Nr projektu: nr RPWP.04.04.01-30-0042/16-00, Umowa o dofinansowanie nr RPWP.04.04.01-30-0042/16 z dnia 20.12.2017 r. oraz nr Pr. nr RPWP.04.04.01-30-0016/19-00, Um. o dof. nr RPWP.04.04.01-30-0016/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FA.261-10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej w związku z
realizacją projektów pn.: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania
dziedzictwa kulturowego” (roboczo nazywanym także jako etap I) oraz „Renowacja i adaptacja
Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego – etap II” zgodnie z Opisem
przedmiotu zamówienia i Wzorem umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Zamówienie jest współfinansowane z funduszy europejskich w ramach Programu „Wielkopolski
Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko” Działanie
4.4. „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego
regionu”, Poddziałanie 4.4.1.” Inwestycja w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”. Nr
projektu: nr RPWP.04.04.01-30-0042/16-00, Umowa o dofinansowanie nr RPWP.04.04.01-30-
0042/16 z dnia 20.12.2017 r. oraz nr projektu: nr RPWP.04.04.01-30-0016/19-00, Umowa o
dofinansowanie nr RPWP.04.04.01-30-0016/19.
Zamawiający określa następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
- całość przedmiotu zamówienia – 14 miesięcy od podpisania umowy.
Przy czym dla etapu I realizacji Projektu trwa do 30.06.2022, a dla etapu II do 31.12.2022 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161130 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337425 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161130 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370
7.3.3) Ulica: ul. Wróblewskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161130 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.