eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budowli wodnych na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budowli wodnych na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.szczecin@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wodna i utrzymanie wód

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budowli wodnych na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3149ec-16d2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.85 Roboty budowlane związane z inwestycjami oraz utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni w Koszalinie - RZGW Szczecin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184674/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.ROZ.2810.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313226,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejących piętrzeń poprzez wykonanie robót remontowych przywracających stan techniczny oraz funkcjonalność budowli oraz koryta cieku w obrębie budowli. W zakres robót wchodzą następujące prace: remont powierzchni budowli, wykonanie i instalacja zamknięć, barierek, kładek, remont umocnień w obrębie budowli, prace naprawcze w korycie cieku, instalacja łat wodowskazowych, tablic informacyjnych. Obecnie urządzenia piętrzące, o konstrukcji betonowej, są częściowo zniszczone, brak zasuw, kładek obsługowych, prowadnic, zniszczone są również umocnienia poniżej i powyżej budowli, a także część koryta cieku. Uszkodzenia budowli powodują obecnie erozję denną i boczną, co powoduje szkody zarówno w korycie cieku, jak i na gruntach przyległych. W związku z powyższym została utracona podstawowa funkcja tych urządzeń wodnych, wybudowanych w latach ubiegłych w celu prowadzenia nawodnień użytków zielonych (a więc retencji wód).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ, przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym ( załącznik nr 11 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna warunków i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 97093,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejących piętrzeń poprzez wykonanie robót remontowych przywracających stan techniczny oraz funkcjonalność budowli oraz koryta cieku w obrębie budowli. W zakres robót wchodzą następujące prace: remont powierzchni budowli, wykonanie i instalacja zamknięć, barierek, kładek, remont umocnień w obrębie budowli, prace naprawcze w korycie cieku, instalacja łat wodowskazowych, tablic informacyjnych. Obecnie urządzenia piętrzące, o konstrukcji betonowej, są częściowo zniszczone, brak zasuw, kładek obsługowych, prowadnic, zniszczone są również umocnienia poniżej i powyżej budowli, a także część koryta cieku. Uszkodzenia budowli powodują obecnie erozję denną i boczną, co powoduje szkody zarówno w korycie cieku, jak i na gruntach przyległych. W związku z powyższym została utracona podstawowa funkcja tych urządzeń wodnych, wybudowanych w latach ubiegłych w celu prowadzenia nawodnień użytków zielonych (a więc retencji wód).
2 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ, przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym ( załącznik nr 11 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna warunków i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 174173,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie istniejących piętrzeń poprzez wykonanie robót remontowych przywracających stan techniczny oraz funkcjonalność budowli oraz koryta cieku w obrębie budowli. W zakres robót wchodzą następujące prace: remont powierzchni budowli, wykonanie i instalacja zamknięć, barierek, kładek, remont umocnień w obrębie budowli, prace naprawcze w korycie cieku, instalacja łat wodowskazowych, tablic informacyjnych. Obecnie urządzenia piętrzące, o konstrukcji betonowej, są częściowo zniszczone, brak zasuw, kładek obsługowych, prowadnic, zniszczone są również umocnienia poniżej i powyżej budowli, a także część koryta cieku. Uszkodzenia budowli powodują obecnie erozję denną i boczną, co powoduje szkody zarówno w korycie cieku, jak i na gruntach przyległych. W związku z powyższym została utracona podstawowa funkcja tych urządzeń wodnych, wybudowanych w latach ubiegłych w celu prowadzenia nawodnień użytków zielonych (a więc retencji wód).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ, przedmiar robót wraz z kosztorysem nakładczym ( załącznik nr 11 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna warunków i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 41959,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie zadania częściowego nr 1 Remont jazu na rzece Worga w m. Połczyn Zdrój cena najkorzystniejszej oferty nr 1: Firma Drew-Kos Dariusz Różycki, ul. Chojnicka 57a, 89-500 Tuchola w kwocie 123 000,96 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 120 000,00 zł brutto i tym samym Zamawiający informuję iż nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do wysokości niniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadził postępowanie na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. ,,Remont budowli wodnych na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Koszalinie”. W dniu 25.10.2021 r. - w terminie związania ofertą, dokonał w zakresie części 2 i 3 wyboru oferty najkorzystniejszej i przekazał zawiadomienie wykonawcy, który złożył ofertę oraz opublikował informacje na swojej stronie. Wybrany Wykonawca ostatecznie w dniu 03.11. 2021 r. przesłał oficjalną pisemną informację o odstąpieniu od zawarcia umowy w zakresie części 2 w/w postępowania.
Zamawiający nie ma możliwość skorzystania z art. 263 ustawy Pzp, tj. dokonać ponownego badania i oceny pozostałych złożonych ofert, ponieważ jest to jedyna złożona oferta w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300008,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300008,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53556,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53556,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53556,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drew-Kos Dariusz Różycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:093174510

7.3.3) Ulica: Chojnicka 57a

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Do 95% z zakresu przedmiotu zamówienia.
Agrimel Witold Jakubisiak
ul. Morska 4, 76-034 Chłopy

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53556,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.