Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245727/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, adaptacja i dostosowanie obiektów PSP w Skaryszewie oraz PSP w Odechowie w celu dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn Dostępna Szkoła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146631776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@skaryszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skaryszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamowienia.skaryszew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, adaptacja i dostosowanie obiektów PSP w Skaryszewie oraz PSP w Odechowie w celu dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn Dostępna Szkoła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-882b73e4-fe84-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032995/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont , adaptacja i dostosowanie obiektów PSP w Skaryszewie oraz PSP w Odechowie w celu dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn."Dostępna Szkoła"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępna szkoła” w ramach IV Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245727/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOO.26.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 277000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229055,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Roboty poprawiające dostępność Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie w ramach modelu Dostępnej Szkoły (MDS)1) Wykonanie miejsca postojowego dla OzN zgodnie z MDS.
2) Remont istniejących schodów wejściowych.
3) Przebudowa istniejącej pochylni.
4) Montaż barierek przy schodach zewnętrznych
5) Montaż drzwi o szerokości zgodnej z MDS
6) Wymiana wycieraczki zgodnie z MDS
7) Montaż faktury bezpieczeństwa
8) Utworzenie łazienki dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty podane jest w przedmiarze robót. W ramach wyszczególnionych w w/w przedmiarze robót należy wykonać również:
− wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z STWiORB i dokumentacji projektowej,
− wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, dokumentacji projektowej i przedmiaru robót).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz:
− dokumentacji projektowej,
− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz standardach opisanych w Modelu Dostępnej Szkoły.
− projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w formularzu nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 163541,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Roboty poprawiające dostępność Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie w ramach modelu Dostępnej Szkoły (MDS)1) Wykonanie miejsca postojowego dla OzN zgodnie z MDS
2) Wykonanie remontu i przebudowy istniejącej łazienki dla personelu adaptując ją na łazienkę
dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie nowych, dodatkowych drzwi do istniejącej
stołówki w celu poprawienia dostępności tego pomieszczenia i dostosowania go do wymagań
MDS.
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty podane jest w przedmiarze robót. W ramach wyszczególnionych w w/w przedmiarze robót należy wykonać również:
− wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z STWiORB i dokumentacji projektowej,
− wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, dokumentacji projektowej i przedmiaru robót).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz:
− dokumentacji projektowej,
− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz standardach opisanych w Modelu Dostępnej Szkoły.
− projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w formularzu nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 65513,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "P.K.OLIGOPOL" Paweł Kapusta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL7961865578
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębia 108A
7.3.5) Kod pocztowy: 26-631
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "P.K.OLIGOPOL" Paweł Kapusta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL 7961865578
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębia 108A
7.3.5) Kod pocztowy: 26-631
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30INNE PRZETARGI SKARYSZEW
więcej: przetargi SKARYSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.