Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254099/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków
i budowli na działce nr 152/2 z ark. mapy 2 o powierzchni 2,4521 ha w miejscowości Chociebórz, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynkówi budowli na działce nr 152/2 z ark. mapy 2 o powierzchni 2,4521 ha w miejscowości Chociebórz, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f642d67-3bdd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi ochroniarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254099/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.25.2021.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70472,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli posadowionych na działce oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 152/2 k.m. 2 o powierzchni 2,4521 ha, obr. Chociebórz, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie.
1) Przez ochronę mienia należy rozumieć: zabezpieczenie terenu oraz budynków, urządzeń
w celu zapobiegania kradzieży lub dewastacji mienia, podłożeniu ładunku wybuchowego, wtargnięciu osób niepowołanych, pożarom instalacji elektrycznej, innych urządzeń technicznych lub pożarom wywołanym przez zaprószenie ognia, awariom technicznym urządzeń i instalacji, wycinki drzew i krzewów jak również niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony bazy gospodarstwa.
2) Obiekty wchodzące w skład ochranianej nieruchomości:
Lp. Nr inw. Nazwa środka trwałego
1 100/1_100A Budynek - warsztat, Chociebórz, dz. 152/2
2 115/28 Garaże + budynek gospodarczy, Chociebórz, dz. 152/2, 151
3 136/1_136A Magazyn zbożowy, Chociebórz, dz. 152/2
4 136/45 Magazyn zbożowy, Chociebórz, dz. 152/2
5 205/5_205A Zbiornik na gnojówkę, Chociebórz, dz. 152/2
6 221/9_221 Baza paliw, Chociebórz, dz. 152/2
7 144/1_144 Budynek administracyjny, Chociebórz, dz. 152/2
8 182/26B Budynek - obora, Chociebórz, dz. 152/2
9 261/21 Sieć elektryczna, Chociebórz, dz. 152/2
10 242/19 Droga betonowa, Chociebórz, dz. 152/2
11 243/17B Podwórze zakładu, Chociebórz, dz. 152/2
12 243/20A Droga dojazdowa do zakładu, Chociebórz, dz. 153
13 298/29 Ogrodzenie, Chociebórz, dz. 152/2
Teren dużego zagrożenia kradzieżą.
3) Obiekty wymienione w pkt 2 mają być ochraniane 24 godziny na dobę/7 dni w tygodniu, przez co najmniej jednego pracownika ochrony na posterunku/zmianie.
4) Zamawiający zapewnia pomieszczenie z dostępem do energii elektrycznej, ogrzewania oraz wody, które mogłoby być wykorzystane dla pracowników ochrony. Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia faktycznych kosztów zużycia za energię elektryczną i wodę (bez kosztów stałych). Koszty za energię elektryczną w ujęciu miesięcznym mogą się kształtować na poziomie ok. 250,00 zł brutto, za wodę w wysokości ok. 150,00 zł.
5) Wykonawca będzie zobowiązany do wywozu śmieci wytworzonych przez pracowników ochrony w trakcie trwania umowy na koszt własny.
4.2. Obowiązki Wykonawcy dot. prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Do zadań Wykonawcy (pracowników Wykonawcy) należy:
a) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia;
b) zwracanie szczególnej uwagi na osoby, które swoim zachowaniem budzą uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa;
c) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia;
d) przekazywanie informacji do Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo na chronionym obiekcie;
e) ścisła współpraca z pracownikami KOWR OT Opole w zakresie ochrony, bezpieczeństwa dot. chronionych obiektów oraz informowanie o wszelkich zauważonych zagrożeniach, usterkach i nieprawidłowościach;
f) podejmowanie wszelkich czynności w celu przeciwdziałania wystąpieniu wypadków losowych lub innych zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ludzi, stan techniczny wyposażenia i budynków;
g) powiadomienie najbliższej jednostki policji bądź straży pożarnej, w przypadku zaistnienia okoliczności zmierzających do zagrożenia mienia Zamawiającego;
h) bieżące dokonywanie obchodów terenu obiektu, w celu zbadania czy nie zaistniała sytuacja stwarzająca zagrożenie mienia Zamawiającego;
i) przestrzeganie obowiązujących przepisów bhp i ppoż.;
2) Pozostałe wymagania względem Wykonawcy i pracowników Wykonawcy:
a) Pracownicy ochrony powinni być umundurowani w sposób przyjęty przez Wykonawcę
i umożliwiający ich łatwą identyfikację. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony możliwość schludnego i estetycznego wyglądu umundurowania;
b) Wykonawca zapewni do dyspozycji pracowników ochrony obiektu telefon komórkowy, latarkę, środki obrony koniecznej, które uzna za stosowne do prawidłowego wykonania zadania;
c) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 250.000,00 zł (zgodnie z Rozdziałem XXII ust. 22.5 pkt 1 SWZ Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie wezwany przez Zamawiającego do złożenia kopii polisy przed podpisaniem umowy);
d) Nie wymaga się aby pracownicy ochrony byli pracownikami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony;
e) Pracownicy Wykonawcy muszą być zdolni do wykonywania usługi ochrony mienia.
W realizacji zamówienia potrzebna jest sprawność układu ruchu, która pozwala na częste przemieszczanie się podczas obchodów terenu ochranianego obiektu;
f) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami świadczącymi Usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym;
g) Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy pracownicy świadczący Usługi zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników świadczących Usługi oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.
4.3. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Zaleca się aby Wykonawca (po uzgodnieniu z Zamawiającym) w widocznym miejscu na terenie chronionego obiektu umieścił informację z logo (znakiem graficznym) swojej firmy oraz numerem telefonu kontaktowego.
2) Zamówienie nie obejmuje podłączenia systemów zabezpieczenia technicznego do centrum monitorowania wykonawcy i ich zdalne monitorowanie.
3) W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi zapewnienie działania grupy interwencyjnej na wezwanie.
4.4. Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52471,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76796,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52471,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Specjalnej BOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492194054
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 8/40
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY SPECJALNEJ BOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY SPECJALNEJ BOS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52471,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 121 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Bitdefender GravityZone Business Security lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego
- Dostawa części zamiennych i mienia do kamizelek asekuracyjno ratunkowych Challenger oraz aparatów tlenowych HEED III
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem: "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - ZUS O/Opole, ul. Wrocławska"
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
- Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym położonym w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 5
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- 114/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektów Zakładu Doświadczalnego Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi przez okres 6 miesięcy dla obiektów numer 1, 2 i 3
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.