eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomlin › Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu gminy Skomlin do Szko³y Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2022/2023

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu gminy Skomlin do Szko³y Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKOMLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934737

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Trojanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skomlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-346

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 44 77

1.5.8.) Numer faksu: 43 886 44 77 wew. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@skomlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.skomlin.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu gminy Skomlin do Szko³y Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ac7324f-1893-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00300886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.skomlin.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=834&x=4&y=81

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@skomlin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
W sprawach proceduralnych - Agnieszka Idasiak tel. 43 886 44 77 wew. 20,
W sprawach merytorycznych - Andrzej ¦wi±tek tel. 43 886 44 77 wew. 20,
11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz
z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y
w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.7. Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu jako za³±cznik Nr 9 do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Sk³adanie ofert
11.8. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne znajduj± siê w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Gminy Skomlin do Szko³y Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2022/2023” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.0.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu gminy Skomlin do Szko³y Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2022/2023 r. ”.

4.2. Przewóz ma byæ realizowany w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 180 z pó¼n. zm.). Przewóz ma byæ realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcê linie komunikacji regularnej na podstawie imiennych biletów miesiêcznych. Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozk³ady jazdy autobusów w oparciu o informacje zawarte w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do umowy.
4.3. Szacunkowa liczba dowo¿onych uczniów wynosi ok. 177. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany liczby dowo¿onych uczniów, zmniejszenie do -20%, zwiêkszenie +5%. W zwi±zku z czym maksymalna liczba dowo¿onych uczniów nie przekroczy 186.
4.4. Us³uga ma byæ ¶wiadczona w dni nauki szkolnej. W okresach zimowej i wiosennej przerwy ¶wi±tecznej oraz ferii zimowych dowóz uczniów do placówek o¶wiatowych nie bêdzie siê odbywa³, a koszt zakupu biletów miesiêcznych nale¿y obliczyæ z uwzglêdnieniem tych przerw. Przewidywana ilo¶æ dni nauki w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 186 dni.
4.5. Szacunkowy dzienny przebieg wynosi ok. 148 km i ma on charakter pomocniczy. Niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia rycza³towego,
4.6. W uzasadnionym przypadku powoduj±cym czasow± niemo¿no¶æ ¶wiadczenia us³ug przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowi±zuje siê do podstawienia autobusu zastêpczego w miejsce awarii zapewniaj±cego równorzêdny lub wy¿szy poziom ¶wiadczonej us³ugi (m.in. rok produkcji nie starszy ni¿ wskazany w ofercie Wykonawcy), w czasie nie d³u¿szym ni¿ 45 minut.
4.7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium, znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) - 60
2. Rok produkcji pojazdu, autobusu (R) - 40

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

PC = (Cn/Cb) x 60 pkt

gdzie,
PC - ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.

17.3. Punkty za kryterium „Rok produkcji pojazdu, autobusu (R)” zostan± obliczone wed³ug wzoru:


PR = (RI + RII) / 2

gdzie,
PR - ilo¶æ punktów za kryterium rok produkcji pojazdu, autobusu,
RI – rok produkcji pojazdu nr I,
RII – rok produkcji pojazdu nr II.

W Kryterium „Rok produkcji pojazdu, autobusu (R)” oferta Wykonawcy zostanie oceniona w zakresie danych dotycz±cych roku produkcji pojazdów w nastêpuj±cy sposób:

− rok produkcji pojazdu 2005 – 2010 – 0 pkt.
− rok produkcji pojazdu 2011 – 2016 – 20 pkt
− rok produkcji pojazdu 2017 – 2022 – 40 pkt

UWAGA:

Zamawiaj±cy okre¶la minimalny „Rok produkcji pojazdu, autobusu (R)” tj. 2005 rok. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê pojazdu, autobusu, którego rok produkcji jest starszy ni¿ 2005 rok, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie roku produkcji pojazdu, autobusu, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje autobus wyprodukowany przed 2005 rokiem, i ofertê odrzuci.


17.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru:

PO = PC + PR
gdzie:
PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PR - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Rok produkcji pojazdu, autobusu (R)”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu, autobusu (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: postêpowaniu

6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.

6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego lub posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. W przypadku sk³adania oferty wspólnej posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ us³ugê.

6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± us³ugê, która:
 polega³a na wykonywaniu us³ugi transportu osób na podstawie biletów miesiêcznych i obejmowa³a min. 100 osób miesiêcznie
 trwa³a przez okres co najmniej 6 miesiêcy

6.2. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
6.4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):

8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego lub aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. W przypadku sk³adania oferty wspólnej posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ us³ugê.
b) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich
5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, ilo¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

7.7.Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dn. 13 .04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
7.8.Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu z postêpowania na podstawie pkt 7.7 SWZ podlegaj±:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dn. 18.05.2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17.03.2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4)) albo wpisani na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dn. 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dn. 1.03.2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dn. 18.05.2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dn. 17.03.2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4)) albo wpisani na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dn. 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, lub bêd±cy takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego .;
3) wykonawcy, których jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18.05.2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17.03.2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4)) albo wpisany na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24.02.2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego .
Ze wzgl. na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w SEKCJA IX og³oszenia – POZOSTA£E INFORMACJE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 a) SWZ wymagane s± od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ us³ugê, natomiast w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.3.1 b) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i zakresie:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za realizacjê umowy, w trakcie obowi±zywania Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcê, o warto¶æ wzrostu tych kosztów.
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany sposobu wykonania umowy w sytuacji takiej konieczno¶ci zwi±zanej bezpo¶rednio z zagro¿eniami lub wytycznymi lub wymogami wynikaj±cymi ze stanu epidemii lub stanem zagro¿enia epidemicznego na terytorium RP w sposób dostosowuj±cy realizacjê zamówienia do obowi±zuj±cych w momencie wykonywania us³ugi wymagañ sanitarnych wraz z mo¿liwo¶ci± podwy¿szenia wynagrodzenia je¿eli bêdzie siê to wi±za³o z konieczno¶ci± wykonywania dodatkowych czynno¶ci niewchodz±cych z zakres umowy lub dodatkowych przewozów.
3) Wynikaj±cych ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego.
3. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci ust. 1. Wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
3) zmiana przebiegu tras.
5. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
6. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zamawiaj±cy przewidzia³ katalog zmian umowy, na które mog± powo³ywaæ siê strony niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 11.8. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Kontynuacja Kontynuacja sekcji 5.11.
7.9 Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.7 nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
7.10 W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych w pkt 7.8, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy
7.11 Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej. Karê pieniê¿n±, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.