eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › "Modernizacja infrastruktury wodociągowej i drogowej na terenie gminy Kazimierzy Wielka."



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury wodociągowej i drogowej na terenie gminy
Kazimierzy Wielka.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413521937

1.5.8.) Numer faksu: 413521956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierzawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99962370-d544-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury wodociągowej i drogowej na terenie gminy
Kazimierzy Wielka.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99962370-d544-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066166/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury wodociągowej i drogowej na terenie gminy Kazimierza Wielka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7142737,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Przebudowa dróg na terenie Miasta Kazimierza Wielka.
W tym:
1) Przebudowa drogi wewnętrznej i utwardzenia terenu do obsługi obiektu - zbiornika retencyjnego w Kazimierzy Wielkiej.
2) Przebudowa drogi gminnej nr 329076T – Aleja Parkowa w miejscowości Kazimierza Wielka, odcinek od km 0+011 do km 0+126, dł. 115mb.
3) Budowa zjazdu z drogi gminnej - ul. Armii Krajowej w Kazimierzy Wielkiej (dz. nr ewid. 488/6 i 395/15 wraz z utwardzeniem gruntu działki nr ewid. 395/16.
4) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kazimierza Wielka – dz. ew. nr 159, odcinek od km 0+006 do km 0+047, dł. 41mb.
5) Przebudowa drogi gminnej 329083T ul. Mikołaja Reja, w km od 0+000 do km 0+209, w miejscowości Kazimierza Wielka, Gmina Kazimierza Wielka.
6) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kazimierza Wielka - dz. nr ewid. 1138, na odcinku od km 0+000 do km 0+080, dł. 80mb.
2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
6) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1712716,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Przebudowa dróg na terenie Gminy Kazimierza Wielka.
W tym:
1) Przebudowa drogi gminnej 329029T Chruszczyna Wielka – Chruszczyna Mała, w km od 0+000 do km 0+810, w miejscowości Chruszczyna Wielka i Chruszczyna Mała, Gmina Kazimierza Wielka.
2) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Dalechowice (dz. nr ewid. 330 ), odc. od km od 0+000 do km 0+212, dł. 212mb.
3) Przebudowa drogi gminnej nr 329035T w msc. Skorczów, od km 0+850 do km 1+130, dł. 280mb.
4) Przebudowa drogi w msc. Gunów Wilków (dz. nr ewid.387), od km 0+000 do km 0+600, dł. 600mb.
5) Przebudowa drogi gminnej 329186T Słonowice – dz. ew. nr 261 i 187, odcinek od km 0+110 do km 0+795, dł. 685mb oraz przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skorczów – dz. ew. nr 303, odcinek od km 0+000 do km 0+078, dł. 78mb.
6) Przebudowa drogi gminnej 329104T Boronice – dz. ew. nr 298/1, odcinek od km 0+000 do km 0+485, dł. 485mb.
7) Przebudowa drogi gminnej nr 329125T w msc. Donatkowice, dz. nr ewid. 23, odcinek od km od 0+000 do km 0+800, dł. 800mb.
2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
6) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 2232571,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Boronice, Góry Sieradzkie, Sieradzice – Zadanie 13, 14, 15.

Zamawiający dopuszcza zamiast rur dwuściennych PE z wkładką miedzianą, zastosowanie rur zamiennych (równoważnych) pod warunkiem ich montażu zgodnie z zaleceniami producenta z zachowaniem detekcji.
2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
6) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2621736,23 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kazimierza Wielka.
W tym:
1) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Wielgus I" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Wielgus.
2) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Wielgus I" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Wielgus - nowy punkt sterowania ośw.
3) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Wielgus III" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Wielgus.
4) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Nagórzanki I" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Nagórzanki.
5) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Kamieńczyce V" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Kamieńczyce.
6) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Chruszczyna Wielka" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Chruszczyna Wielka.
7) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Sieradzice III" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Sieradzice.
8) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Marcinkowice I" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Marcinkowice.
9) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Marcinkowice II" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Marcinkowice.
10) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Lolin" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Stradlice.
11) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "KRN-2983" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Gunów Wilków.
12) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "KRN-2995" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Gunów Wilków.
13) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Wojsławice VI" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Krzyszkowice.
14) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Chruszczyna Wielka II" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Chruszczyna Wielka.
15) Przebudowa elektroenergetycznej l. nN "Zagajów III" polegająca na podwieszeniu oświetlenia drogowego w miejscowości Zięblice.
16) Przebudowa sieci elektroenergetycznej obejmującej napięcie znamionowe nie wyższe niż 1 kV na istniejącej podbudowie słupowej celem oświetlenia lokalnych dróg dojazdowych w m.Głuchów Parcelacja, gm. Kazimierza Wielka.
17) Przebudowa sieci elektroenergetycznej obejmującej napięcie znamionowe nie wyższe niż 1 kV na istniejącej podbudowie słupowej celem oświetlenia lokalnych dróg dojazdowych w m. Głuchów „Reforma”, gm. Kazimierza Wielka.
18) Projekt montażu instalacji oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych Boronice – Projekt 1a Boronice.
19) Projekt montażu instalacji oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych Gabułtów – Projekt 4 Gabułtów.
(Zamawiający informuje że, przedstawia większy zakres do realizacji. Wykonawca winien zapoznać się tylko z tym zakresem odpowiadającym Projekt 1a Boronice i Projekt 4 Gabułtów do realizacji).
2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
6) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 575712,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1816241,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2732776,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1816241,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REM – BUD ”ARIA” Arkadiusz Jańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662-160-20-17

7.3.3) Ulica: Gabułtów 33

7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1816241,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2119372,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3258543,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2119372,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMA-KOP Grzegorz Wawrzeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 682-134-26-09

7.3.3) Ulica: Niegardów 60

7.3.4) Miejscowość: Koniusza

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2119372,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1588175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3430470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1588175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edward Masłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-153-67-97

7.3.3) Ulica: Błotnowola 41

7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1588175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498093,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580716,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498093,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Elektrycznej Kwiecień Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 605-001-1925

7.3.3) Ulica: Cudzynowice 77

7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498093,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.