eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › "Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 111353E- ul. Bł. Bogumiła w Uniejowie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 111353E- ul. Bł. Bogumiła w Uniejowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 97 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 111353E- ul. Bł. Bogumiła w Uniejowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681e3b8d-356a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002964/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej Nr 111353E ul. Bł. Bogumiła w Uniejowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243777/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2021 ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa przejścia dla pieszych, w ciągu drogi gminnej nr 111353E- ul. Bł. Bogumiła w Uniejowie. Przejście obsługuje ruch pieszych do Urzędu Miasta, dworca PKS, budynku OSP, banku PKO BP, kompleksu termalno-basenowego apteki, licznych sklepów oraz wielu innych ośrodków gospodarczych. Przejście zlokalizowane jest na czterowlotowym skrzyżowaniu ulic gminnych, tj. Bł. Bogumiła przechodzącej przez skrzyżowanie z ulicą Ogrodową oraz z drogą powiatową, ulicą Turecką.
2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, projektem stałej organizacji ruchu oraz parametrami technicznymi oprawy dekoracyjnej w technologii LED do oświetlenia przejść dla pieszych zawartych w załączniku nr 9 do SWZ. Wykonawca powinien wykonać zamówienie z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa, uzyskanymi decyzjami administracyjnymi oraz zgodnie z ustaleniami zawartymi w SWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
3. Zasadniczy zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:
a. wyposażenie przejścia dla pieszych w dodatkowe oświetlenia, ustawiając 2 lampy zasilane z istniejącej sieci energetycznej;
• wykonanie prawidłowego, dedykowanego oświetlenia lub dostosowanie istniejącego oświetlenia przejścia dla pieszych, dojście do przejścia dla pieszych oraz stref oczekiwania pieszych, zgodnie z „ Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruch pieszych- wytycznymi prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”, dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem: http://www.gov.pl/web/infrastruktura/inne-opracowania.
b. zastosowanie oprawy w wersji zwieszanej, na wysięgniku o wyglądzie zgodnym z istniejącymi na ul. Bogumiła;
• zamontowanie oprawy po stronie zachodniej na istniejącym słupie oświetleniowym wyposażając go w dodatkowy wysięgnik.
• Zamontowanie oprawę po stronie wschodniej na nowym słupie zachowując styl już istniejących słupów.
• Wyposażenie obie oprawy w system sterowania umożliwiający podłączenie do istniejącego systemu sterowania OWLET IOT, z którego korzysta Gmina Uniejów.
c. zamontowanie po obu stronach chodnika do przejścia dla pieszych, płytek sygnalizowanych dla niewidomych;
• w celu poprawy funkcjonalności przejścia dla osób z niepełnosprawnościami, zastosowanie systemu informacji fakturowej, poprawa ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych, przejścia dla pieszych i strefy oczekiwania oraz zastosowanie systemu informacji fakturowej.
• Budowa/rozbudowa/przebudowa chodników (dróg dla pieszych) lub ścieżek pieszo-rowerowych (dróg dla pieszych i rowerów) stanowiących dojścia do przejścia dla pieszych na długości nie większej niż obszar oddziaływania przejścia.
d. wykonanie oznakowanie poziomego w postaci linii oraz ustawienie znaków m.in. D-6; „przejście dla pieszych” (lub D-6b) na tle folii pryzmatycznej odblaskowo-fluorescencyjnej żółto-zielonej lub pomarańczowej – miejscach szczególnie niebezpiecznych bądź o dużej wypadkowości.
e. usunięcie obiektów i zieleni ograniczających widoczność, korektę łuków, likwidację lub przeniesienie stanowisk postojowych itp. - w zależności o indywidualnych przypadków poprawa warunków widoczności pieszego przez kierowcę i odwrotnie;
f. zarządzanie prędkością na drodze z wykorzystaniem „Wytycznych zarządzania prędkością na drogach samorządowych”, dostępnych na stronie Ministerstwa Infrastruktury pod adresem:
https://www.gov.pl/web/infrastruktura/inne-opracowania;
5. Przed przystąpieniem do dot. Przebudowy przejścia dla pieszych w ciągu drogi gminnej nr 111353E, ul. Bł. Bogumiła w Uniejowie należy wystąpić do właściwego zarządcy drogi (Gmina Uniejów) z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego.
6. Zadanie jest współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych.
7. Udzielenie Zamawiający gwarancji na wykonanie roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone elementy wyposażenia budowlanego i instalacyjnego na warunkach zawartych w załączniku do SWZ tj. wzorze umowy, w wymiarze wskazanym w formularzu oferty zgodnie z deklaracją wykonawcy, tj nie mniej niż 36 miesięcy Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.
8. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
9. Zamawiający wymaga od wykonawcy realizacji zadania zgodnego z warunkami technicznymi określonymi m.in. MTiGM z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( t.j. Dz. U z 2016 poz. 124 ze zm.).
10. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych,
b zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe,
c uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,
d uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
e oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp,
f utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
g wywozu i utylizacji odpadów i gruzu,
h zgłoszenia wykonanych robót do odbioru,
l przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy,
m uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego,
n Uzyskanie od właściwego zarządcy drogi zgody na zajęcie pasa drogowego,
O opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.
11. Zamawiający informuje, że wskazane w SWZ i jej załącznikach pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 p.z.p., - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. I tak:
1) W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej w dokumentacji zamówienia pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
6) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń , to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w załącznikach. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę materiały, kształt wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.
12. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia.
13. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62242,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62242,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62242,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114

7.3.3) Ulica: Łódzka 108

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Handlowo Usługowa INSTAL Bogdan Wieczorek - roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62242,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.