Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284683/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00292473/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00297103/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczuleń na Bloku Operacyjnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kraśnicka 100
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-718
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczuleń na Bloku Operacyjnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ba7208-f319-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053843/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Opracowanie i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczulenia na Blok Operacyjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSS SP ZOZ DZP 382.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa, konfiguracja i wdrożenie Systemu Elektronicznej Karty Znieczuleń na Blok Operacyjny na 13 salach operacyjnych wraz z 12 miesięcznym nadzorem autorskim rozumianym jako prawo do aktualizacji oprogramowania.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczulenia w ramach Klinicznego oprogramowanie klasy CIS z przeznaczeniem na Blok Operacyjny Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie, obejmująca w szczególności:
a) dostawę licencji i oprogramowania CIS na 13 stanowiskach,
b) dostawę komputerów i instalację oprogramowania CIS na stacjach roboczych,
c) wdrożenie systemu (w tym konfiguracja, testy), integrację z HIS.
zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi technicznej systemu oraz serwis oprogramowania i sprzętu w okresie gwarancji.
Zamawiający zapewnia:
1) infrastrukturę serwerową (serwer wirtualny) do zainstalowania systemu wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w szczególności z system operacyjny i bazę danych
2) infrastrukturę kablową do podłączenia stacji roboczych
3) licencje na integrację z systemem HIS
4) licencję na integrację z urządzeniami medycznymi (licencje, które są wbudowane w urządzenia medyczne).
2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 3 oraz wymaganiami obligatoryjnymi i fakultatywnymi zawartymi w Załączniku nr 5 do SWZ - PARAMETRY TECHNICZNE oraz spełniać warunki określone w niniejszej SWZ.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z wymogów obligatoryjnych jest jednoznaczne z nie spełnieniem wymagań SWZ i skutkuje odrzuceniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 137 pkt. 7 w związku z art. 256 - przed upływem terminu do składania ofert ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, ze dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.