eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Nowy Targ" - z podziałem na 8 części zamówienia"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Nowy Targ” – z podziałem na 8 części zamówienia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Renata.Jablonska@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Nowy Targ” – z podziałem na 8 części zamówienia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50e6acbd-da7b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.52 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Nowy Targ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.75.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 : „Konserwacja poręczy wzdłuż murów bulwarowych na pot. Grajcarek w km 1+730 - 3+750 w m. Szczawnica, gm. Miasto Szczawnica, pow. nowotarski, woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji zabezpieczenia antykorozyjnego poręczy stalowych na koronach murów bulwarowych pot. Grajcarek o łącznej długości 1 253m wraz z wykonaniem i montażem 7 szt. uchylnych zabezpieczeń przy przerwach w ciągłości poręczy w miejscu zejść schodkowych do koryta potoku.
Zakres prac obejmuje:
• czyszczenie ręczne poręczy z wykorzystaniem narzędzi o napędzie mechanicznym do drugiego stopnia czystości (na oglądanej powierzchni nie mogą występować olej, smary, pył, słabo przylegająca powłoka malarska, rdza i obce zanieczyszczenia; powierzchnia ma wykazywać metaliczny połysk). Wykonanie warstwy podkładowej
i nawierzchniowej farby na poręczach stalowych po uprzednim oczyszczeniu
i odtłuszczeniu powierzchni. Do malowania należy użyć farb posiadających stosowne atesty do stosowania w budownictwie, dobrej jakości w kolorach uzgodnionych
z Zamawiającym.
• wykonanie i montaż 7 szt. furtek uchylnych z profili zamkniętych stalowych (30x30x2mm) przy zejściach schodkowych wraz z ich pomalowaniem farbą podkładową i nawierzchniową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262680-1 - Spawanie

4.5.5.) Wartość części: 69998,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 : „Odcinkowe wykoszenie i udrożnienie koryta pot. Potok B w km 0+000-0+985 w m. Ludźmierz, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na wykoszeniu porostu traw i wycince zakrzaczeń ze skarp brzegowych sztucznego koryta potoku Potok B oraz jego udrożnienie poprzez zebranie namułów i odkładów gleby z darniną z odwozem urobku do 2 km. W ramach niniejszego zamówienia prace będą prowadzone na odcinku pot. Potok B o łącznej długości odcinków 919m.
Prace będą prowadzone przy pomocy narzędzi ręcznych tj. wykaszarek, pilarek, łopat, sztychówek, taczek oraz przy pomocy sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej, koparko - ładowarki, wozideł, samochodów samowyładowczych, przystosowanych do przewozu materiału pozyskanego z udrożnienia, wykoszenia i wycinki.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
• Wycinka:
- Ręczna wycinka zakrzaczeń wraz z ich utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia wycinki F= 42,0m2.
• Koszenie:
- Ręczne wykoszenie porostu traw (porost gęsty) na skarpach potoku wraz wygrabieniem i utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia koszenia
F= 1 618,6m2.
• Roboty ziemne:
- Ręczne i mechaniczne udrożnienie koryta potoku na łącznej długości 919 mb
w gruncie II - III kategorii poprzez zebranie namułów oraz odkładów gleby z darniną z obudowy potoku (płyta ażurowa) z wywozem urobku na odległość 2,0 km
i wbudowaniem w skarpę brzegową. Kubatura udrożnienia V = 156,2m3.
Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 29619,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 : „Odcinkowe wykoszenie i udrożnienie koryt pot. Czerwonka w km
0+000-1+050 w m. Ostrowsko oraz pot. Czerwonka w km 0+000-2+100
w m. Łopuszna, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na wykoszeniu porostu traw i wycince zakrzaczeń ze skarp brzegowych uregulowanych koryt potoków: pot. Czerwonka w Ostrowsko oraz pot Czerwonka w m. Łopuszna oraz ich udrożnienie poprzez zebranie namułów i odkładów gleby z darniną z obudowy potoków wraz z utylizacją urobku. W ramach niniejszego zamówienia prace będą prowadzone na odcinkach pot. Czerwonka w m. Ostrowsko o łącznej długości odcinków 985m oraz pot. Czerwonka
w m. Łopuszna o łącznej długość odcinków 987m.
Prace będą prowadzone przy pomocy narzędzi ręcznych tj. wykaszarek, pilarek, łopat, sztychówek, taczek oraz przy pomocy sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej, koparko - ładowarki, wozideł, samochodów samowyładowczych, przystosowanych do przewozu materiału pozyskanego z udrożnienia, wykoszenia i wycinki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 50665,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 : „Remont zabudowy regulacyjnej na pot. Hałuszowskim w km 0+000-0+060
w m. Hałuszowa, gm. Krościenko n/Dunajcem, pow. nowotarski,
woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych żłobu kamienno - betonowego o długości 30mb wraz ze stopniem wlotowym stanowiących zabudowę ujściowego odcinka pot. Hałuszowskiego w m. Hałuszowa. Prace polegać będą na uzupełnieniu ubytków w konstrukcji żłobu oraz stopnia poprzez zabudowę ich brukiem kamiennym na podbudowie betonowej i samym betonem oraz uzupełnieniu spoinowania. Przed przystąpieniem do robót kamieniarsko–betonowych w pierwszej kolejności usunięty zostanie materiał żwirowy i odpady zalegające w dnie i na ścianach zabudowy. Po odsłonięciu murów i dna wykonane zostanie oczyszczenie hydrodynamiczne powierzchni zabudowy
z porostów mchów i traw oraz usunięte zostaną przy pomocy narzędzi ręcznych luźne spoiny wypełniające przestrzenie pomiędzy okładziną kamienną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 39950,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 : „Zasyp wyrw brzegowych wraz z udrożnieniem koryta pot. Sylec
w km 13+950- 14+020 w m. Lipnica Mała, gm. Jabłonka, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie prawobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Sylec na długości 35mb w m. Lipnica Mała materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia koryta potoku w obrębie wyrwy oraz dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m) .
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego).
Materiał, który posłuży do częściowego zasypu wyrwy zostanie pozyskany z miejscowego nanosu ziemno-żwirowego i przemieszczony w obręb wyrwy w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką) oraz dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 49953,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 : „Zasyp wyrwy brzegowych wraz z udrożnieniem koryta pot. Wielki Rogoźnik w km 5+210 - 5+280 w m. Rogoźnik, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie lewobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Wielki Rogoźnik na długości 70mb
w m. Rogoźnik dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m).
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego)
Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie w całości dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 59925,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 : „Zasyp wyrwy brzegowej wraz z udrożnieniem koryta pot. Cichy w km 8+620 - 8+720 w m. Ciche, gm. Czarny Dunajec, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie lewobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Cichy na długości 65mb w m. Ciche materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia koryta potoku w obrębie wyrwy oraz dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m).
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego).
Materiał, który posłuży do częściowego zasypu wyrwy zostanie pozyskany z miejscowego nanosu ziemno-żwirowego i przemieszczony w obręb wyrwy w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką) oraz dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 79874,97 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 : „Zasyp wyrwy brzegowej wraz z udrożnieniem koryta pot. Kijów w km 0+110 - 0+150 w m. Dzianisz, gm. Kościelisko, pow. tatrzański, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie prawobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Kijów na długości 32mb w m. Dzianisz materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia koryta potoku w obrębie wyrwy oraz dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m).
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego).
Materiał, który posłuży do częściowego zasypu wyrwy zostanie pozyskany z miejscowego nanosu ziemno-żwirowego i przemieszczony w obręb wyrwy w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką) oraz dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 26125,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36971,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36971,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36971,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H.P. "AQUA-EKO" Stanisław Brzęk 32-862 Porąbka Iwkowska, Wojakowa 248

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341782622

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska, Wojakowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36971,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62553,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62553,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62553,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H.P. "AQUA-EKO" Stanisław Brzęk 32-862 Porąbka Iwkowska, Wojakowa 248

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341782622

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska, Wojakowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62553,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07.06.2022r. o godz. 0900 nie wpłynęła żadna oferta.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56820,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64990,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56820,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JURTEX Teresa Paternoga 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Podhalańska 29B

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352180252

7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 34-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48990,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67831,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99676,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67831,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Melioracyjno-Budowlany „WiR” Wiesław Młynarczyk - Ryszard Biedroń sp.j 34-600 Limanowa, ul. Z. Augusta 12

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000970

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67831,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34712,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34712,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34712,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JURTEX Teresa Paternoga 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Podhalańska 29B

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352180252

7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 34-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34712,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.