eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dystrybucja energii elektrycznej do budynku urzędu przy ul. Bolesława Chrobrego 8



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dystrybucja energii elektrycznej do budynku urzędu przy ul. Bolesława Chrobrego 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dystrybucja energii elektrycznej do budynku urzędu przy ul. Bolesława Chrobrego 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83955bf-e529-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Dystrybucja energii elektrycznej do budynku UM przy ul. Bolesława Chrobrego 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie zamówienia nastąpi na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych gdyż zachodzi okoliczność,
o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1a, tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W uzasadnieniu zastosowania tego typu należy stwierdzić co następuje: TAURON Dystrybucja S.A. została wyznaczona przez Prezesa URE do pełnienia funkcji OSD. Obszar działania operatora wynika z udzielonej Przedsiębiorcy koncesji na dystrybucję energii. Stanowi ona, że tylko ten Przedsiębiorca może świadczyć usługi dystrybucji energii na obszarze Rybnika.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie, na podstawie zawartej umowy, usługi dystrybucji energii elektrycznej obejmującej korzystanie przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Krajowego Systemu Elektroenergetycznego, w tym w szczególności:
1) transport energii elektrycznej siecią dystrybucyjną Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w celu dostarczania energii elektrycznej do miejsca dostarczenia wskazanego w pkt. 3;
2) utrzymanie ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczania;
3) utrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej.
2. Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywa się na warunkach określonych w aktualnie obowiązującej:
1) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych do tej ustawy;
2) ustawie z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii;
3) ustawie z dnia 14 grudnia 2018r. o promowaniu energii elektrycznej
z wysokosprawnej Kogeneracji;
4) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny;
5) umowie;
6) ogólnych warunkach umowy (OWU);
7) koncesji OSD na dystrybucję energii elektrycznej udzielonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
8) aktualnej Taryfie OSD zatwierdzonej decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (Taryfa OSD);
9) Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej OSD (IRiESD), dostępnej na stronie internetowej OSD;
10) Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Przesyłowej (IRiESP), dostępnej na stronie internetowej Operatora Systemu Przesyłowego- Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A.
3. Usługa dystrybucji energii elektrycznej będzie realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następującego obiektu: Budynek Urzędu Miasta Rybnika, 44-200 Rybnik ul. Bolesława Chrobrego 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860

7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 25 A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-035

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.