Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b184af39-cc8a-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b184af39-cc8a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Naprawy wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.14.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 11. Obejmuje Obszar Administracyjny 2 w zakresie usuwania awarii i naprawy instalacji gazowych- w całym okresie trwania umowy.
2. Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych i użytkowych
a) ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańs- 268
b) całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi- 3828
c) całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 190745 m2
Lokale użytkowe:
a) ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk- 139
b) całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi- 553
c) całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 95648 m2
3. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie:
• usuwanie usterek i awarii instalacji gazowej oraz eliminowanie nieprawidłowości, które zostały zgłoszone przez Kierownika Działu Utrzymania Technicznego i Porządku bądź wyznaczonego pracownika Gdańskich Nieruchomości.
• wykonanie uszczelnienia instalacji gazowej,
• wymianę całości lub części instalacji gazowej po trasie w lokalu lub w częściach wspólnych budynków (piony, poziomy)
• wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w lokalu
• wykonanie próby szczelności instalacji gazowej na częściach wspólnych budynku,
• demontaż skrzynek gazowych.
• montaż skrzynek gazowych,
• montaż lub wymiana węża elastycznego,
• montaż kuchenki gazowej,
• demontaż kuchenki gazowej,
• naprawa lub wymiana zaworów,
• malowanie instalacji gazowej,
• demontaż piecyka gazowego jednofunkcyjnego lub dwufunkcyjnego
• montaż piecyka gazowego wraz z pierwszym uruchomieniem jednofunkcyjnego i dwufunkcyjnego,
• zgłoszenie zdjęcia i ponownego montażu gazomierza w tej samej lokalizacji do Polskiej Spółki Gazownictwa wraz z doprowadzeniem do nagazowania instalacji zakończonej protokołem z nagazowania instalacji potwierdzonym przez pracownika Polskiej Spółki Gazownictwa.
• inne roboty wymagane przy naprawie instalacji gazowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
4.5.5.) Wartość części: 61185,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 21. Obejmuje Obszar Administracyjny 3 w zakresie usuwania awarii i naprawy instalacji gazowych- w całym okresie trwania umowy.
2. Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych i użytkowych:
Lokale mieszkalne:
a) ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 411
b) całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 4290
c) całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi- 179615 m2
Lokale użytkowe:
a) ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 81
b) całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi- 323
c) całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 72243 m2
3. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie:
• usuwanie usterek i awarii instalacji gazowej oraz eliminowanie nieprawidłowości, które zostały zgłoszone przez Kierownika Działu Utrzymania Technicznego i Porządku bądź wyznaczonego pracownika Gdańskich Nieruchomości.
• wykonanie uszczelnienia instalacji gazowej,
• wymianę całości lub części instalacji gazowej po trasie w lokalu lub w częściach wspólnych budynków (piony, poziomy)
• wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w lokalu
• wykonanie próby szczelności instalacji gazowej na częściach wspólnych budynku,
• demontaż skrzynek gazowych.
• montaż skrzynek gazowych,
• montaż lub wymiana węża elastycznego,
• montaż kuchenki gazowej,
• demontaż kuchenki gazowej,
• naprawa lub wymiana zaworów,
• malowanie instalacji gazowej,
• demontaż piecyka gazowego jednofunkcyjnego lub dwufunkcyjnego
• montaż piecyka gazowego wraz z pierwszym uruchomieniem jednofunkcyjnego i dwufunkcyjnego,
• zgłoszenie zdjęcia i ponownego montażu gazomierza w tej samej lokalizacji do Polskiej Spółki Gazownictwa wraz z doprowadzeniem do nagazowania instalacji zakończonej protokołem z nagazowania instalacji potwierdzonym przez pracownika Polskiej Spółki Gazownictwa.
• inne roboty wymagane przy naprawie instalacji gazowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Zadanie) 31. Obejmuje Obszary Administracyjne 1 i 4 w zakresie usuwania awarii i naprawy instalacji gazowych- w całym okresie trwania umowy.
2. Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych i użytkowych:
Lokale mieszkalne:
a) ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk- 710
b) całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi- 7188
c) całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 330318 m2
Lokale użytkowe:
a) ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk- 160
b) całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi- 729
c) całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 116743 m2
3. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie:
• usuwanie usterek i awarii instalacji gazowej oraz eliminowanie nieprawidłowości, które zostały zgłoszone przez Kierownika Działu Utrzymania Technicznego i Porządku bądź wyznaczonego pracownika Gdańskich Nieruchomości.
• wykonanie uszczelnienia instalacji gazowej,
• wymianę całości lub części instalacji gazowej po trasie w lokalu lub w częściach wspólnych budynków (piony, poziomy)
• wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w lokalu
• wykonanie próby szczelności instalacji gazowej na częściach wspólnych budynku,
• demontaż skrzynek gazowych.
• montaż skrzynek gazowych,
• montaż lub wymiana węża elastycznego,
• montaż kuchenki gazowej,
• demontaż kuchenki gazowej,
• naprawa lub wymiana zaworów,
• malowanie instalacji gazowej,
• demontaż piecyka gazowego jednofunkcyjnego lub dwufunkcyjnego
• montaż piecyka gazowego wraz z pierwszym uruchomieniem jednofunkcyjnego i dwufunkcyjnego,
• zgłoszenie zdjęcia i ponownego montażu gazomierza w tej samej lokalizacji do Polskiej Spółki Gazownictwa wraz z doprowadzeniem do nagazowania instalacji zakończonej protokołem z nagazowania instalacji potwierdzonym przez pracownika Polskiej Spółki Gazownictwa.
• inne roboty wymagane przy naprawie instalacji gazowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169360,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180896,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169360,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorswo Sanitarne C.O. i Gaz Ryszard Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191040652
7.3.3) Ulica: Radiowa 53
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO SANITARNE CO I GAZ RYSZARD WŁODARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO SANITARNE CO I GAZ RYSZARD WŁODARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66080,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169360,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180896,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169360,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorswo Sanitarne C.O. i Gaz Ryszard Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191040652
7.3.3) Ulica: Radiowa 53
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO SANITARNE CO I GAZ RYSZARD WŁODARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO SANITARNE CO I GAZ RYSZARD WŁODARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169360,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180896,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169360,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorswo Sanitarne C.O. i Gaz Ryszard Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191040652
7.3.3) Ulica: Radiowa 53
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO SANITARNE CO I GAZ RYSZARD WŁODARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO SANITARNE CO I GAZ RYSZARD WŁODARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku przy ul. Cyprysowej 25 C/WŁO/II/P3/17: Część I - roboty instalacyjne sanitarne, gazowe Część II - roboty instalacyjne elektryczne
- ul. Łąkowa 33 lok. 9 - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego
- Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- 33/PM/2024 : Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. Jakuba Wojciechowskiego 12/74 w Bydgoszczy
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.