eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Przebudowa i rozbudowa ulic: Rybiej, Kołowrót i Makowej w Krasnymstawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa ulic: Rybiej, Kołowrót i Makowej w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5762157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa ulic: Rybiej, Kołowrót i Makowej w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db17f6a8-f546-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020640/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 109796L ulicy Makowej w Krasnymstawie

1.1.4 Rozbudowa ulicy Rybiej i ulicy Kołowrót w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOiAZ.271.1.5.2023.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4891292,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. Część 1 zamówienia – „Rozbudowa ulicy Rybiej i ul. Kołowrót
w Krasnymstawie”
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie drogi gminnej nr 109813L ul. Rybiej na długości około 205,0 m i drogi gminnej nr 109784L ul. Kołowrót na długości około 499,0 m wraz ze zjazdami oraz wykonanie robót budowlanych na drodze wewnętrznej (działka o numerze ewidencyjnym 1271) na odcinku o długości około 49,0 m w zakresie m. in. usunięcia kolizji z sieciami infrastruktury technicznej i wykonania nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
a) roboty branży drogowej: budowę nowej konstrukcji jezdni, przebudowę skrzyżowania ul. Rybiej i ul. Kołowrót, budowę chodnika, budowę zatoki postojowej, wykonanie placu do zawracania,
b) roboty branży sanitarnej: budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci gazowej – usunięcie kolizji, przebudowę infrastruktury wodociągowej,
c) roboty branży elektrycznej: przebudowę sieci elektroenergetycznej – usunięcie kolizji podziemnych sieci elektroenergetycznych z drogą, budowę oświetlenia ulicznego,
d) roboty branży telekomunikacyjnej: przebudowę sieci telekomunikacyjnej – usunięcie kolizji podziemnych sieci telekomunikacyjnych z drogą,
e) pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej,
f) przeprowadzenie podczas realizacji inwestycji wykopaliskowych badań archeologicznych w zakresie odpowiadającym zakresowi robót ziemnych po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę odrębnego pozwolenia Lubelskiego Wojewódzkie-go Konserwatora Zabytków (Delegatury WUOZ w Chełmie) na prowadzenie ba-dań archeologicznych art. 36, ust.1, pkt 5 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 282 z późn. zm.).
2) Szczegółowy zakres robót określają:
a) Specyfikacja warunków zamówienia, stanowiąca Załącznik nr 1 do Umowy,
b) Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 2 do Umowy, na którą
składają się:
- Projekt budowlany: Część 1 – Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt budowlany: Część 2 – Projekt architektoniczno – budowlany,
-Projekt budowlany: Część 3 – Załączniki do projektu budowlanego,
- Projekt budowlany: Część 4 – Projekt techniczny,
- Decyzja Nr AB.6740.169.2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydana przez Starostę Krasnostawskiego w dniu 07.07.2022r.,
- Operat wodnoprawny,
- Projekt stałej organizacji ruchu,
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB): branża drogowa, branża elektryczna, branża sanitarna, branża telek munikacyjna,
- Przedmiary robót.
UWAGA!
3) Załączone przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wy-cenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej
ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli ro-boty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
4) Przed przystąpieniem do składania ofert zaleca się, aby Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznał się z terenem budowy oraz jego otoczeniem.
5) Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót.
6) Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami dróg przed rozpoczęciem robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania i zamontowanych opraw ze sterownikami oraz istniejącym systemem sterowania oświetleniem OWLET NIGHTSHIFT działającym na terenie miasta. W przypadku braku komunikacji opraw z systemem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany opraw na takie, które będą współpracować z systemem, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia.
4.3. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane
przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność
z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną
producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi
spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.4. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy.
4.5. Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy , jest zobowiązany do przedstawiania harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z wzorem załącznika do umowy, obejmującego terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów oraz wartości robót przewidzianych w każdym etapie, o którym mowa w § 2 ust. 5 Projektu umowy.
4.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 10 Projektu umowy.
4.7. Zaliczka
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3124132,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2 Część 2 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej nr 109796L
ul. Makowej w Krasnymstawie”
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej klasy „D” (dojazdowej) nr 109796L ul. Makowej, na długości ok. 962,00 m, budowie kanału technologicznego, na odcinku o długości ok. 962,00 m oraz budowie oświetlenia ulicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie robót przygotowawczych, w tym: prac pomiarowych – odtworzenie trasy i punktów, mechaniczne karczowanie krzewów wraz z usunięciem korzeni, wywiezienie i utylizacja, mechaniczne karczowanie pni drzew wraz z frezowaniem korzeni, wywiezienie i utylizacja, roboty rozbiórkowe;
b) wykonanie robót ziemnych;
c) wykonanie podbudowy;
d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drogi gminnej klasy „D”, kategorii ruchu: KR1;
e) wykonanie zjazdów na działki przyległe, z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm;
f) regulację wysokościową istniejącej nawierzchni z kostki betonowej;
g) wykonanie elementów drogowych: krawężniki najazdowe, krawężniki betonowe;
h) wykonanie oznakowania pionowego;
i) wykonanie robót wykończeniowych, w tym m.in.: umocnienie poboczy kruszywem, humusowanie trawników wraz z obsianiem, regulacja pionowa studni rewizyjnych oraz regulacja słupków betonowych itp.;
j) wykonanie kanału technologicznego, na odcinku o długości ok 962,00 m;
k) demontaż solarnego oświetlenia ulicznego, tj.: akumulatorów, opraw oświetleniowych, wysięgników i słupów;
l) wykonanie oświetlenia ulicznego, składającego się m.in. z: linii kablowej nn 0,4 kV oświetleniowej, szafy oświetleniowej, słupów aluminiowych o wysokości 6,0 m (28 szt.) z wysięgnikami, opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED, które są doposażone w układ redukcji mocy zdalnie sterowany na bazie reduktora współpracującego ze sterownikami oraz
istniejącym systemem sterowania oświetleniem OWLET NIGHTSHIFT działającym na terenie miasta;
m) kompleksową obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.
2) Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a) Dokumentacja – Materiały do zgłoszenia robót dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 109796L – ul. Makowej m. Krasnystaw”;
b) Projekt Stałej Organizacji Ruchu dla drogi gminnej nr 109796L ul. Makowa m. Krasnystaw;
c) Projekt budowlano - wykonawczy dla zadania pn.: „Budowa linii kablowej nn 0,4kV oświetlenia drogowego wraz ze słupami i szafką oświetleniową przy ul. Makowej”;
d) Projekt budowlany i wykonawczy „Budowa kanału technologicznego”;
e) Projekt techniczny wycinki drzew dla wykonania zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr 109796L ul. Makowa m. Krasnystaw”;
f) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa;
g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych nr D.01.03.04 Budowa kanału technologicznego;
h) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Nr E10.00.00 dla zadania pn.: „Budowa linii kablowej nn 0,4 kV oświetlenia drogowego wraz ze słupami i szafką oświetleniową przy ul. Makowej w Krasnymstawie”;
i) Zaświadczenie Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6743.698.2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. o braku sprzeciwu do robót objętych zgłoszeniem zgodnie z załączoną dokumentacją;
j) Zaświadczenie Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6743.601.2020 z dnia 8 października 2020 r. o braku sprzeciwu do robót objętych zgłoszeniem zgodnie z za-łączoną dokumentacją;
k) Przedmiary robót.

UWAGA !!!!:
3)Załączone przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
4) Przed przystąpieniem do składania ofert zaleca się, aby Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznał się z terenem budowy oraz jego otoczeniem.
5) Zamawiający ustala kolor betonowej kostki brukowej jako grafitowy (nawierzchnia zjazdów).
6) Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót.
7) Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami dróg przed rozpoczęciem robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamontowanych opraw ze sterownikami oraz istniejącym systemem sterowania oświetleniem OWLET NIGHTSHIFT działającym na terenie miasta. W przypadku braku komunikacji opraw z systemem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany opraw na takie które będą współpracować z systemem, bez żądania
dodatkowego wynagrodzenia.
9) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności demontażu elementów solarnego oświetlenia ulicznego tj.:
akumulatory, oprawy, wysięgniki oraz słupy w taki sposób aby elementy te zachowały swoją jakość oraz właściwości.
Elementy należy posegregować i złożyć oraz zabezpieczyć przed zanieczyszczeniem w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. O terminie demontażu należy powiadomić Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu zdemontowanych elementów oświetlenia w miejsce uzgodnione z Zamawiającym.
10) W miejscu przybliżenia projektowanej inwestycji do sieci infrastruktury technicznej roboty należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością po uprzednim zawiadomieniu jednostki zarządzającej na 7 dni przed rozpoczęciem robót.
11) Podczas prac należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie w stanie nienaruszonym i nie przesunięcie punktów geodezyjnych, które podlegają ochronie w trybie przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2010 z 193, poz. 1287, z późn. zm.). O pracach w pobliżu punktów geodezyjnych powiadomić Starostę Krasnostawskiego.
4.3. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub
lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne
wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji
zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi
spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 2892156,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3491789,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3947395,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3491789,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR Development Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123434254

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 11G

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) roboty branży sanitarnej: budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę
sieci gazowej - usunięcie kolizji, przebudowę infrastruktury wodociągowej;
2) roboty branży elektrycznej: przebudowę sieci elektroenergetycznej – usunięcie kolizji podziemnych sieci elektroenergetycznych z drogą, budowę oświetlenia ulicznego;
3) roboty branży telekomunikacyjnej: przebudowę sieci telekomunikacyjnej – usunięcie kolizji podziemnych sieci telekomunikacyjnych z drogą,
4) koordynacja i nadzór nad wykonaniem robót bitumicznych;


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3491789,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2749688,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3481485,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2749688,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR Development Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123434254

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 11G

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) wykonanie kanału technologicznego, na odcinku o długości ok 962,00 m;
2) wykonanie oświetlenia ulicznego;
3) koordynacja i nadzór nad wykonaniem robót bitumicznych;


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2749688,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.