eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 113

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-549

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msawicka@skwam.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskwam.umed.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310e74c0-ece9-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026569/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia ochronnego i roboczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60TP/ZP/D/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz
obuwia zawodowego i medycznego dla personelu szpitala dla USK im. WAM-CSW
(zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym”
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie podzielone na 3 pakiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 174783,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz
obuwia zawodowego i medycznego dla personelu szpitala dla USK im. WAM-CSW
(zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym”
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie podzielone na 3 pakiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 119064,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz
obuwia zawodowego i medycznego dla personelu szpitala dla USK im. WAM-CSW
(zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym”
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie podzielone na 3 pakiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 24723,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 6 PZP , ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy PZP ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 6 PZP, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Ustawa z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, t. j. ze zm.) zobowiązuje Zamawiającego, w art. 134 ust. 1 pkt 15 do podania w SWZ sposobu oraz terminu składania ofert. Jednocześnie art. 138 pzp w sposób szczegółowy reguluje kwestie ustalania terminów składania ofert. Ustawodawca, w art. 137 ust. 6 pzp zobowiązał zamawiającego, by w przypadku gdy zmiany treści SWZ są istotne dla sporządzenia oferty lub wymagają od wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą SWZ i przygotowanie ofert, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na zapoznanie się ze zmianą SWZ i przygotowanie oferty. W przypadku dokonania zmiany treści SWZ zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie dokonanej zmiany. Spełnienie tego obowiązku w sposób oczywisty dąży do umożliwienia wykonawcom pozyskania informacji o dokonanych zmianach w SWZ, a także o ewentualnej zmianie terminu na złożenie oferty.
Wskutek przeoczenia w dniu 12.04.2024 r. Zamawiający nie dokonał zmiany wszystkich informacji na platformie komercyjnej będącej stroną internetową prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz), przekazał za pośrednictwem komunikatu publicznego wyłącznie informacje o zmianie terminów wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia opublikowane w BZP. Wskutek czego wykonawcy, wchodząc na stronę internetową prowadzonego postępowania, w pierwszej kolejności informowani byli o nieprawidłowym, krótszym terminie na złożenie ofert, a dopiero po przeczytaniu zamieszczonej przez zamawiającego dokumentacji, mogli oni uzyskać informację o zmianie terminu na złożenie ofert. Jednocześnie, po upływie terminu na składanie ofert oznaczonym na platformie komercyjnej, wykonawcy nie mogli złożyć nowych ofert, a wykonawcy którzy złożyli oferty, nie mogli tych ofert wycofać. Na powyższej stronie internetowej prowadzonego postępowania należało również zmienić ustawienie dat końcowych prowadzonego postępowania, czego Zamawiający nie zrobił. W związku z powyższym postępowanie zakończyło się w pierwotnie planowanym terminie.
W postępowaniu wpłynęły 3 oferty, których Zamawiający nie odszyfrował i nie sprawdził.
Powyższa sytuacja może skutkować uznaniem, iż dokonano naruszenia nie tylko art. 137 §2 pzp oraz art. 219 ust. 1 i 2 pzp, lecz także generalnych zasad udzielania zamówień publicznych tj. zasady przygotowania i prowadzenia postępowania w sposób:
a) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców (art. 16 pkt 1 pzp),
b) przejrzysty (art. 16 ust. 2 pzp),
c) a także udzielenia zamówienia w sposób zapewniający najlepszą jakość dostaw, usług, oraz robót budowlanych, uzasadnioną charakterem zamówienia, w ramach środków, które zamawiający może przeznaczyć na jego realizację (art. 17 ust. 1 pkt 1 pzp).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.