eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5762157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab5823c-f624-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020640/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOiAZ.271.1.6.2023.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133641,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie miejsca rekreacji w ramach zadania pn.: „Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie ”, na terenie działki ozn. nr ewid. 53/6 (po podziale 53/16), obręb ewidencyjny 0005 Lubańki Kolonia, jednostka ewidencyjna 060601_1 Krasnystaw. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę i montaż obiektów architektury parkowej, tj.:
a) ławki z oparciem,
b) stołu tworzącego jedną konstrukcję z dwiema ławkami,
c) stołu z ławkami z bierwion struganych,
d) kosza na śmieci,
e) tablicy informacyjną,
f) grilla wolnostojącego,
g) stojaka na rowery trzy stanowiskowego;
2) dostawę i montaż urządzeń zabawowych, tj.:
a) zestawu zabawowego z drewna klejonego oraz piaskownicą,
b) huśtawkę podwójną z siedziskiem płaskim oraz kubełkowym, wraz z montażem bezpiecznej nawierzchni z mat przerostowych;
3) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, tj.:
a) wyciskanie siedząc + pylon + wyciąg górny,
b) biegacz + pylon,
c) drabinka+ pylon,
d) wioślarz + pylon,
e) orbitrek + pylon,
4) budowę altany wraz z wykonaniem nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, bezfazowej, koloru grafitowego;
5) budowę ogrodzenia wraz z wykonaniem furtki
6) wykonanie dojścia (ścieżki) z kruszywa;
7) wykonanie nasadzeń: tawuła japońska „Goldmoud”;
8) wyrównanie terenu wraz z wykonaniem na całości terenu rekreacji trawnika, w ramach zadania pn.: „Budowa altanki, grilla i ogrodzenia terenu wokół altanki w sołectwie Przedmieście Lubańki - działka 53/6 - fundusz sołecki”;
9) kompleksowa obsługa geodezyjna z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej, w ramach zadania pn.: „Budowa altanki, grilla i ogrodzenia terenu wokół altanki w sołectwie Przedmieście Lubańki - działka 53/6 - fundusz sołecki”.
4.2 Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa dokumentacja projektowa na którą składa się:
a) Projekt budowlany, pn.: „Budowa obiektów małej architektury w tym ele-mentów placu zabaw, elementów siłowni zewnętrznej w ramach zadania „Budowa siłowni na wolnym powietrzu w sołectwie Przedmieście Lubańki wraz z wiatą przy siłowni i miejscem na rowery”,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Zaświadczenie Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6743.875.2021 wydane w dniu 23.12.2021 r. o braku sprzeciwu do robót objętych zgłoszeniem zgodnie z załączoną dokumentacją,
d) Przedmiary robót;
4.3 Załączone przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Za wyjątkiem zakresu dotyczącego wyrównania terenu wraz z wykonaniem trawnika Wykonawca przy wycenie oferty, powinien opierać się na zakresie wskazanym w przedmiarze robót.
4.4 Przedmiot zamówienia oprócz inwestycji opisanej w dokumentacji projektowej dotyczącej budowy obiektów małej architektury w tym elementów placu zabaw, elementów siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: w ramach zadania „Budowa siłowni na wolnym powietrzu w sołectwie Przedmieście Lubańki wraz z wiatą przy siłowni i miejscem na rowery”, obejmuje również dostawę piasku płukanego do piaskownicy, wyrównanie terenu wraz z wykonaniem na całości terenu rekreacji trawnika.
4.5 Zamawiający wymaga aby piaskownica wypełniona została piaskiem płukanym posiadającym atest Państwowego Zakładu Higienicznego lub równoważny, o grubości warstwy min. 25 cm. Dno piaskownicy należy wyścielić geowłókniną i zamocować odpowiednimi kołkami.
4.6 Urządzenia siłowi zewnętrznej powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami m.in.: PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe – wymagania bezpieczeństwa i metody badań lub równoważne. Zamawiający nie wymaga aby urządzenia siłowni zewnętrznej posiadały certyfikat PN-EN 1090.
4.7 Urządzenia zabawowe powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z normami m.in. seria: PN-EN 1176 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie lub równoważne.
4.9. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane
z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.10. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy.
4.11. Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy , jest zobowiązany do przedstawiania harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z wzorem załącznika do umowy, obejmującego terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów oraz wartości robót przewidzianych w każdym etapie, o którym mowa w § 2 ust. 5 Projektu umowy.
4.12. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 10 Projektu umowy.
4.13. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
CDN. - Informacje dodatkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180387,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241099,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180387,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365

7.3.3) Ulica: ul. Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180387,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.