eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeprowadzenie szkolenia AutoCad



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia AutoCad

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSTiO nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000404890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcerzy Września 1939 nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-659

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 202-82-55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: technikum12@abramowski.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: abramowski.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia AutoCad

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ffda5c3-4201-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038172/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kurs AutoCad dla uczniów i nauczycieli ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Jestem zawodowcem – realizacja kursów i staży zawodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Katowicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265909/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JZ/3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia AutoCad – kurs podstawowy dla uczniów.
1. Minimalny zakres szkolenia AutoCAD musi obejmować tematy:
 Omówienie środowiska i trybów pracy programu AutoCAD. 
 Konfiguracja opcji programu (kolory, ścieżki, mysz i interfejs itp.). 
 Linia poleceń - opcje poleceń, skróty poleceń. 
 Szablon rysunku. 
 Style obiektów.
 Jednostki i granice rysunku. 
 Jednostki i granice rysunku. 
 Warstwy (edycja, właściwości) 
 Lina, Polilinia, Wielobok, Prostokąt, Łuk, Okrąg).
 Ustalanie widoku (przewijanie, powiększanie).
 Wybór obiektów. Zaznaczanie i odznaczanie.
 Podstawowe polecenia edycyjne.
 Określania współrzędnych w przestrzeni 2D (Współrzędne względne kartezjańskie i biegunowe).
 Tryb ORTO.
 Właściwości obiektów.
 Stałe tryby lokalizacji.
 Śledzenie lokalizacji.
 Tworzenie i edycja tekstu.
 Wymiarowanie obiektów.
 Drukowanie, właściwości wydruku, Ustawienia strony.
 Tworzenie obiektów, rozciąganie obiektów blok i kreskowanie.
 Rozciąganie obiektów.
 Szyk prostokątny, szyk biegunowy, szyk zespolony.

2. Wynagrodzenie trenerów prowadzących szkolenie;
3. Koszty dojazdu trenerów na miejsce realizacji szkoleń;
4. Koszty noclegów dla trenerów zamiejscowych;
5. Koszt certyfikacji i certyfikatów w wyniku pozytywnie ukończonego szkolenia;
6. Koszt wydania certyfikatów;
7. Zapewnienie materiałów dla uczestników.

Liczba uczestników szkolenia: 10 uczniów.

Czas trwania szkolenia: 20 godzin (1 godzina=45 minut).
Miejsce realizacji szkoleń: sale w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia AutoCad - kompleksowe szkolenie 1,2,3 stopień z elementami 3D dla nauczycieli.
1. Minimalny zakres szkolenia AutoCAD musi obejmować tematy:
 Omówienie środowiska i trybów pracy programu AutoCAD. 
 Konfiguracja opcji programu (kolory, ścieżki, mysz i interfejs itp.). 
 Linia poleceń - opcje poleceń, skróty poleceń. 
 Szablon rysunku. 
 Style obiektów.
 Jednostki i granice rysunku. 
 Jednostki i granice rysunku. 
 Warstwy (edycja, właściwości) 
 Lina, Polilinia, Wielobok, Prostokąt, Łuk, Okrąg).
 Ustalanie widoku (przewijanie, powiększanie).
 Wybór obiektów. Zaznaczanie i odznaczanie.
 Podstawowe polecenia edycyjne.
 Określania współrzędnych w przestrzeni 2D (Współrzędne względne kartezjańskie i biegunowe).
 Tryb ORTO.
 Właściwości obiektów.
 Stałe tryby lokalizacji.
 Śledzenie lokalizacji.
 Tworzenie i edycja tekstu.
 Wymiarowanie obiektów.
 Drukowanie, właściwości wydruku, Ustawienia strony.
 Tworzenie obiektów, rozciąganie obiektów blok i kreskowanie.
 Rozciąganie obiektów.
 Szyk prostokątny, szyk biegunowy, szyk zespolony.
 Praca z zewnętrznymi plikami (pliki rastrowe, pdf, dgn)
 Tworzenie hiperłączy w rysunku 
 Tworzenie standardów rysunkowych 
 Biblioteka elementów powtarzalnych 
 Palety narzędzi 
 Grupy 
 Bloki 
 Bloki z atrybutami 
 Bloki dynamiczne 
 Wiązania geometryczne i wymiarowe 
 Tworzenie zaawansowanego szablonu rysunku 
 Tolerancje wymiarowe i kształtowe 
 Zaawansowane funkcje w polilinii 
 Rysunek izometryczny 
 Obliczanie parametrów fizycznych obiektów 
 Zaawansowane funkcje wymiarowania 
 Szybkie wymiarowanie 
 Inteligentne wymiarowanie 
 Edycja właściwości elementów 
 Skrypty 
 Makra 
 Tworzenie własnych poleceń, przycisków i skrótów 
 Wyciąg danych rysunkowych 
 Układy - obszar papieru, style opisowe 
 Wprowadzenie do 3D 
 LUW
 Dostosowywanie widoku i płaszczyzn przekroju 
 Orbita 3D 
 Wizualizacja (Światła, Materiały, Kamery, Tło, Rendering, Animacja kamer, Ustawienia renderingu 
 Modelowanie w 3D (Polilinie 3D, Modelowanie powierzchniowe, Modelowanie bryłowe)
 Operacje „boolowskie” na bryłach 
 Tworzenie brył poprzez obrót, przeciągniecie, wyciągnięcie złożone 
 2D z 3D (Tworzenie przekrojów, profili, rzutów, szczegółów)
 Operacje 3D (Lustro, Szyk, Wyrównaj)
 Zapamiętywanie widoków
 Fazowanie, zaokrąglanie brył, edycja brył (krawędzie obiektów, powierzchnie obiektów).

2. Wynagrodzenie trenerów prowadzących szkolenie;
3. Koszty dojazdu trenerów na miejsce realizacji szkoleń;
4. Koszty noclegów dla trenerów zamiejscowych;
5. Koszt certyfikacji i certyfikatów w wyniku pozytywnie ukończonego szkolenia;
6. Koszt wydania certyfikatów;
7. Zapewnienie materiałów dla uczestników.

Liczba uczestników szkolenia: 3 nauczycieli.

Czas trwania szkolenia: 60 godzin (1 godzina=45 minut).

Miejsce realizacji szkoleń: sale w siedzibie Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O. O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5311703367

7.3.3) Ulica: ALEJE JEROZOLIMSKIE 142A

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5311703367

7.3.3) Ulica: ALEJE JEROZOLIMSKIE 142A

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.