eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022, w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022, w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767282816

1.5.8.) Numer faksu: 767282816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022, w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf110e8b-2040-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007794/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.08.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 668000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022” w podziale na części, polegające na odśnieżaniu oraz likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2021/2022, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w części II pn. Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na części. CZĘŚĆ I –
OBRĘB JERZMANOWA długość dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 21.521,00 m III STANDARD IV STANDARD V STANDARD 11.213,00 [m] 8.869,00 [m] 1.439,00 [m].1.1. Na zakres rzeczowy zadania składa się zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego o łącznej długości 106.345,00 m, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w Specyfikacjach część II pn. „Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich”. Zakres prac dla danej części określony został w załącznikach do SWZ. Dla każdej z części warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia są jednakowe. Poszczególne obręby różnią się tylko długością poszczególnych dróg oraz standardem zimowego utrzymania dróg oraz związanym z tym m.in. czasem reakcji na rozpoczęcie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 184000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022” w podziale na części, polegające na odśnieżaniu oraz likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2021/2022, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w części II pn. Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na części zamówienia.CZĘŚĆ II – OBRĘB KOTLA długość dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 33.252,00 m III STANDARD IV STANDARD
V STANDARD 4.235,00 [m] 16.040,00 [m] 12.977,00 [m]1.1. Na zakres rzeczowy zadania składa się zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego o łącznej długości 106.345,00 m, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w Specyfikacjach część II pn. „Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich”. Zakres prac dla danej części określony został w załącznikach do SWZ. Dla każdej z części warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia są jednakowe. Poszczególne obręby różnią się tylko długością poszczególnych dróg oraz standardem zimowego utrzymania dróg oraz związanym z tym m.in. czasem reakcji na rozpoczęcie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 176000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022” w podziale na części, polegające na odśnieżaniu oraz likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2021/2022, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w części II pn. Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na cześci zamówienia. CZĘŚĆ III – OBRĘB PĘCŁAW długość dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 21.520,00 mIII STANDARD IV STANDARD
V STANDARD0,00 [m] 0,00 [m] 21.520,00 [m].1.1. Na zakres rzeczowy zadania składa się zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego o łącznej długości 106.345,00 m, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w Specyfikacjach część II pn. „Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich”.
Zakres prac dla danej części określony został w załącznikach do SWZ. Dla każdej z części warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia są jednakowe. Poszczególne obręby różnią się tylko długością poszczególnych dróg oraz standardem zimowego utrzymania dróg oraz związanym z tym m.in. czasem reakcji na rozpoczęcie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w sezonie 2021/2022” w podziale na części, polegające na odśnieżaniu oraz likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w sezonie 2021/2022, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w części II pn. Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich w podziale na części zamowienia.CZĘŚĆ IV – OBRĘB ŻUKOWICE długość dróg powiatowych zamiejskich przewidziana do (zud) wynosi: 30.052,00 m III STANDARD
IV STANDARD V STANDARD 4.977,00 [m] 21.930,00 [m] 3.145,00 [m]1.1. Na zakres rzeczowy zadania składa się zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego o łącznej długości 106.345,00 m, w rozbiciu na odcinki i standardy określone w Specyfikacjach część II pn. „Zasady odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych zamiejskich”.
Zakres prac dla danej części określony został w załącznikach do SWZ. Dla każdej z części warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia są jednakowe. Poszczególne obręby różnią się tylko długością poszczególnych dróg oraz standardem zimowego utrzymania dróg oraz związanym z tym m.in. czasem reakcji na rozpoczęcie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 188000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U RAJBET s.c Magdalena Ślufarska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.H.U RAJBET s.c Krzysztof Ślufarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692-21-85-212

7.3.3) Ulica: Kolejowa 13

7.3.4) Miejscowość: Grębocice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTECH Jarosław Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693-205-55-40

7.3.3) Ulica: Krzepielów 57

7.3.4) Miejscowość: Sława

7.3.5) Kod pocztowy: 67-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. RAJBET s.c Magdalena Ślufarska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.H.U. RAJBET s.c Krzysztof Ślufarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692-21-85-212

7.3.3) Ulica: Kolejowa 13

7.3.4) Miejscowość: Grębocice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w związku z tym, że nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.