eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyborów › Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W WYBOROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750777127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Wyborów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-413

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospwyborow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminachasno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-594f22b7-e565-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594f22b7-e565-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie” w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji do atmosfery”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących prac:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- montaż stolarki okiennej,
- montaż stolarki drzwiowej,
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych,
- wykonanie ocieplenia glifów okiennych,
- wykonanie tynku cienkowarstwowego silikonowego,
- montaż parapetów zewnętrznych,
- montaż rynien i rur spustowych,
- montaż tablic informacyjnych,
- ułożenie wełny mineralnej,
- wykonanie obróbek ściany szczytowej,
- prace malarskie,
- wykonanie instalacji c.o. z pompą ciepła,
- wykonanie instalacji klimatyzacji,
- wykonanie instalacji c.w.u.,
- budowę instalacji fotowoltaicznej,
- wymianę opraw oświetleniowych,
- budowę oświetlenia awaryjnego,
- budowę zasilania instalacji ogrzewania,
- budowę nowych zasilań i rozdzielni,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- roboty towarzyszące

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
- Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”)
- Załącznik Nr 10 do SWZ - Przedmiary robót
- Załącznik Nr 11 do SWZ - Dokumentacja projektowa

4. Gwarancja:
4.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
4.2. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
4.3. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływy terminu składania ofert tj. do dnia 9 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00 wpłynęło 7 ofert. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający odrzucił oferty następujących Wykonawców:
1) PPHU ELBO S.C. T. Dąbrowski, Z. Dąbrowski ul. Powstańców Warszawy 14, 96-500 Sochaczew- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy p.z.p. (Oferta Nr 1)
2) FOCUS ENERGIA Rafał Obuchowicz ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 266 i w związku z art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p. i art. 226 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 7 pkt 29) ustawy p.z.p. oraz art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6 ustawy p.z.p. oraz art. 226 ust. ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy p.z.p. (Oferta Nr 7)

Wobec powyższego w postępowaniu pozostały oferty Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6. Z najniższą ceną ofertową w wysokości 1 253 265,27 zł pozostała w postępowaniu oferta Nr 6 złożona przez Wykonawcę ENERGO-BUD Przemysław Trafalski Oleszcze 46, 99-319 Dobrzelin. Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy p.z.p., zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, iż na realizację przedmiotowego zadania zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 918 836,00 zł.
Wobec tego, że cena oferty Nr 6 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy p.z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.