Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237521/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00253300/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urysnow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ursynow.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddfccfe8-dd27-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.52 Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni publicznej wschodniej części Parku Przy Bażantarni (dz. ew. nr 11, 13/3, 21/4, 2/4 obręb 1-11-09), którego celem jest rewaloryzacja terenów zielonych parku oraz wzbogacenie jego programu rekreacyjnego zachowując naturalny, leśny charakter obszaru. Zakres prac określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ, w związku z czym zamówienie przewiduje m.in.:
• przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego – demontaż nawierzchni istniejącej alei z elementów betonowych oraz wykonanie nawierzchni mineralnej, wodoprzepuszczalnej,
• rozbiórka, wywiezienie i utylizacja zgodnie z przepisami hałd gruzu,
• budowę nawierzchni mineralnej, wodoprzepuszczalnej po istniejących szlakach przedeptów,
• budowę nawierzchni z elementów drewnianych typu deck,
• budowę strefy sportowo-rekreacyjnej – budowę parkour/flow parku,
• budowę strefy wybiegu dla psów,
• wymianę i ustawienie nowych elementów małej architektury,
• wykonanie prac pielęgnacyjnych związane z istniejącym drzewostanem,
• wykonanie nowych nasadzeń i aranżacji zieleni wraz z prowadzeniem prac pielęgnacyjnych w okresie gwarancji,
• budowę hydrantu ogrodowego do podlewania zieleni wraz z przyłączeniem do sieci wodociągowej,
• wymianę latarni parkowych,
• instalację czujników jakości powietrza z wyświetlaczem,
• wykonanie wszystkich czynności opisanych w Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie z dnia 18.08.2023 r. i z dnia 02.10.2023 r., a w tym:
o wykonanie wszystkich czynności związanych z ochroną gatunkową zwierząt określonych w Decyzji (takich jak montaż wygrodzeń herpetologicznych itp.),
o zapewnienie nadzoru specjalistów z dziedziny entomologii, malakologii, herpetologii, ornitologii, teriologii i chiropterologii, których koordynatorem będzie osoba wskazana w umowie jako koordynator ds. ochrony przyrody,
o prowadzenie dziennika obserwacji przez cały okres realizacji umowy,
o wykonania sprawozdania z wykorzystania z zezwolenia.
UWAGA 1:
W § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ, zobowiązano Wykonawcę do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia obejmujących roboty budowlane związane z budową nawierzchni mineralnych zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
Zamawiający uznał za konieczne zastrzeżenie kluczowych części zamówienia polegających na budowie nawierzchni we wschodniej części Parku Przy Bażantarni w Warszawie. Projekt wskazuje na nietypową technologię wykonania nawierzchni ziemnych (mineralnych), które będą wykonane w formie nasypu, w sztucznie utworzonym korycie (typowo nawierzchnie wykonuje się w korycie gruntu rodzimego), uniemożliwiającym rozsuwanie się warstw nawierzchni i umożliwiającym spadkowe odprowadzanie wody. Przyjęta technologia nie jest powszechna ani powtarzalna – ze względu na trudne warunki terenowe (gęste zadrzewienie) należy wykonać nasyp celem nienaruszenia statyki drzew.
Dzięki bezpośredniej odpowiedzialności Wykonawcy przed Zamawiającym zostanie zminimalizowane ryzyko prowadzące do wad w wykonaniu zamówienia ze względu na strategiczne znaczenie, charakter, kontrolę i przeznaczenie wykonanych robót budowlanych poprzez kontrolę Wykonawcy podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na skutek powiązania zastrzeżenia kluczowych części zamówienia z warunkami udziału w postępowaniu.
Wykonanie robót budowlanych współfinasowane jest z dotacji udzielonej przez Województwo Mazowieckie w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego zgodnie z umową z dnia 25.08.2021 r. nr W/UMWM-UU/UM/RF/4540/2021.
UWAGA 2:
Z zakresu przedmiotowego zamówienia wyłączone zostają poniższe elementy zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a do SWZ):
Budowa nawierzchni mineralnej - ścieżki pieszej – zakres wyłączony z realizacji opisuje załącznik nr 1 do OPZ (Etap 2),
Dostawa i montaż obiektów małej architektury – siedzisk z bali drewnianych zaprojektowanych przy wyłączonej z realizacji ścieżki pieszej z nawierzchni mineralnej (realizacja obejmuje budowę 8 siedzisk z bali drewnianych przy budowanej ścieżce z nawierzchni mineralnej) – zakres wyłączony z realizacji opisuje załącznik nr 1 do OPZ (Etap 2),
Wycinki kolizyjne 4 drzew w rejonie zaprojektowanego flow parku (wycinka będzie wykonana przez Zamawiającego w dacie obowiązywania Decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 990/2023/PE-ZD-II z dnia 18.07.2023 r. i nr 1453/2023/PE-ZD-II z dnia 13.10.2023 r. oraz Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie nr WPN-I.6401.513.2023.MA z dnia 02.10.2023 r.)
użycie herbicydów,
użycie nawozów mineralnych przy nasadzeniach zieleni.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz jego załącznikach, specyfikacjach technicznych, projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2958610,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESTA TERESA ŚWIERZBIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511164629
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.