eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bakałarzewo › Przebudowa dróg gminnych o nr 101923B, 101927B i 101928B w miejscowości Suchorzec i Nowy Skazdub



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych o nr 101923B, 101927B i 101928B
w miejscowości Suchorzec i Nowy Skazdub

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BAKAŁARZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Bakałarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-423

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875694023

1.5.8.) Numer faksu: 875694308

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bakalarzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=bakalarzewo/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=179&podmenu=178&str=1&id=2504

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych o nr 101923B, 101927B i 101928B
w miejscowości Suchorzec i Nowy Skazdub

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc0e7a68-f785-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008472/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych o nr 101923B, 101927B i 101928B w miejscowości Suchorzec i Nowy Skazdub

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229715/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIO.271.1.6.2022.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę w ramach istniejącego pasa drogowego następujących dróg gminnych:
1) drogi nr 101923B Nowy Skazdub - Suchorzec, o długości 1,130 km;
2) drogi nr 101927B w miejscowości Suchorzec, o długości 1,700 km;
3) drogi nr 101928B w miejscowości Suchorzec, o długości 0,760 km.
Łączna długość dróg 3,590 km. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Przedmiarze robót – stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Mają one charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z Przedmiarem robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie w ramach umowy na roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w Przedmiarze robót koniecznych do wykonania, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje trzy odcinki dróg gminnych: nr 101923B Nowy Skazdub - Suchorzec, nr 101927B w miejscowości Suchorzec i nr 101928B w miejscowości Suchorzec.
Początek przebudowy pierwszego odcinka drogi gminnej Nr 101923B przyjęto na krawędzi od istniejącej drogi gminnej Nr 101924B o nawierzchni bitumicznej w km rob. 0+000 w miejscowości Nowy Skazdub, zakończenie na krawędzi drogi gminnej Nr 101926B o nawierzchni żwirowej w km rob. 1+130 w miejscowości Suchorzec. Natomiast w przebudowie drugiego odcinka drogi gminnej Nr 101927B przyjęto początek na krawędzi od istniejącej drogi gminnej Nr 101923B w km rob. 0+000 w miejscowości Suchorzec, a zakończenie w km rob. 1+700 w miejscowości Suchorzec. Z kolei w przebudowie trzeciego odcinka drogi gminnej Nr 101928B przyjęto początek na krawędzi od istniejącej drogi gminnej Nr 101927B w km rob. 0+000 w miejscowości Suchorzec, a zakończenie w km rob. 0+760 w tej samej miejscowości tj. Suchorzec.
Klasa dróg - D (dojazdowe). Kategoria ruchu KR-1.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenie na czas prowadzonych robót,
- profilowanie i zagęszczenie istniejącej jezdni,
- wykonanie podbudowy jednowarstwowej z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 7 cm po zagęszczeniu i szerokości 5,00 m,
- wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 z warstwą ścieralną o szerokości 3,50 m i grubości 6 cm wraz ze zjazdami na działki w ilości 60 szt. i mijankami w ilości 5 szt.,
- uzupełnienie poboczy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 6 cm po zagęszczeniu i szerokości 2 x 0,75 m,
- ustawienie znaków drogowych: ograniczenie prędkości do 50km/h + znaki ograniczenie tonażu do 8 ton - 5 kpl.
- ustawienie dwustronnych tablic informacyjnych o współfinansowaniu inwestycji (wymiar tablicy: 80 cm x 120 cm) – 3 szt.
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1558148,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2009810,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1558148,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441806162

7.3.3) Ulica: Przytorowa 24

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca w ofercie wskazał, że zamierza powierzyć wszystkie roboty poza bitumicznymi podwykonawcom. Podwykonawcy zostaną wybrani na etapie realizacji.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1558148,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.