eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38e8032-f0ca-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu do obsługi boisk i obiektów MORiS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.3.2024.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosiarka wrzecionowa:
- silnik benzynowy
- moc silnika min. 6 KM
- zbiornik paliwa o pojemności min. 3 l
- szerokość koszenia min. 85 cm
- regulowana wysokość koszenia do min. 54 mm
- 1 wrzeciono z 8 nożami
- kosz do zbierania trawy
- możliwość wymiany wrzeciona na inne przystawki (np. wertykulator)
- napęd wrzeciona za pomocą pasków klinowych (nie łańcuchów)
- napęd kosiarki za pomocą pasków klinowych i wielorowkowych (nie łańcuchy)
- podłączany fotel dla operatora
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu do pielęgnacji boisk, która jest realizowana w ramach zadania pn.: Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Zamówienie odbywa się z podziałem na 2 części.
2. Zamawiający informuje, iż w ofercie należy uwzględnić, jako kalkulację własną:
a) coroczne wykonanie przeglądów serwisowych całości przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania gwarancji, każdorazowo po sezonie, tj. w miesiącu: listopad - grudzień danego roku, na pisemne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) jednorazowe szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzęty.
c) Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu, ponadto żaden element ani żadna jego część składowa, nie będzie powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
3. Wykonawca zapewni na zaoferowany sprzęt gwarancję na okres minimum 24 miesięcy bądź zgodnie ze złożoną ofertą, licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia.
4. Dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi, wymagane atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia w dniu odbioru sprzętu.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
16311100-9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy

5. Przedmiotowe środki dowodowe.
5.1. W celu wykazania, że zaproponowane urządzenia spełniają wymagania ujęte w dokumentacji przetargowej Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci: zdjęć, opisów i kart technicznych/katalogowych proponowanego sprzętu, potwierdzające zakres parametrów ujętych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu w przypadku, gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
6. Rozwiązania równoważne.
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, rozmiarów, materiałów, z jakich jest wykonany, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych/równoważnych wraz z ich parametrami.
2) W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
3) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania ofert.
4) Oferowany przez Wykonawców składających oferty równoważny sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).
5) Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosiarka rotacyjna samojezdna z wysięgnikiem:
- silnik diesel
- silnik o mocy min. 18 KM
- napęd: hydrostatyczna skrzynia biegów z napędem na dwa koła
- kosz na trawę o pojemności min. 600 l
- wskaźnik: licznik motogodzin
- wskaźnik naładowania akumulatora
- wskaźnik ostrzegawczy temperatury silnika
- wskaźnik poziomu paliwa
- kolumna kierownicy z regulacją nachylenia
- hamulec postojowy
- prędkość jazdy i koszenia od 0 do min. 13 km/h
- przełącznik WOM
- jazda i koszenie do przodu i tyłu
- jednostka tnąca umieszczona przed kosiarką
- rama główna stalowa
- tylna oś sterowana hydraulicznie
- minimum dwa duże noże tnące
- szerokość robocza koszenia min 110 cm
- wysokość koszenia regulowana w zakresie min. 25 – 90 mm
- system wysokiego wysypu; wysokość wysypu pokosu min. 185 cm
- pojemność zbiornika paliwa min. 22 l
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu do pielęgnacji boisk, która jest realizowana w ramach zadania pn.: Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Zamówienie odbywa się z podziałem na 2 części.
2. Zamawiający informuje, iż w ofercie należy uwzględnić, jako kalkulację własną:
a) coroczne wykonanie przeglądów serwisowych całości przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania gwarancji, każdorazowo po sezonie, tj. w miesiącu: listopad - grudzień danego roku, na pisemne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) jednorazowe szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzęty.
c) Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu, ponadto żaden element ani żadna jego część składowa, nie będzie powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
3. Wykonawca zapewni na zaoferowany sprzęt gwarancję na okres minimum 24 miesięcy bądź zgodnie ze złożoną ofertą, licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia.
4. Dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi, wymagane atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia w dniu odbioru sprzętu.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
16311100-9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy

5. Przedmiotowe środki dowodowe.
5.1. W celu wykazania, że zaproponowane urządzenia spełniają wymagania ujęte w dokumentacji przetargowej Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci: zdjęć, opisów i kart technicznych/katalogowych proponowanego sprzętu, potwierdzające zakres parametrów ujętych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu w przypadku, gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
6. Rozwiązania równoważne.
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, rozmiarów, materiałów, z jakich jest wykonany, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych/równoważnych wraz z ich parametrami.
2) W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
3) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania ofert.
4) Oferowany przez Wykonawców składających oferty równoważny sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).
5) Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138744 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138744 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.