eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Utrzymanie roślinności wysokiej na terenie gminy Michałowice - zabiegi chirurgiczne i pielęgnacyjne - zamówienie uzupełniające"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie roślinności wysokiej na terenie gminy Michałowice – zabiegi chirurgiczne i pielęgnacyjne - zamówienie uzupełniające”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie roślinności wysokiej na terenie gminy Michałowice – zabiegi chirurgiczne i pielęgnacyjne - zamówienie uzupełniające”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adcddeb4-534d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone wykonawcy który realizował zamówienie podstawowe. A przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 776031-N-2020 z dnia 30.12.2020 r dot. zamówienia podstawowego i jego wartość była uwzględniona w wartości szacunkowej.
"Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego (min. związanych z koniecznością zwiększenia zabiegów pielęgnacyjnych, chirurgicznych), stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług została
uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia podstawowego
W związku ze zmianą ustawy od dnia 01.01.2021r Zamawiający udzielił zamówienia na podstawie obecnie obowiązującego przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.49.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60252,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
1) Prace polegają na wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych stosowanych przy roślinności wysokiej na terenie gminy Michałowice.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych niniejszą umową w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką ogrodniczą, wymogami bhp oraz utrzymywania miejsca prac w czystości i porządku.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi
i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody.
4) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy na odbiór odpadów obejmującej co najmniej okres trwania niniejszej umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów do właściwej instalacji. Koszt wywozu odpadów musi być uwzględniony w cenie usługi.
7) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektach małej architektury).
8) Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w estetyczne ubrania robocze, a w przypadku wykonywania robót w pasie drogowym dodatkowo kamizelki odblaskowe. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny: posiadać pozwolenie od Zamawiającego na wjazd na trawniki przyuliczne oraz być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy). Zamawiający zobowiązuje się do wydania zezwolenia przed przystąpieniem do realizacji prac.
9) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy – ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac.

2. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” oraz w „Kosztorysie”

3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62902,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62902,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62902,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Urządzanie I Utrzymanie Zieleńców Chirurgia Drzew Petroniusz Frejlich

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Wielobranżowych Jolanta Generalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290003161

7.3.3) Ulica: Ludna 7B

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62902,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.