eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząska › Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/35wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c83e0e08-febc-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017709/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/INFR/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406190,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) CZĘŚĆ NR 1: Remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 10 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 10
na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.

Zakres prac remontowych obejmował będzie:
 roboty budowlane;
 roboty rozbiórkowe;
 roboty izolacyjne;
 roboty murarskie i murowe;
 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów;
 roboty tynkarskie;
 roboty malarskie;
 pokrywanie podłóg i ścian.

UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera dokumentacja obejmująca:

a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 163540,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) CZĘŚĆ NR 2: Remont schodów zewnętrznych do budynków nr 1, 3, 6 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce

Przedmiotem zamówienia jest naprawa części ogrodzenia zewnętrznego na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce wraz z pracami towarzyszącymi przy ul. Krakowskiej
w Rząsce.

Zakres prac remontowych obejmował będzie:
 roboty rozbiórkowe;
 roboty budowlane;
 tynkowanie;
 roboty malarskie;
 pokrywanie podłóg i ścian.


UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera dokumentacja obejmująca:

a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 162575,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) CZĘŚĆ NR 3: Remont miejsc postojowych na terenie kompleksu wojskowego przy
ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy nawierzchni miejsc postojowych znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.

Zakres prac remontowych obejmował będzie:
 roboty budowlane w zakresie parkingów;
 roboty budowlane w zakresie budowy dróg;
 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.

UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera dokumentacja obejmująca:

a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 80075,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196791,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230507,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196791,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane Andrzej Rerak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771479713

7.3.4) Miejscowość: Skała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196791,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. Do Zamawiającego w terminie wskazanym w SWZ tj. do dnia 16.06.2023 do godz. 10:00 wpłynęły oferty niżej wskazanych Wykonawców:

1. JAWOR Sp. z o .o.
ul. Solskiego 9,
32-800 Brzesko
NIP: 8691998955; REGON: 386895035
Rodzaj wykonawcy: małe przedsiebiorstwo,
część nr 2:
Kwota brutto – 248 662,91 zł
Termin gwarancji jakości wykonania: 60 miesięcy

2. PPUH JMP Paulina Jarosz
ul.Wielicka 42 lok B3
30-552 Kraków,
NIP: 6852261734; REGON: 122553262
Rodzaj wykonawcy: średnie przedsiebiorstwo,
część nr 2:
Kwota brutto – 229 551,89 zł
Termin gwarancji jakości wykonania: 60 miesięcy

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zawiadamia, że unieważnia w części nr 2 („Remont schodów zewnętrznych do budynków nr 1, 3, 6 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.”) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 23/INFR/23

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Oferta Wykonawcy: PPUH JMP Paulina Jarosz ul. Wielicka 42 lok B3, 30-552 Kraków złożona na część nr 2 opiewała na kwotę 229 551,89 zł brutto i jest ofertą z najniższą ceną spośród ofert złożonych na ww. część. Zamawiający na sfinansowanie części nr 2 przedmiotowego postępowania przeznaczył kwotę: 199 968,00 zł brutto.
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną, która została złożona przez
ww. Wykonawcę na część nr 2 znacznie przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której to nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia w części nr 2 postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 23/INFR/23, z mocy przepisów wskazanych w uzasadnieniu prawnym.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96293,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140383,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96293,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane Andrzej Rerak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771479713

7.3.4) Miejscowość: Skała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96293,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.