eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › "Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 12 miesięcy".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi porządkowo – czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 12 miesięcy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ŁAZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240791613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 670 97 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kala@parkwodnyjura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osirlazy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://www.bip.osirlazy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi porządkowo – czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 12 miesięcy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df83a052-319b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082274/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi porządkowo – czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239363/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu krytej pływalni przy wykorzystaniu własnych środków do sprzątania(czyszczących, myjących i dezynfekcyjnych) niezbędnych do wykonania usługi. Zamawiający wymaga, aby środki używane do sprzątania posiadały wszelkie wymagane przepisami atesty, oraz nie zmieniały struktury wody basenowej.

1) Zakres czynności prac serwisu sprzątającego
Powierzchnie:
Poziom - 1 – 89,70m2
Poziom 0 – hala basenowa 439,39m2
Poziom 0 – pozostałe 318,44m2
Poziom 1 – biura 102,41m2
Poziom 2 – 358,80m2

2) Sprzątanie posadzek terakotowych na basenie, w szatniach oraz pod natryskami, czyszczenie i odsysanie wody – wg potrzeb – stały dozór
3) Mycie płytek ceramicznych ściennych w części basenowej i pozostałych -2x w tygodniu
4) Sprzątanie natrysków -1x dziennie + stały dozór
5) Sprzątanie i czyszczenie holu, przebieralni, szatni, , zespołu saun -1x dziennie + stały dozór, czyszczenie elementów drewnianych i glazury w saunach, utrzymanie czystości powierzchni szklanych do wys.2,5 m, mycie ręczne i maszynowe podłóg
6) Sprzątanie pomieszczeń biurowych -5x w tygodniu, odkurzanie podłóg, usuwanie zabrudzeń z mebli, pranie wykładzin –na zlecenie
7) Mycie okien do wys.2,5 metra -raz na dwa miesiące, stały dozór nad czystością przeszkleń drzwi stref wejściowych, galerii i widowni
8) Sprzątanie widowni wg potrzeb, (dokładne mycie 2x w tygodniu)
9) Mycie okien wysokich powyżej 2,5m – na zlecenie (mycie wysokościowe)
10) Mycie ławek i leżaków -1x w tygodniu
11) Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymiana worków, wynoszenie nieczystości do miejsc oznaczonych -1x dziennie lub wg potrzeb, stały dozór
12) Utrzymanie czystości węzłów sanitarnych,
a) mycie glazury naściennej i terakoty podłogowej -2x w tygodniu,
b) mycie wraz z dezynfekcją urządzeń sanitarnych, armatury, luster -7x w tygodniu + zastosowanie środków zapachowych,
c) mycie szafek w przebieralniach -7x w tygodniu,
d) ręczne i mechaniczne mycie podłóg -7x w tygodniu, stały dozór nad czystością wymienionych pomieszczeń
13) Nadzór nad stanem zużycia środków ogólnodostępnych, uzupełnianie na bieżąco dozowników w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe
14) Sprzątanie pomieszczenia socjalnego techników 1x na tydzień, mycie schodów do piwnic i pomieszczenia wyłożonego wykładzina PCV– 2x na tydzień
15) Czynności dla niecek basenowych,
a) mycie i dezynfekcja niecki basenu sportowego i relaksacyjnego -1x w roku,
b) mycie i dezynfekcja brodzika dla dzieci -2x w miesiącu,
c) mycie i dezynfekcja wanny jacuzzi -7x w tygodniu, mycie hamowni zjeżdżalni
16) -1x w miesiącu, dezynfekcja wlotu i wylotu zjeżdżalni
-1x w tygodniu, czyszczenie ścian niecek basenowych nad lustrem wody
-2x w tygodniu, usuwanie wody i czyszczenie podestów zjeżdżalni
-1x dziennie, mycie brodzików w szatni męskiej i damskiej
-1x dziennie, mycie brodzika w szatni dla niepełnosprawnych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż -2x w tygodniu
17) Sprzątanie windy - wg potrzeb

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264942,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308336,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264942,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMAG H. GUZIAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-005-31-81

7.3.3) Ulica: UL. KONECZNEGO 8

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-216

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264942,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.