Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188491/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego zadania „Budowa drogi wojewódzkiej Nr 714 w śladzie drogi powiatowej N 1164 E na terenie gminy Brójce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego zadania „Budowa drogi wojewódzkiej Nr 714 w śladzie drogi powiatowej N 1164 E na terenie gminy Brójce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4f428b6-1b7d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000505/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania Budowa drogi wojewódzkiej Nr 714 w śladzie drogi powiatowej Nr 1164E na terenie gminy Brójce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188491/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego, w ramach projektu wykonanego przez PROMOST CONSULTING Sp. z o.o. Sp. k. pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej Nr 714 w śladzie drogi powiatowej N 1164 E na terenie gminy Brójce”, w zakresie:
• budowy drogi wojewódzkiej nr 714;
• rozbudowy dróg gminnych Nr: 106204E, 106205E, 106206E, 106207E i 106208E;
• rozbudowy skrzyżowań;
• rozbiórki i budowy zjazdów;
• budowy ścieżki rowerowej;
• budowy zatok autobusowych;
• budowy tymczasowych dróg objazdowych;
• budowy tymczasowego przepustu;
• budowy przejść dla płazów;
• rozbiórki i budowy mostu na rzece Ner;
• umocnienia koryta rzecznego rzeki Ner;
• budowy kanalizacji deszczowej wraz z rowami otwartymi i zamkniętymi oraz wlotami do rzeki Ner oraz drenażu;
• budowy oświetlenia drogowego;
• przebudowy sieci: energetycznych, teletechnicznych i wodociągowych.
• nasadzenia roślinności;
• wykonania oznakowania poziomego i pionowego.
Zakres usługi obejmuje:
• sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 4 lit. a) i b) ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tj.:
– stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem;
– uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego;
• wykonywanie rysunków zamiennych i opracowań dodatkowych na polecenie Zamawiającego, w sposób, by zakres wprowadzonych zmian nie powodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę;
• opiniowanie możliwości wbudowania wyrobów budowlanych równoważnych pod względem zgodności z dokumentacją projektową;
• dokonywanie wpisów do dziennika budowy;
• wstrzymanie robót budowlanych wpisem do dziennika budowy w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania ich niezgodnie z projektem, zgodnie z art. 21 pkt. 2 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.
• wyjaśnianie wszelkich wątpliwości pojawiających się w toku realizacji inwestycji wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzupełnianie szczegółów dotyczących rozwiązań w niej zawartych;
• opiniowanie dokumentacji sporządzanej przez Wykonawcę Robót;
• uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej;
• udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowej zdolności funkcjonalnej obiektu wymaganej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
• rozstrzyganie w sprawie wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, obowiązującymi normami i przepisami;
• ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego;
• udział w obiorach częściowych i końcowym na zaproszenie Zamawiającego;
• udział w radach budowy, naradach technicznych i innych spotkaniach na zaproszenie Zamawiającego;
• pełnienie funkcji konsultacyjnej i doradczej wobec Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowej;
Zakłada się 14 pobytów na budowie.
2. Wykonawca nie będący autorem projektu w/w obiektu zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy do uzyskania zgody projektanta na wprowadzanie zmian w opracowanej przez niego dokumentacji. Zgoda winna być bezsporna, wyrażona na piśmie w formie oświadczenia i przedstawiona niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca nie będący autorem projektu zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie, o którym mowa w art. 44 pkt 3 ustawy Prawo budowlane w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOST CONSULTING Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133643020
7.3.3) Ulica: ul. Jana Niemierskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa montażu i podłączenia urządzeń monitoringu pożarowego w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych przekazywanych do Państwowej Straży Pożarnej
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 233 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz środków ochrony indywidualnej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa wysokociśnieniowego reaktora chemicznego wraz z pompą próżniową i mieszadłem dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza"
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i budowy dróg w Gminie Łapy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.