eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › DOCIEPLENIE BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W KĘPIU



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOCIEPLENIE BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W KĘPIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 60

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413841067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugkozlow,m,391674,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOCIEPLENIE BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W KĘPIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ad68bb-2a64-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002993/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Docieplenie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kępiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227908/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIR.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526057,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kępiu
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) docieplenia ścian wełną mineralną gr 14cm.
b) docieplenia ścian piwnic i cokołu styropianem ekstradowanym gr 12cm.
c) opaski wokół budynku z kostki brukowej ,
d) docieplenia dachu wełną mineralną miękką gr 25cm.
e) docieplenia stropu piwnic wełną lamelową gr 5cm.
f) remontu (wymiany) rynien i rur spustowych na stalowe powlekane
g) remontu (wymiany) komina z kotłowni od poziomu stropu +6,85 do 11,50
h) remontu (przemurowania) 11 kominów ponad dachem z wykonaniem czapek
i) instalacji odgromowej na dachu
j) okien piwnic, klatek schodowych i piętra
k) budowy dojazdu od bramy dla projektowanych miejsc postojowych
l) budowy 10 miejsc postojowych
m) budowy chodników wokół budynku
n) dostawy i montażu lamp na wspornikach elewacji z podłączeniem do wyprowadzonej instalacji - oprawa z modułem oświetlenia awaryjnego (1godz.) zewnętrzna, świecąca z sieci po zaniku napięcia z baterią do pracy w niskich temperaturach LED o mocy 5W, 450lm – 8szt.
o) remontu schodków zewnętrznych polegający na rozbiórce istniejących schodów betonowych o grubości płyty 25cm i odbudowie (odtworzeniu) schodów z kostki brukowej o wymiarach poziomych 2,95mx3,46m – wejście w części południowej elewacji zachodniej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262300-4 - Betonowanie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE
[uzasadnienie faktyczne]
W postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie, zostały złożone dwie oferty:
• Wykonawcy Wiesława Adamskiego na kwotę 711.675,86 złotych brutto,
• Wykonawcy Jarosława Wawrzyńca na kwotę 897.900,00 złotych brutto.
W postępowaniu zostały przeprowadzone negocjacje mające na celu ulepszenie treści ofert Wykonawców w kryterium „Cena”. Po zakończonych negocjacjach Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. W terminie zakreślonym na złożenie ofert dodatkowych Wykonawca Jarosław Wawrzyniec złożył ofertę na kwotę 769.980,00 złotych brutto. Wykonawca Wiesław Adamski nie złożył oferty dodatkowej.
Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 586.697,00 złotych.

[uzasadnienie prawne]
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 Pzp, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną, tj. do kwoty oferty Wiesława Adamskiego. W tym stanie rzeczy Zamawiający odstąpił od oceny ofert i unieważnił postępowanie. Skoro bowiem Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia środków, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty najtańszej oferty, tj. oferty Wiesława Adamskiego, to tym bardziej nie miałby możliwości zwiększenia środków do kwoty oferty Jarosława Wawrzyńca, gdyby okazała się ona najkorzystniejsza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.