eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000655801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 57

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 645 22 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oswiata.bielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzpo.bielawa.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzpo.bielawa.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f6f0af-028e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026850/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz wraz z zapewnieniem opieki dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Bielawa w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZPO.SO.251.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 250593,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie, ul. Waryńskiego 50 i ul. Ludowa 11.
1. Dowóz ok. 25 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do szkół na terenie Gminy w roku szkolnym 2022/2023. Dowóz odbywał się będzie w 5 kursach dziennie w tym 2 kursach w godzinach porannych tj. ok 6.30-8.00 na trasie wynoszącej ok 30 km oraz 3 kursach powrotnych w godzinach popołudniowych tj. ok. 12.30- 15.00 na trasie wynoszącej ok 40 km.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 70 km.
Trasy mogą różnić się w każdym dniu zależnie od planu zajęć dzieci dowożonych oraz ich liczby.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy,
a także należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 93500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium
w Bielawie, ul. Piastowska 18.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy
do i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium w Bielawie, ul. Piastowska 18. Dowóz będzie odbywał się w dwóch kursach na trasie liczącej ok. 4 km, tj.: Bielawa:
ul. Dzierżoniowska 24 – ul. Piastowska 18, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót
w godzinach popołudniowych tj. w godzinach 14-15.00 na trasie liczącej ok 4 km. tj.: Bielawa, ul. Piastowska 18 – ul. Dzierżoniowska 24. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów
wynosi 8 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 8611,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkół Niepublicznych prowadzonych przez Fundację „Pokolorujmy Szarość” w Dobrocinie.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Bajeczne Wzgórza” w Dobrocinie ul. Kościuszki 14a oraz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do i z Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy „Bajeczne Wzgórza” w Piławie Dolnej, ul. Błotnista 12.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 24 km., t. j.: Bielawa, ul. Kwiatowa, os. XXV-lecia 8, os. Włókniarzy 19, ul. Techników 8, Piława Dolna ul. Błotnista 12, Dobrocin
ul. Kościuszki 14a, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.30 na trasie liczącej ok. 24 km. tj. Dobrocin ul. Kościuszki 14a, Piława Dolna
ul. Błotnista 12, Bielawa: ul. Techników 8, os. Włókniarzy 19, os. XXV-lecia 8, ul Kwiatowa.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 48 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę, ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 34833,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 15 km., t. j.: Bielawa: ul. K. K. Baczyńskiego,
ul. Pocztowa, ul. Brzeżna, SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, w godzinach rannych tj. ok. 7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.30 na trasie liczącej ok. 14 km. tj. SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, Bielawa: ul. Brzeżna, ul. Pocztowa, ul. K. K. Baczyńskiego. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 13333,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V.
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do i z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26. Dowóz będzie odbywał się w dwóch turach na trasie liczącej ok. 8 km, tj.: Bielawa: os. XXV-lecia 31, ul. Wolności 102, ul. Techników 8, Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, w godzinach rannych tj. ok. 7.30 oraz ok 10,00 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 13,00 i ok. 15.00 na trasie liczącej ok 9 km. tj.: Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, Bielawa: ul. Techników 8,
ul. Wolności 102, os. XXV-lecia 31. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 34 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 14240,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 15 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74
i 76. Dowóz odbywał się będzie na trasie liczącej ok. 10 km tj.: Bielawa -Plac Kościelny -
ul. Ludowa, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS), ul. gen. Grota Roweckiego przy pływalni Aquarius, ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto)- ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44) – ul. Wolności ( przystanek Bielawa BIELTEX I 47) - SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, w godzinach rannych, tj. ok 7.30 oraz powrót dwóch turach w godzinach popołudniowych tj.:
1) ok 13.30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności(przystanek Bielawa, Bata 44), Plac Kościelny, oraz
2) ok. 15.20 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności (przystanek Bielawa BIELTEX I 47), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto),
os. XXV-lecia 1, ul. Grota Roweckiego - pływalnia Aquarius, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS).
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.

2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 67320,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dziecka niepełnosprawnego do i z Stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27,
57-100 Strzelin.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do
i z placówki funkcjonującej w ramach stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 40 km, tj.: Bielawa: ul. Wolności 54 – Mikoszów 27, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 15.00 na trasie liczącej ok 40 km. tj.: Stowarzyszenie św. Celestyna, Mikoszów 27 – Bielawa,
ul. Wolności 54. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 80 km.

2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 18756,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94999,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Jar-Mag Jarowska Magdalena

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821968787

7.3.3) Ulica: Piskorzów 47C

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12949,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12949,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12949,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Pasażerski Łukasz Jarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821963488

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 4/8

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12949,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Jurand

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821104325

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 23/2

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniow

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77350,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77350,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77350,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Pasażerski Łukasz Jarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821963488

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 4/8

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77350,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63936,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63936,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63936,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy "Mariusz" Usługi Transportowe Katarzyna Maziarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821425259

7.3.3) Ulica: os. XXV-lecia 33/8

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63936,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferent z części 7 zadania przed podpisaniem umowy zaproponował obniżenie ceny za wykonanie umowy. Wartość umowy po obniżeniu wynosi 61000,05 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.