eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH".



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48748165300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807af8ac-c6dc-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Projekt „Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139207/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (PZT, PAB I PT) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - robót polegających budowie budynku biurowo-usługowo-magazynowego wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej
w granicach działki nr ewid.2/36 i budową odcinka drogi dojazdowej w granicy działki nr ewid.2/31 w ramach zdania inwestycyjnego pod nazwą: „Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach
i Ząbkowicach Śląskich.”

Charakterystyczne parametry obiektu:

1) powierzchnia zabudowy 790,91m2
2) powierzchnia użytkowa 946,4m2 w tym:
- powierzchnia użytkowa części magazynowej 237,40m2
- powierzchnia użytkowa części biurowo-usługowej 586,00m2
- powierzchnia użytkowa tarasu 123,00m2


3) wysokość budynku:
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – attyki w części biurowo usługowej (część dwukondygnacyjna) 8,32m
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – attyki w części biurowo-usługowej (część parterowa) 5,47m
- wysokość kalenicy w części magazynowej 6,43m
- wysokość okapu w części magazynowej 5,27m

4) ilość kondygnacji
- w części biurowo-usługowej - 1 kondygnacja nadziemna oraz częściowo 2 kondygnacje nadziemne
- w części magazynowej- 1 kondygnacja nadziemna

5) kubatura 4 523,13m3

6 ) wymiary:
- szerokość budynku 24,30m
- długość budynku 42,01m

Lokalizacja inwestycji:
Inwestycja zlokalizowana jest w Ząbkowicach Śląskich, na działce nr ewid. 2/36, oraz 2/31, AM-14 obr. ewid. Saldno.

Stan istniejący:
Przedmiotowe działki 2/36 oraz działka drogowa 2/31 nie są ogrodzone, są niezabudowane. W sąsiedztwie działki 2/36 od strony wschodniej jest planowana inwestycja polegająca na budowie drogi publicznej, od strony północnej projektowana sieć wodociągowa.
Teren inwestycji zakrzaczony, porośnięty licznymi drzewami przewidzianymi do usunięcia. Na działkach 2/31 i 2/36 zalega ok 1-1,5 niekontrolowanego nasypu (odpady) zajmującego przeszło 50% powierzchni działek. Dojazd do terenu inwestycji możliwy jedynie po terenie gruntowym przez sąsiednie niezabudowane działki będące własnością Gminy.


Zakres przewidzianych robót min.:

• Wykonanie robót przygotowawczych min. wycinka drzew i oczyszczenie z zakrzaczeń terenu zgodnie z decyzją, wykonanie utwardzenia i utrzymanie drogi dojazdowej do terenu inwestycji, wywóz i utylizacja odpadów zalegających na terenie działek przeznaczonych pod inwestycję.
• Budowa budynku części usługowo – mieszkalnej niepodpiwniczonej
o konstrukcji mieszanej - żelbetowej i murowanej. Strop żelbetowy płaski. W części z tarasem użytkowym.
• Część magazynowa o konstrukcji nośnej stalowej w postaci ram jednonawowych. Ramy stalowe o rozpiętości 12000 mm rozmieszczone co 5000 mm. Pokrycie dachowe i ścienne -płyty warstwowe
• Zagospodarowanie działki poprzez utwardzenie terenu kostką brukową betonową, wykonaniem miejsc postojowych z płyt ażurowych ogrodzeniem terenu oraz wykonaniem nowych terenów zielonych z nasadzeniami.
• Wykonanie drogi dojazdowej z kostki betonowej wraz z podbudową szer. 7 m i długości 45 mb.
• Wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznych, co, wentylacji. Na dachu części południowo- zachodniej planuje się instalację fotowoltaiczną. Ogrzewanie – kaskada pomp ciepła powietrze-woda.
• Wykonanie odwodnienia terenu oraz przyłączy do budynku niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu.


5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331000-8 - Baterie słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

39100000-3 - Meble

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6280000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10176313,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6280000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBO Śląsk Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 136A, 41-208 Sosnowiec - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PW Pasek Sp. j., ul. Małobądzka 101, 42-500 Będzin - Członek Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134688

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 136A

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlanych, wykończeniowych instalacje sanitarne, elektryczne
oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6280000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.