Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260676/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00272634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego
na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9068071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowegona odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad270b2-eb64-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DB.Rb.263.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 624537,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego przez Inwestora – Powiat Sokólski z siedzibą władz w Sokółce, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka pn.: Remont dróg powiatowych w Gminie Szudziałowo i Sokółka zniszczonych wskutek kryzysu na granicy. Część VII Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo – rowerowego na odcinku DP 1299B.
1. Zamówienie obejmuje: Budowę zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
1) Roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; usunięcie drzew i krzaków; karczowanie pni i krzaków; zdjęcie warstw humusu; usunięcie kamieni i bloków skalnych roboty rozbiórkowe.
2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, nasypów.
3) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie prefabrykowanych przepustów rurowych koroną drogi pod drogą.
4) Podbudowy, w tym: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa CNR.
5) Roboty wykończeniowe, w tym: humusowanie skarp z obsianiem, wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, umocnienie skarp wlotów i wylotów przepustów pod koroną drogi brukowcem;
6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: wykonanie oznakowania poziomego jezdni, ustawienie ogrodzeń ochronnych.
7) Elementy ulic i dróg, w tym: krawężnik betonowy, obrzeże betonowe, chodniki z płyt betonowych.
8) Zieleń drogowa, w tym: sadzenie drzew.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów włączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
7) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
8) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
9) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
10) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
11) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
12) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
13) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi,
14) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II – VI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Powiatowe Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, w dniu 26.03.2024r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) pn.: „Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego”.Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 11.04.2024r. godz. 12:00
2) termin otwarcia ofert na: 11.04.2024r. godz. 12:05
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 11.04.2024r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią ww. informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 262 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę złożył Wykonawca:
1) Norbert Kalinowski prowadzący działalność pod firmą Hurtownia Kamienia Naturalnego Norbert Kalinowski, ul. Armii Krajowej 3, 16-200 Dabrowa Białostocka z ceną 797 224,89 zł 9po uwzględnieniu omyłki rachunkowej).
W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „[…]cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; […]”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797224,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797224,89 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
- Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechan. i klimatyzacji w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Borzymin oraz modernizacją dwóch zbiorczych tłoczni ścieków w miejscowości Starorypin Prywatny
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
- Przebudowa drogi dojazdowej do Osiedla Nadleśnictwa w Piszu - etap II
- "Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Janów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.