eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego
na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.4.2.) Miejscowość: Sokółka

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272634

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00260676

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego przez Inwestora – Powiat Sokólski z siedzibą władz w Sokółce, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka pn.: Remont dróg powiatowych w Gminie Szudziałowo i Sokółka zniszczonych wskutek kryzysu na granicy. Część VII Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo – rowerowego na odcinku DP 1299B.
1. Zamówienie obejmuje: Budowę zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
1) Roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; usunięcie drzew i krzaków; karczowanie pni i krzaków; zdjęcie warstw humusu; usunięcie kamieni i bloków skalnych roboty rozbiórkowe.
2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, nasypów.
3) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie prefabrykowanych przepustów rurowych koroną drogi pod drogą.
4) Podbudowy, w tym: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa CNR.
5) Roboty wykończeniowe, w tym: humusowanie skarp z obsianiem, wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, umocnienie skarp wlotów i wylotów przepustów pod koroną drogi brukowcem;
6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: wykonanie oznakowania poziomego jezdni, ustawienie ogrodzeń ochronnych.
7) Elementy ulic i dróg, w tym: krawężnik betonowy, obrzeże betonowe, chodniki z płyt betonowych.
8) Zieleń drogowa, w tym: sadzenie drzew.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów włączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
5) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
6) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
7) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
8) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
9) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
10) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
11) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
12) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi,
13) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II – VI.

Po zmianie:
Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego przez Inwestora – Powiat Sokólski z siedzibą władz w Sokółce, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka pn.: Remont dróg powiatowych w Gminie Szudziałowo i Sokółka zniszczonych wskutek kryzysu na granicy. Część VII Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo – rowerowego na odcinku DP 1299B.
1. Zamówienie obejmuje: Budowę zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
1) Roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; usunięcie drzew i krzaków; karczowanie pni i krzaków; zdjęcie warstw humusu; usunięcie kamieni i bloków skalnych roboty rozbiórkowe.
2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, nasypów.
3) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie prefabrykowanych przepustów rurowych koroną drogi pod drogą.
4) Podbudowy, w tym: wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa CNR.
5) Roboty wykończeniowe, w tym: humusowanie skarp z obsianiem, wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, umocnienie skarp wlotów i wylotów przepustów pod koroną drogi brukowcem;
6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: wykonanie oznakowania poziomego jezdni, ustawienie ogrodzeń ochronnych.
7) Elementy ulic i dróg, w tym: krawężnik betonowy, obrzeże betonowe, chodniki z płyt betonowych.
8) Zieleń drogowa, w tym: sadzenie drzew.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów włączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
7) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
8) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
9) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
10) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
11) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
12) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
13) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi,
14) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II – VI.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-10 12:00

Po zmianie:
2024-04-11 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-10 12:05

Po zmianie:
2024-04-11 12:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-05-08

Po zmianie:
2024-05-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.