Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00245219/01 - Wynik z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm i 31,5-63mm na potrzeby Gminy Ryglice, Cz. I - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 9
1.4.2.) Miejscowość: Ryglice
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: 146541019
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293077
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00292953
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Część I: Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć kruszywo łamane dolomitowe o frakcji 4-31,5 mm w szacunkowej ilości 1200 ton (z tolerancją ±2%).
W zakresie zamówienia zawiera się zakup, załadunek, transport oraz rozładunek kruszywa na placach na terenie Gminy Ryglice, wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych sołectwach:
1) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla miejscowości Bistuszowa): 125 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
2) plac GS Ryglice – Sklep Joniny, Joniny 252 (dla miejscowości Joniny): 125 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
3) plac przy OSP w Kowalowej, Kowalowa 196 (dla miejscowości Kowalowa): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
4) plac składowy w Lubczy, działka ewid. nr 1489 w Lubczy (dla miejscowości Lubcza): 150 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
5) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla miejscowości Ryglice): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
6) plac koło Starej Szkoły w miejscowości Uniszowa, Uniszowa 10 (dla miejscowości Uniszowa): 50 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
7) plac składowy Wola Lubecka, obok Wola Lubecka 5A (dla miejscowości Wola Lubecka): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
8) plac Kółko Rolnicze Zalasowa, ul. Karpacka 43 (dla miejscowości Zalasowa): 200 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
9) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla WGKID): 250 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu Zamówienia:
1) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
2) Dostarczane kruszywo będzie posiadało uziarnienie ciągłe, będzie pierwszego gatunku oraz będzie spełniało polskie i europejskie normy jakości: PN-EN 13242, PN-EN 13043.
3) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych. Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa obecności materiałów niepożądanych Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 2 dni roboczych.
4) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
5) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.
Sposób wykonania zamówienia:
1) Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku podczas dostawy leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę,
2) Dostawy będą realizowane w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00,
3) Do wykonania dostawy należy używać pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32 poz. 262), z późniejszymi zmianami w szczególności ich DMC nie może przekraczać 40 ton,
4) Do realizacji dostawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 1 samochód samowyładowczy o ładowności min 24 tony,
5) Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności następujących osób: pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach lub Przewodniczącego Zarządu Miasta lub Sołtysa danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
6) Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości Wykonawca przedłoży do odbioru końcowego zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kruszywo
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi w zakresie transportu drogowego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
NIP: 9930662846
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
NIP: 9930662846
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Szkotnik 5-7
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Szkotnik 5-7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Żabno
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Żabno
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
33-240
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
33-240
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
małopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
małopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Północ Południe spółka cywilna - Tomasz Pater
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Północ Południe spółka cywilna -Tomasz Pater
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Północ Południe spółka cywilna - Wojciech Pater, Paweł Mika
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Północ Południe spółka cywilna - Wojciech Pater, Paweł Mika
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
40
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2024-03-06
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-03-06
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
120441,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
120441,60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI RYGLICE
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych
- Dowozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli oraz do szkół specjalnych z terenu Gminy Osieczna w latach 2024 - 2025
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Radymno w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa żwiru
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bardo w roku szkolnym 2024-2025
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.