eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm i 31,5-63mm na potrzeby Gminy Ryglice, Cz. I - II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm i 31,5-63mm na potrzeby Gminy Ryglice, Cz. I - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/882468

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm i 31,5-63mm na potrzeby Gminy Ryglice, Cz. I - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf35e95a-c1a7-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm (1200 ton), o frakcji 31,5-63mm (450 ton) na potrzeby Gminy Ryglice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176215,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć kruszywo łamane dolomitowe o frakcji 4-31,5 mm w szacunkowej ilości 1200 ton (z tolerancją ±2%).


W zakresie zamówienia zawiera się zakup, załadunek, transport oraz rozładunek kruszywa na placach na terenie Gminy Ryglice, wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych sołectwach:
1) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla miejscowości Bistuszowa): 125 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
2) plac GS Ryglice – Sklep Joniny, Joniny 252 (dla miejscowości Joniny): 125 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
3) plac przy OSP w Kowalowej, Kowalowa 196 (dla miejscowości Kowalowa): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
4) plac składowy w Lubczy, działka ewid. nr 1489 w Lubczy (dla miejscowości Lubcza): 150 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
5) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla miejscowości Ryglice): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
6) plac koło Starej Szkoły w miejscowości Uniszowa, Uniszowa 10 (dla miejscowości Uniszowa): 50 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
7) plac składowy Wola Lubecka, obok Wola Lubecka 5A (dla miejscowości Wola Lubecka): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
8) plac Kółko Rolnicze Zalasowa, ul. Karpacka 43 (dla miejscowości Zalasowa): 200 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm,
9) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla WGKID): 250 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm.

Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu Zamówienia:
1) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
2) Dostarczane kruszywo będzie posiadało uziarnienie ciągłe, będzie pierwszego gatunku oraz będzie spełniało polskie i europejskie normy jakości: PN-EN 13242, PN-EN 13043.
3) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych. Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa obecności materiałów niepożądanych Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 2 dni roboczych.
4) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
5) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.

Sposób wykonania zamówienia:
1) Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku podczas dostawy leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę,
2) Dostawy będą realizowane w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00,
3) Do wykonania dostawy należy używać pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32 poz. 262), z późniejszymi zmianami w szczególności ich DMC nie może przekraczać 40 ton,
4) Do realizacji dostawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 1 samochód samowyładowczy o ładowności min 24 tony,
5) Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności następujących osób: pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach lub Przewodniczącego Zarządu Miasta lub Sołtysa danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
6) Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości Wykonawca przedłoży do odbioru końcowego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 129080,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63mm na potrzeby Gminy Ryglice.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć kruszywo łamane dolomitowe o frakcji 31,5-63 mm w szacunkowej ilości 450 ton (z tolerancją ±2%).

W zakresie zamówienia zawiera się zakup, załadunek, transport oraz rozładunek kruszywa na placach na terenie Gminy Ryglice, wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych sołectwach:
1) plac GS Ryglice – Sklep Joniny, Joniny 252 (dla miejscowości Joniny): 100 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm,
2) plac przy OSP w Kowalowej, Kowalowa 196 (dla miejscowości Kowalowa): 50 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm,
3) plac składowy w Lubczy, działka ewid. nr 1489 w Lubczy (dla miejscowości Lubcza): 75 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm,
4) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla miejscowości Ryglice): 50 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm,
5) plac składowy Wola Lubecka, obok Wola Lubecka 5A (dla miejscowości Wola Lubecka): 25 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm,
6) plac Kółko Rolnicze Zalasowa, ul. Karpacka 43 (dla miejscowości Zalasowa): 25 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm,
7) plac przy ul. Adama Mickiewicza 27 w Ryglicach (dla WGKID): 125 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 31,5-63 mm.

Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu Zamówienia:
1) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
2) Dostarczane kruszywo będzie posiadało uziarnienie ciągłe, będzie pierwszego gatunku oraz będzie spełniało polskie i europejskie normy jakości: PN-EN 13242, PN-EN 13043.
3) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych. Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa obecności materiałów niepożądanych Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 2 dni roboczych.
4) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
5) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.

Sposób wykonania zamówienia:
1) Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku podczas dostawy leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę,
2) Dostawy będą realizowane w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00,
3) Do wykonania dostawy należy używać pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32 poz. 262), z późniejszymi zmianami w szczególności ich DMC nie może przekraczać 40 ton,
4) Do realizacji dostawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 1 samochód samowyładowczy o ładowności min 24 tony,
5) Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności następujących osób: pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach lub Przewodniczącego Zarządu Miasta lub Sołtysa danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
6) Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości Wykonawca przedłoży do odbioru końcowego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 47135,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120441,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169854,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120441,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Północ Południe spółka cywilna -Tomasz Pater

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Północ Południe spółka cywilna - Wojciech Pater, Paweł Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930662846

7.3.3) Ulica: ul. Szkotnik 5-7

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 33-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120441,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43471,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54198,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43471,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Północ Południe spółka cywilna - Tomasz Pater

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Północ Południe spółka cywilna - Wojciech Pater, Paweł Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930662846

7.3.3) Ulica: ul. Szkotnik 5-7

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 33-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43471,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Część I: 120 441,60 zł (98,40 zł za 1 tonę dostawy kruszywa x 1224 tony (1224 ton = 1200 ton +/-2%))

Część II: 43 471,89 zł (94,71 zł za 1 tonę dostawy kruszywa x 459 tony (459 ton = 450 ton +/-2%))

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.