eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Budowa i modernizacja dróg na obszarach PPGR w gminie Olesno



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg na obszarach PPGR w gminie Olesno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pieloka 21

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343597841

1.5.8.) Numer faksu: 343597842

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg na obszarach PPGR w gminie Olesno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d54031b-e415-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049908/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w ramach programu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy bocznej od ul. Oleskiej w miejscowości Sowczyce

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi – droga boczna od Oleskiej w Sowczycach, w gminie Olesno, w powiecie oleskim, w województwie opolskim. Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 0,175km. Przebudowywana droga znajduje się na działkach nr 243/154; 556/231; 251/151; 276/50; 228/107; 104 Przebudowa drogi poprawi zdecydowanie komfort i bezpieczeństwo uczestników ruchu. Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
1. wykonanie koryta o średniej głębokości 30cm,
2. wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych
3. ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
4. umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,50m, warstwa grubości 10cm po zagęszczeniu,
5. umocnienie wjazdów do posesji w granicach istniejącego pasa drogowego – konstrukcja wjazdów taka jak drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 106270,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sowczyce

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi na osiedlu PGR w Sowczycach, w gminie Olesno, w powiecie oleskim, w województwie opolskim. Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 0,156km.
Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
1. rozbiórkę krawężnika przy budynku i żywopłocie,
2. rozbiórkę jednego rzędu płytek chodnikowych,
3. wykonanie koryta o średniej głębokości 30cm,
4. wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych,
5. ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej,
6. ustawienie krawężnika najazdowego na włączeniu przebudowywanej nawierzchni i wzdłuż bloku,
7. ułożenie płytek chodnikowych wzdłuż krawężnika przy budynku,
8. umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,50m, warstwa grubości 10cm po zagęszczeniu,
9. umocnienie wjazdów do posesji w granicach istniejącego pasa drogowego – konstrukcja wjazdów taka jak drogi,
10. regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych znajdujących się w pasie drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 93738,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Lublinieckiej w miejscowości Sowczyce

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi – ulica Lubliniecka w Sowczycach, w gminie Olesno, w powiecie oleskim, w województwie opolskim. Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 0,420km, stanowi połączenie od drogi krajowej nr 11 w Sowczycach do granicy zabudowy posesji nr 1. Przebudowywana droga znajduje się na działce nr 840/29. Przebudowa drogi poprawi zdecydowanie komfort i bezpieczeństwo uczestników ruchu.
Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
1. wykonanie koryta o średniej głębokości 30cm,
2. wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych
3. ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
4. umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,50m, warstwa grubości 10cm po zagęszczeniu,
5. umocnienie wjazdów do posesji w granicach istniejącego pasa drogowego – konstrukcja wjazdów taka jak drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 251826,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Nowej w miejscowości Sowczyce

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi – ulica Nowa w Sowczycach, w gminie Olesno, w powiecie oleskim, w województwie opolskim. Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 0,182km, stanowi połączenie od zwartej zabudowy ulicy Nowej do drogi krajowej nr 11.
Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
1. wykonanie koryta o średniej głębokości 30cm,
2. wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych
3. ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
4. umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,50m, warstwa grubości 10cm po zagęszczeniu,
5. umocnienie wjazdów do posesji w granicach istniejącego pasa drogowego – konstrukcja wjazdów taka jak drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 113321,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Sowczyce

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi – ulica Polna w Sowczycach, w gminie Olesno, w powiecie oleskim, w województwie opolskim. Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 0,480km, stanowi połączenie od ulicy Krzywej do posesji nr 9.
Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
Odcinek od 0+000 do 0+310 oraz łącznik :
1. remont istniejącej nawierzchni bitumicznej,
2. ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o gr. średnio 3cm (75 kg/m2),
3. ułożenie nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5cm,
Odcinek od km 0+310 do km 0+480,
1. wykonanie koryta o średniej głębokości 30cm,
2. wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych,
3. ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej,
4. umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5mm, szerokość umocnienia 0,50m, warstwa grubości 10cm po zagęszczeniu,
5. umocnienie wjazdów do posesji w granicach istniejącego pasa drogowego – konstrukcja wjazdów taka jak drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 318371,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Kani w miejscowości Sowczyce

Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka drogi – ulica E. Kani w Sowczycach, w gminie Olesno, w powiecie oleskim, w województwie opolskim. Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 1,180km, stanowi połączenie od drogi krajowej nr 11 w Sowczycach ( ulica Lubliniecka ), do drogi gminnej (ulica Krzywa). Przebudowywana droga znajduje się na działkach nr 556/231; 411/219. Przebudowa drogi poprawi zdecydowanie komfort i bezpieczeństwo uczestników ruchu.
Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
1. pogłębienie istniejących rowów,
2. przebudowa 2 przepustów pod drogą,
3. ścinka poboczy,
4. wykonanie koryta o średniej głębokości 30cm,
5. wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych 0/31,5mm,
6. ułożenie nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej,
7. umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,75m, warstwa grubości 10cm po zagęszczeniu,
8. umocnienie wjazdów do posesji, na drogi boczne i na pola, w granicach istniejącego pasa drogowego,
9. ustawienie barier energochłonnych na przepustach pod drogą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 700658,66 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa/budowa drogi bocznej w miejscowości Olesno na odcinku od ul. Biskupickiej do ul. Rolniczej.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz realizacja zadania: Przebudowa drogi bocznej w miejscowości Olesno na odcinku od ul. Biskupickiej do ul. Rolniczej.
W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące elementy:
- Projektowana przebudowa drogi gminnej przebiegać będzie po istniejącym śladzie wskazanym na załączonym planie orientacyjnym.
- Projekt przebudowy drogi gminnej dostosowany będzie do wymaganych parametrów jak dla drogi wewnętrznej.
- Droga w układzie docelowym będzie mieć szerokość 5,0 m w tym jezdnie szerokości 3,5 m + obustronne pobocza szerokości 0,75 m (na odcinku od ok 0+320 – 0+360 szerokość 6,5 m w tym jezdnie szerokości 5,0 m + obustronne pobocza szerokości 0,75 m) – zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
- Na odcinkach od ok 0+000,0 do 0+250,0 oraz 0+500,00 do włączenia do ul. Rolniczej zostanie utrzymany istniejący, powierzchniowy system odwodnienia. Na odcinku od km: 0+250,0 do km: 0+500 zostanie zaprojektowana kanalizacja deszczowa (przekrój półuliczny) z odprowadzeniem do zbiornika infitracyjno – odparowującego.
- Dokonanie inwentaryzacji i wycinki kolidujących z inwestycją drzew, oraz wykonać nasadzenia rekompensacyjne nowej roślinności; (jeśli zajdzie taka potrzeba).
- Wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg.
- Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni. Wymaga się sprawdzenia warunku mrozoodporności dla konstrukcji KR2.
- Wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych na wszystkie działki przylegające do drogi z uwzględnieniem charakteru prowadzonej na w/w terenach.
- Uzgodnienia z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz zrealizować ww. zobowiązania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 1567546,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93040,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120483,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93040,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93040,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97579,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135350,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97579,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97579,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211748,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289849,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211748,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211748,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96329,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155261,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96329,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96329,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282244,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350205,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282244,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282244,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779693,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1059685,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779693,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779693,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1274563,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1409872,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1274563,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: ul. Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1274563,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.