eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46936e43-d7ba-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029797/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placówki dla bezdomnych w ramach zadania pn. Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/12/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz projektami technicznymi i wykonawczymi, w tym:
1) roboty budowlane,
2) instalacje sanitarne, wentylacja i klimatyzacja,
3) instalacje elektryczne i teletechniczne,
4) zagospodarowanie terenu,
5) roboty drogowe
6) zieleń.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca ma wyposażyć obiekt w biały montaż sanitarny, stałe wyposażenie pokoju socjalnego oraz wydawalni posiłków (określonym w projekcie architektury jako F.17, F.21, F.27), w tym:
1) Pokój socjalny:
a) nr mebla: F.17 - zabudowa kuchenna z jednokomorowym zlewozmywakiem, blatem roboczym i szafkami – szt.1;
2) Wydawalnia/przygotowanie posiłków
a) nr mebla: F.21 - stół z jednokomorowym zlewozmywakiem z ociekaczem – 1 szt.
b) nr mebla: F.27 - stół z jednokomorowym zlewozmywakiem z ociekaczem oraz półką – 1 szt.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty stanowiące integralną część umowy:
1) Projekt architektoniczno - budowlany
2) Projekt techniczny i wykonawczy
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR)
4) Przedmiary robót jako materiał pomocniczy
5) Decyzja nr 16/T/22 z dnia 26.01.2022 r. sygn. UD-X-WAB.6740.195.2021.BGO zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.
Obecnie postępowanie o wydanie decyzji o pozwoleniu jest powtórnie procedowane na podstawie postanowienia Nr 31/TRG/PA/2024 z dnia 18.01.2024 r.
3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz dokumenty wymienione w ust. 2;
Dla przedmiotowego terenu obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego: UCHWAŁA Nr XX/227/00 RADY GMINY WARSZAWA TARGÓWEK z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Targówka Przemysłowego w gminie Warszawa Targówek.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace zbrojarsko - betoniarskie, blacharskie, dekarskie, murarskie, stolarskie, posadzkarskie, ślusarskie, tynkarskie, malarskie z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy;
b) roboty sanitarne, w tym w szczególności prace w zakresie sieci i instalacji i/lub prace monterskie urządzeń, z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji;
c) roboty elektryczne i teletechniczne, w tym w szczególności prace w zakresie sieci i instalacji i/lub prace monterskie urządzeń z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji;
d) roboty związane z zagospodarowaniem terenu, w tym roboty w zakresie wykonania nawierzchni utwardzonych, drogowych oraz zieleni.

2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e w PPU dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz dokumenty wymienione w ust. 2.
7. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. W przypadku złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy.
Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie przy ul. Nieświeskiej w Warszawie.
W związku z powyższym zapraszamy Wykonawców na spotkanie w dniu 18.03.2024 r. o godzinie 12:00. Miejsce spotkania – Warszawa, ul. Nieświeska – przy bramie wjazdowej na plac budowy.
Udokumentowanie odbycia wizji lokalnej nastąpi poprzez sporządzenie przez osoby z ramienia Zamawiającego odpowiedniego dokumentu.
Możliwe jest wyznaczenie innego terminu w celu odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku należy złożyć odpowiedni wniosek na platformie zakupowej Zamawiającego.
Wykonawca uczestniczący w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP, umożliwiających wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ oferta z najniższą ceną tj. 12.731.707,31 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, kwotę: 5.120.770,00 zł brutto. Wobec powyższego zaoferowana cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najniższej, ponieważ nie posiada środków w Wieloletniej Prognozie Finansowej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12731707,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12731707,31 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.